lostrider@ написа:
Имам и един въпрос... Защо ми е резервна вътрешна гума, ако си нося лепенки, лепило, шкурка и т.н.?
Щото ако разрежеш или пръснеш вътрешната гума по начин по който да не може да се залепи, тогава какво ще правиш? Или ако надупчиш гумата много пъти, ще я лепиш постоянно ли?

Едит:
Ама ти сериозно ли питаш защо трябва да си носиш резервна гума или се шегуваш?

А за резервна външна гума мислил ли си? Или при теб бордовете на външните гуми са железни и не се късат?

Резервна външна гума също не е излишна, предвид километрите които ще изминеш по пресечен терен. Да предполжим че ще си лепиш вътрешната/вътрешните гуми, там колко си пожелаеш, а с външнаъа какво ще правиш ще слагаш подлопжки отвътре ли?