Ozzie написа:съвета ми е с шилото - дупчиш, въртиш
ако "бозата" запуши дупката, значи е О.К., ако не, сипваш 25-30 ml. и си свиркаш
Я пак?
Ozzie написа:съвета ми е с шилото - дупчиш, въртиш
ако "бозата" запуши дупката, значи е О.К., ако не, сипваш 25-30 ml. и си свиркаш
bikerider написа:@airborneone: Теста с шилото ли те учуди?
bikerider написа:@xpucm0ca: Аз лично не съм виждал за велосипед, но много хора слагат втора вътрешна гума под външната. Ако това ти върши работа, опитай, макар че нееднократно сме коментирали, че такова решение не е удачно за велосипед, защото няма двигател, т.е. увеличената неокачена маса прави ускорението мудно и осезаемо по-трудно.
bikerider написа:Ами то това си е MSFT - Manufacturer Suggested Field Test
Pr3d4t0R написа:След като гумата е веднъж направена с бозата на Стан при доливане от вентила необходима ли е отново сериозна помпа или става също с малка помпичка?
Pr3d4t0R написа: Вашия опит друго ли показва? : - )
notubes написа:5th Step: Clean Up
NOTE: MUST USE COLD WATER! BE SURE TO CLEAN SYRINGE AFTER EACH USE! If syringe is not cleaned
properly sealant will coat the inside and make it unusable
Ozzie написа:по т.1 - не
по т.2 - има достатъчно отговори
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно
bikerider написа:Можеш, но не работи толкова добре.
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно
airborneone написа:Под толкова добре имаш предвид вообще, нали?
bikerider написа:Е ти каквото и да сипеш при наличие на талк резултата винаги ще е кофти.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта