
Ozzie написа:Като имаш комби, за какво ти е да си возиш багажа отвън?
Колко велосипеда мислиш да пренасяш едновременно?
mjjmiro написа:Насочил съм се към Италианските багажници, който смятам да ползвам през лятото. Не знам до колко са добри!?
Plamen_EM написа:http://www.thule.com/en/US/Products/BikeCarriers.aspx
За теглич! Всичко друго е компромис. Има си теми тук, счупи ми се това, от къде да си купя онова, как да преправя еди какво си ... все за разни други багажници.
Продава се в SLS - големи наличности, постоянни доставки ...
Alpina написа:При комби (и не само) някои напречни багажници позволяват колелата да стоят достатъчно високо, че нито да зкриват номера, нито светлини, а в случай на инцидент да са що годе сигурни ако те отнася кола
Освен това колелото е на горе долу чисто място - само вихри от насрещното могат да го цапат или ако вали сняг да замръзне

subritual написа:mjjmiro написа:Насочил съм се към Италианските багажници, който смятам да ползвам през лятото. Не знам до колко са добри!?
Ако мислиш да го ползваш до няколко пъти в месеца,то италианските са твоя избор като качество/цена.
Но ако мислиш за по-сериозна употреба,то се подготви да се справяш с разни проблеми.Аз също имам Перузо Венеция от 2 години и ми се наложи вече да ремонтирам 4 от 6те затегалки.

EccentricMOTION написа: Ако не е Thule и ако не струва 1000лв не става ли?
EccentricMOTION написа: На Peruzzo седях аз, а производителя предвижда 40кг...
EccentricMOTION написа:Относно избора ти - багажник на тавана е ужасна борба, особено с тежки DH велосипеди, ако е за повече от два велосипеда трябва да висиш като маймунка отгоре, една грешна стъпка и влизаш в купето през покрива.
EccentricMOTION написа: Цапа, мърляво е, вие при 100км/час, непрактично е според мен.
....
ПП: видях че колегите споменават скорост, производителя на Peruzzo ги предвижда за макс около 100км/час, въпреки че ги карахме с над 130-40 и не стана нищо, освен малко шум в задницата![]()
veskoz написа:За таванните съм се замислял, ако изтървеш байка поради някаква си там причина може да доведе до надиране на тавана или чупене на някой джам
миналата година на прибиране от пловдивския 24 часов маратон. Последно ходих до Варна с НТ2 на Ани и скот High Octane на DTD, като скота поради конструкцията му се наложи да го транспортирам закрепен само на едното рамо на багажника. Трябва да се внимава при подребата и наместването на велосипедите, защото доста лесно се одира боята на рамката, вилката или пък на самата кола PowerSlide написа: ...разминах с 20лв ...
....закрепен само на едното рамо на багажника.
...одира боята на рамката, вилката или пък на самата кола
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта