

Снимки
http://www.pinkbike.com/photo/5947380/
http://www.pinkbike.com/photo/5947378/
http://www.pinkbike.com/photo/5947379/
http://www.pinkbike.com/photo/5947381/
nisanz написа:Днес влизам в най-посещавания ми магазин за хранителни стоки и ааа..какво гледам във витрината на Кока Кола - Monster Energy синьо,жълто и зелено.Най-очудващото от всичко беше цената...2.90лв.Преди давахме по 6лв за бройка сега вече ще сме доволни от цената.Правя темата,за да знаете,че вече го има официално и да не давате повече пари.Опътването е на Български
Снимки
http://www.pinkbike.com/photo/5947380/
http://www.pinkbike.com/photo/5947378/
http://www.pinkbike.com/photo/5947379/
http://www.pinkbike.com/photo/5947381/
x3m_ написа:Това че Упътването е на български език може само да ни тревожи, значи, че почти сигурно се прави в България и както всички останали неща които се правят в родината ни няма да има нищо общо с това в нормалните страни.
sale написа:хах в Метро дали го има
peti0o написа:sale написа:хах в Метро дали го има
Един приятел каза че ги има :>
did написа:Дали да не пусна тема за намалението на цената на любимия ми айрян, което установих вчера?
Какво общо има Monster Energy с колоезденето? Със сигурност айрянът има повече.
Stancho написа:did написа:Дали да не пусна тема за намалението на цената на любимия ми айрян, което установих вчера?
Какво общо има Monster Energy с колоезденето? Със сигурност айрянът има повече.
Фигурира като спонсор на няколко чуждестранни отбора, сред които и този на Specialized. Затова има връзка с планинското колоездене и по - точно спускането.
Monster Energy, a subsidiary of Hansen Natural Beverage Co., is one of the most exciting brands of energy drinks in the United States. Its phenomenal growth has helped it to overtake its leading competitor – Red Bull – in sales volume, and the company is coming close to surpassing them in sales revenue. They have done this through an extensive guerrilla marketing and promotion campaign, building brand awareness and loyalty along the way. However, the company must implement a large-scale advertising plan in conjunction with these promotions in order to continue growth and become the most successful brand in the industry.
did написа:Докажи ми, че ЕДИН състезател от световната купа НАИСТИНА пие тоя бълвоч!
did написа:Е какво, като е спонсор? Че има повече промити мозъчета?
Ако фирма за айрян стане спонсор на 2-3 отбора, ще давате ли същите пари за айрян, който е даже по-полезен... Пък и всъщност НИКОЙ от спонсорираните от енергийните напитки не ги пие наистина, понеже искат да живеят повече от 50 години.
Докажи ми, че ЕДИН състезател от световната купа НАИСТИНА пие тоя бълвоч!
Stancho написа:Фигурира като спонсор на няколко чуждестранни отбора, сред които и този на Specialized. Затова има връзка с планинското колоездене и по - точно спускането.
Stoks1 написа:Е нали са спонсори на al3xma3x. Ако някой е дрифт маняк ще се сети, кой е !
outfaced написа:маркетинга работи ...Monster Energy, a subsidiary of Hansen Natural Beverage Co., is one of the most exciting brands of energy drinks in the United States. Its phenomenal growth has helped it to overtake its leading competitor – Red Bull – in sales volume, and the company is coming close to surpassing them in sales revenue. They have done this through an extensive guerrilla marketing and promotion campaign, building brand awareness and loyalty along the way. However, the company must implement a large-scale advertising plan in conjunction with these promotions in order to continue growth and become the most successful brand in the industry.
http://www.antiessays.com/free-essays/40150.html
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта