Проблем с Juicy 3

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Проблем с Juicy 3

Мнениеот ufff93 » Пон Яну 17, 2011 4:21 pm

Колелото ми е на 5-6 седмици и е карано около 20 пъти, а спирачката вече не спира добре.Лосчето имаше голям ход и отидох в Бас, където ми го затегнаха и за 3 карания беше ок,но сега пак стана така. Има ли й нещо на спирачката, защото ме дразни лостчето да е с толкова голям ход? :banghead:
ИЗКАМ ВЕЛОСИПЕД за ДолнХилл
Аватар
ufff93
 
Мнения: 212
Рейтинг: 1143
Регистриран на: Чет Сеп 02, 2010 6:33 pm

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот zafirovp » Пон Яну 17, 2011 5:13 pm

Вероятно има въздух в системата. Те не са го затегнали, а просто са изкарали въздуха. Стискал ли си лостчето докато колелото е било с гумите нагоре?
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот ufff93 » Пон Яну 17, 2011 5:23 pm

Ми да, докато му се кефех първите дни го обръщах как ли не.
ИЗКАМ ВЕЛОСИПЕД за ДолнХилл
Аватар
ufff93
 
Мнения: 212
Рейтинг: 1143
Регистриран на: Чет Сеп 02, 2010 6:33 pm

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот ufff93 » Пон Яну 17, 2011 5:29 pm

А и май не съм се похвалил с новото колело. - http://hristoto.pinkbike.com/album/Allmtn/
ИЗКАМ ВЕЛОСИПЕД за ДолнХилл
Аватар
ufff93
 
Мнения: 212
Рейтинг: 1143
Регистриран на: Чет Сеп 02, 2010 6:33 pm

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот spirov92 » Пон Яну 17, 2011 7:29 pm

За обръщането-не съм много сигурен, но не трябва ли при обезвъздушаването да не остане никакъв въздух в системата, дори и в преливника? Ако съм прав, обръщането няма да вреди с нищо.
Автора-стискал ли си спирачката при махнат ротор? Ако да, спирачката е глътнала въздух и трябва да се обезвъздуши.
:offtopic: И да, похвали се с колелото в една друга тема. Аз имам почти същото. Честито :agree:
spirov92
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 07, 2009 4:05 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот veskoz » Вто Яну 18, 2011 9:56 am

Честит нов велосипед! Със здраве и желание да си го караш! :agree:
За съжаление Джуси 3 и 5 са с голям ход на лосТчето, който не може да се регулира (което е може би единствения им минус(в този ценови клас)). Реглаж имаш при Джуси 7.
Сори! :peace:
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот airborneone » Вто Яну 18, 2011 12:32 pm

veskoz написа:Честит нов велосипед! Със здраве и желание да си го караш! :agree:
За съжаление Джуси 3 и 5 са с голям ход на лосТчето, който не може да се регулира (което е може би единствения им минус(в този ценови клас)). Реглаж имаш при Джуси 7.
Сори! :peace:

Може да се регулира както и други спирачки без тази настройка
пр. Формула к18 и The One 2010 :peace:
Просто се прави по време на обезвъздушаване
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот veskoz » Вто Яну 18, 2011 2:26 pm

Без да влияе на отдалечеността на лостчето?! :confused:
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот sailman » Вто Яну 18, 2011 3:09 pm

...Просто се прави по време на обезвъздушаване...
Ъхъ, точно! :agree:
Само дето не е баш "настройка" ;)
@veskoz - като изкараш всичкият въздух от калипъра долу, затваряш пробката. После махаш спейсъра и туряш накладките. Слагаш спирачката където и е местото - върху диска и колелото. Набутваш колкото поеме спирачна течност у мастър цилиндъра (лосТчето), затваряш клампата, припомпваш малко, после отваряш, помпиш, затваряш...пак така, и тъй докато не ти хареса "твърдостта" на спирачката. Това е "во кратце"...
Общо взето, идеята е да намалиш междината м/у накладките и диска увеличавайки количеството спирачна течност в системата. :agree:
...Без да влияе на отдалечеността на лостчето?!
Баш! Отдалечеността си я регурираш с каквото там е предвидено за тая цел - врътка или место за инбусен ключ. Отдалечеността на лостчето от ръкохватката няма връзка с хлабината между накладките и ротора.
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот airborneone » Вто Яну 18, 2011 3:19 pm

