
fantom написа:Има ли хидравличен V-Brake?!
Ozzie написа:fantom написа:Има ли хидравличен V-Brake?!
има, казва му се "rim brake"
azze написа:И за да не съм- Ще има ли някакъв проблем,ако използвам цели брони (сега съм с прекъснати),като ги закача за рамката със свински опашки?Рамката ми е Ontario и не виждам друг начин да ги закрепя.
С цели брони печелиш по- малко поддръжка (по- малко влизане на мръсотия в броните, заради по- малкото входни точки), и губиш малко от по- голямата контактна площ на жилото с бронята, тоест по- голямо съпротивление. Проблем няма, камо ли принципен.azze написа:- Ще има ли някакъв проблем,ако използвам цели брони (сега съм с прекъснати),като ги закача за рамката със свински опашки?Рамката ми е Ontario и не виждам друг начин да ги закрепя.
хахахахахаDownHillara написа:НЕ БАТИСВАЙ РАКИЯТА БЕ!!!ГРЕШНИК!Давам ти най-смръдливия чорап..Цопнат във зелев сок+миризма на ноги!
prokalnatiq написа:Мене редовно ми вдига пулса на 200-300 и киломеража дига 120-130км/ч. Повечето пъти до ЖП линии. Иначе отностно скоростите. Мисля да минавам на курбели SLX и команди SLX - имам преден обтегач Deore и заден XT. Сега в CRC има добри оферти на Sram PG970. Май била много тежка, ако има някоя по-хубава до 80-90 лева казвайте.
NWD написа:Имам един странно тъп въпрос. Защо като си пълня спирачката вече за 10 път по един час с обезвъздушаване и всичко останало, после като я затворя и стисна по-силно лосчето, то омеква докрай и въобще не спира. Странно,защото би трябвало маркуча да е пълен с масло а лосчето омеква при всяко пълнене.Когато си я пълня по едно време става твърдо и започва да заковава.По това познавам, че е напълнена, но когато я затворя, стисна ли лосчето омеква.Проверих и от никъде не тече. Имам чуството че като стисна, все едно излиза въздух и маслото слиза надолу по маркуча, но не съм много сугурен.![]()
prokalnatiq написа:Могат ли капли за UST (без вътрешни), де се карат с вътрешни?
NWD написа:
prokalnatiq написа:Могат ли капли за UST (без вътрешни), де се карат с вътрешни?
Plamen_EM написа:prokalnatiq написа:Могат ли капли за UST (без вътрешни), де се карат с вътрешни?
Може, аз съм така, гонех тегло.
airborneone написа:Пич имаш сериозен проблем със спирачката,
airborneone написа:Би ли обяснил как като сложиш вътрешни на УСТ шина гониш тегло?
Salgari написа:Един, лично за мен странен въпрос. Предполагам, доста хора са се сблъсквали с криви гуми.
Скоро си поръчах Швалбе Ноби Ник, и като ги монтирах, установих, че са криви.
Още не съм си подкарал колелото, и все си мисля, че като се покарат, ще се оправят. Дали е така ?
Ако не, как да се справя с проблема или няма решение ?
Ще съм благодарен, ако някой ми помогне.
Salgari написа:Един, лично за мен странен въпрос. Предполагам, доста хора са се сблъсквали с криви гуми.
Скоро си поръчах Швалбе Ноби Ник, и като ги монтирах, установих, че са криви.
Още не съм си подкарал колелото, и все си мисля, че като се покарат, ще се оправят. Дали е така ?
Ако не, как да се справя с проблема или няма решение ?
Ще съм благодарен, ако някой ми помогне.
Plamen_EM написа:Ще ти кажа аз как правя с моите, а ти ще ми кажеш кой си.
Помпам ги до 7 бара и застават перфектно.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта