ico 1 написа:Ако караш малко като мен - къси градски отсечки по 2 - 3 км и то все на студен двигател, тогава друго ще говориш.

Ти си мързел!

За толкова късо разстояние не бих тормозил и бензинов двигател.
ico 1 написа:Според мен дизела си е за мазно извънградско каране с едни 3 - 3500 об/мин. - икономична идилия и мъркане.
по- скоро 2500-3000 максимум

PowerSlide написа:Ако можеш да насмогнеш на съвременния дизеляк (след 2003-2004та) като разходи за поддръжка,
преди да мина на дизел, само слушах как им била скъпа поддръжката
до тук само сменям обичайните консумативи - масла, филтри, та не виждам нищо смислено в приказките за скъпата поддръжка
PowerSlide написа:обаче ако искаш и можеш да си позволиш адреналинови атаки, не става с дизеляк
2,0 TD "common rail", 103 kW, 320 Nm
в подходящо купе би създал ядове на повечето бензинови двигатели с идентична мощност

не че и в
това купе, което не е от най- леките, вървеше никак не лошо