@sailman :agree:
Може и със "силово" вкарване на спирачна течност в системата.
Нещо нормално за ниския клас спирачки, но топ спирачката на даден производител е :censore:
п.п.
Тази процедура съм я правил и при спирачки, които имат настройка на "захапването" за да променя границата на настройката.
Ставало е с jucy5, к 24, старите и новите The One, не виждам причина да не стане с jucy3
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот veskoz » Вто Яну 18, 2011 3:48 pm

sailman написа:увеличавайки количеството спирачна течност в системата. :agree:

:agree: И аз за тоз момент се сетих единствено, но пък ми стана чудно при положение, че реално системата става под малко по-високо налягане и какво се случва с разширението при определени условия?!
Но пък погледнато от друга страна белите хора не ползват този клас спирачка в условия на големи температурни пикове, тъй че май наистина "изнасилването" няма да е кой знае колко опасно. :erm:
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот codename47 » Вто Яну 18, 2011 4:11 pm

sailman написа:
...Просто се прави по време на обезвъздушаване...
Ъхъ, точно! :agree:
Само дето не е баш "настройка" ;)
@veskoz - като изкараш всичкият въздух от калипъра долу, затваряш пробката. После махаш спейсъра и туряш накладките. Слагаш спирачката където и е местото - върху диска и колелото. Набутваш колкото поеме спирачна течност у мастър цилиндъра (лосТчето), затваряш клампата, припомпваш малко, после отваряш, помпиш, затваряш...пак така, и тъй докато не ти хареса "твърдостта" на спирачката. Това е "во кратце"...
Общо взето, идеята е да намалиш междината м/у накладките и диска увеличавайки количеството спирачна течност в системата. :agree:
...Без да влияе на отдалечеността на лостчето?!
Баш! Отдалечеността си я регурираш с каквото там е предвидено за тая цел - врътка или место за инбусен ключ. Отдалечеността на лостчето от ръкохватката няма връзка с хлабината между накладките и ротора.

я виж ти, много интересно :agree: ,@airborneone :agree:
аз го правех на Jucy 5, и сега на 7-цата като махна колелото и стисна лостчето - при връщането накладките са се приближили. Горния метод ми се струва по-ефективен де :beer:
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот PowerSlide » Вто Яну 18, 2011 7:11 pm

sailman написа: като изкараш всичкият въздух от калипъра долу, затваряш пробката. После махаш спейсъра и туряш накладките. Слагаш спирачката където и е местото - върху диска и колелото. Набутваш колкото поеме спирачна течност у мастър цилиндъра (лосТчето), затваряш клампата, припомпваш малко, после отваряш, помпиш, затваряш...пак така, и тъй докато не ти хареса "твърдостта" на спирачката. Това е "во кратце"...

За това поне още 2000 рейтинг ще е малко :bowdown:
Аватар
PowerSlide
 
Мнения: 1189
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Пон Ное 10, 2008 12:07 pm
Местоположение: на баира

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот airborneone » Вто Яну 18, 2011 9:38 pm

veskoz написа:
sailman написа: системата става под малко по-високо налягане и какво се случва с разширението при определени условия?

Формулите специялно имат нещо, което служи точно като pressure valve.
Над определено налягане, било то поради прегряване или други причини изпсуат от вътрешната страна на ръкохватката (т.е. към курмилото)
Неприятно е, защото дот-а в повечето случаи разяжда боята / анодизацията на курмилото, а в същото време понякога това "изпускане" на дот остава незабелязано дълго време.
Плюсовете са, че винаги можеш да разчиташ на тази клапа да предпази системата от прекомерно налягане.
Аз лично слагам 5.1, който е с по-висока точка на кипене, но не и РБФ, така се предпазвам от излишни ексцесии с тази клапа.
:beer:
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Juicy 3

Мнениеот veskoz » Сря Яну 19, 2011 9:08 am

Ясноо. Мерси пичове! Осеверих се! :beer: :beer:
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта