Падал ли си? Ако да, има вероятност ушите които държат лостчето да са мръднали и буталото да е нарушило праволинейния си ход. С шлаифане има вероятност да увеличиш допуска и да стане по-голяма боза. За да надере цилиндъра проблема не е от скоро. Станало е постепенно или от няколко "събития". Поне според мен.

madurttoo написа:Немога да те разбера много добре,но имах една хидравлика на която цилиндъра имаше дупка (малка) и сълзеше масло от там мислих,че е прецакана и отидох при майстор и той каза,че този отвор е специално за това(да тече съвсем леко).Може и при тебе да има нещо такова

Няма такъв филм колега. Спирачната система трябва да е затворена. Ако говориш за отвора на компенсаторното казанче - да заводски е, но е от външната страна на гумената диафрагма. Или майстора ти е "майстор" или не си го разбрал правилно.
