Dirt Jumper I 2004

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Dirt Jumper I 2004

Мнениеот Rankor » Пет Юни 03, 2005 4:58 pm

Човекът е много интересно творение на природата: след като не знае нещо се опитва сам да се справи с прблема и след като се убеди, че е некадърник почва да пита. Е и аз така проумях, че няма да мога сам да се преборя с назрелия проблем и сега моля за помощ.
В какво се састои проблема: Карам вилка "Dirt Jumper 1" 2004 която за моя радост работи перфектно.Има нещо, което ме притеснява, а именно чува се едно хлопане от вътре. Струва ми се, че това хлопане или нека да го нарека леко тракане, идва от пружините в нея,но не мога да бъда сигурен тъи като не мога да я отворя. По точно бих могъл, но ме е страх да не сбъркам някъде при отварянето.
Опитах да намеря чертеж на вилката, но уви. Явно не търся както трябва.
Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете със съвет как да се справя с този за мене много дразнещ проблем. Казват,че този проблем бил "нормален" за "DJ1" от 2004. Чудя се как може това да е нормално...
Благодаря предварително!
Best Winds!
Rankor
 
Мнения: 176
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Чет Ное 28, 2002 4:49 pm
Местоположение: Germany

Мнениеот afterburner » Пет Юни 03, 2005 5:48 pm

Карам DJ3 2004 и имам същия "проблем" - тракане, когато вилката сменя посоката на хода си. Това е особеност на хидравликата на самата вилка, разгобявал съм я, но не забелязах да има каквото и да е притеснително. Казвали са ми, че е нормално и мисля, че е точно така.
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Съб Юни 04, 2005 12:17 am

Има две неща които могат да породят въпросното тракане, предполагам действат в комбина:

1. леглата на клапаните в долния край на подпорите - представляват две стоманени шайби и две алуминиеви втулки които се вкарват в подпорите до упор (първо шайбата, после втулката) и се ограничават с по една пружинна шайба, след монтажа обаче в целия възел остава малко аксиален луфт (т.е. втулката мърда нагоре-надолу между горната и ограничителната шайба). При промяна на посоката на масления поток (сгъване/разгъване на вилката) клапаните увлича въпросните втулки и шайби, което поражда и тракането.

2. самите клапани - нямат гумени уплътнения и при отваряне/затваряне се удрят директно в металните легла.

Тракането на втулките й шайбите евентуално може да се оправи като някъде в целия възел се вкара една допълнителна шайба (много тънка, колкото да обере луфта), клапаните обаче не се поддават на лечение.
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Rankor » Нед Юни 05, 2005 1:49 am

Благодаря на отзовалите се. Ценя високо помоща, която ми оказвате.
Windstream, сте пробвам някаква хватка по адрес на шайбите и втулките. Трябва да има начин да се уплътни този луфт помежду им.
Сте се радвам ако имате още идеи.
Best Winds!
Rankor
 
Мнения: 176
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Чет Ное 28, 2002 4:49 pm
Местоположение: Germany


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


cron