тъй като ми престои закупуване на спирачкаа, въпросът ми е коя от двете спирачки има по голяма спирачна сила ?
r4p1s7 написа:Аз съм карал само Code-a и ти казвам, че е чук!
did написа:r4p1s7 написа:Аз съм карал само Code-a и ти казвам, че е чук!
А карал ли си формулата на същото колело, че да даваш мнение в тема за сравнения? Как се сравняват два "чука"?
HepBeH_XaMcTep написа:Класическия лагерован лост с червената врътка?
King Rat написа:HepBeH_XaMcTep написа:Класическия лагерован лост с червената врътка?![]()
Да, за този модел става въпрос.
did написа:r4p1s7 написа:Аз съм карал само Code-a и ти казвам, че е чук!
А карал ли си формулата на същото колело, че да даваш мнение в тема за сравнения? Как се сравняват два "чука"?
airborneone написа:Има доста доводи да отбягваш точно този модел на CODE.
King Rat написа:Например защо трябва да я отбягвам ?
Krismars написа:Само аз ли нямам проблем с КоудаИмам спирачката вече две години, а я взех втора ръка и все още няма проблем с уплътненията
Krismars написа:Само аз ли нямам проблем с КоудаИмам спирачката вече две години, а я взех втора ръка и все още няма проблем с уплътненията
Това е като Kолелото ... не се забравя ! 
shaady написа:Защото много често гълтат въздух.
Това става заради настройката на контактната точка, която като се върти, се изяжда едно уплътнение и гълта въздух. Така стана и при мен докато карах коуд.
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта