Тунинг на Dragomir F5

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Powerage » Сря Яну 26, 2011 11:46 am

Здравейте, доста четох из ЧЗВ по този въпрос и една тема ме зачовърка повече от останалите, проблема е че линковете за снимките отдавна не работят, защото темата е доста старичка, а описание в самата тема - няма.

Ето за какво става въпрос:

http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=13788

Молбата ми е, ако някой знае за какво иде реч, да напише няколко реда за да разбера какво представлява тази планка и да си направя и аз такава :beer:

Огромни благодарности и много бира ако успеете да ми помогнете :bowdown: :beer:
мнението е било променяно общо 17928 пъти

:evil: :thumb: :popcorn:
Powerage
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пон Май 11, 2009 8:40 pm

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот solarses » Сря Яну 26, 2011 3:11 pm

Рамката е слаба,не се занимавай.От нищо нещо не става.
solarses
 
Мнения: 92
Рейтинг: 1278
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 10:53 am

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Powerage » Сря Яну 26, 2011 3:20 pm

Не искам да се заяждам, но смятам че постове от този тип са излишни, аз съм решил че искам да тунинговам рамката и няма да си променя мнението. Наясно съм колко може да издържи рамката, карам я почти сезон вече :beer:
мнението е било променяно общо 17928 пъти

:evil: :thumb: :popcorn:
Powerage
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пон Май 11, 2009 8:40 pm

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот spirov92 » Сря Яну 26, 2011 5:51 pm

Доколкото ми стана ясно, автора на темата е направил някаква планка, която се закрепва за долната тръба чрез стягане и позволява по-голям шок. В същата тема видях предложения да не се затяга, а да е заварено или закачено за оригиналното ухо за шок, които според мен са по-удачни. И все пак подкрепям колегата, че е по-добре да събираш за по-добра рамка ;)
spirov92
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 07, 2009 4:05 pm
Местоположение: София

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Ozzie » Сря Яну 26, 2011 7:00 pm

Ако се сещам, автора на въпросната тема беше променил долната точка на захващане на амортисьора.
Вместо на долната тръба на рамката, амортисьора беше захванат за седалковата тръба. Как точно, обаче вече не се сещам.

А пък Makintier май беше сложил кобилици от RAM AM (този произвеждан до 2006 г.).

Толкова мога да кажа по темата.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Powerage » Сря Яну 26, 2011 9:28 pm

Еее мерси много хора, страшни сте :beer:
Мислех че става въпрос за същото нещо, но реших да се допитам до някой, който помни/знае за този метод.
Относно кобилиците, и това съм го мислил, ще ги сменям и тях най-вероятно :smash:
мнението е било променяно общо 17928 пъти

:evil: :thumb: :popcorn:
Powerage
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пон Май 11, 2009 8:40 pm

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Admin » Пет Яну 28, 2011 5:18 pm

Позволи ми съвсем приятелски съвет - не се занимавай да "тунинговаш" тази рамка. Не че е невъзможно, но за да се получи нещо положително, трябва да знаеш какво правиш. А дори и тогава се съмнявам, че си струва времето и усилията - по-добре спестявай за по-хубава рамка, която изначално си е измислена добре.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Powerage » Пет Яну 28, 2011 11:36 pm

Ами честно казано с тая рамка идеята беше съвсем различна но тя стана една...
Карах един крос и събирах за нещо сносно, но излезе страшна оферта в пазара за тая ф5-ца и реших да я карам нея, а след тва рам фрирайд или нещо подобно, работата е там че в скоро време няма изгледи за пари за нещо по-хубаво, а хода и работата на ф5-цата вече не ме радват :D и реших да прибегна до леко побългаряване- я смяна на кобилици я нещо друго, в комбинация с хубав шок ще става за каране, без много идиотски изпълнения :rofl:
Баща ми има професионална техника за заваряване на алуминий и нямам технически пречки за въпросния тунинг :^:
Като я направим ще пиша в темата, ще сложа снимки и ще опиша всичко подробно, за да може и някой друг да се възползва ако случайно снимките се прецакат.

:offtopic:
А това че сумати народ ще ме оплюе за този тунинг ми е ясно и няма нужда да спамим в темата излишно. :beer:
мнението е било променяно общо 17928 пъти

:evil: :thumb: :popcorn:
Powerage
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пон Май 11, 2009 8:40 pm

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Admin » Пон Яну 31, 2011 6:59 pm

Не се засягай, критиките обикновено са за добро, тъй като повечето хора, които задават подобни въпроси, изобщо не знаят за какво става дума.
Щом баща ти има на разположение техника и опит, мога само да ти пожелая успех! :agree:
Веломания навремето експериментираха върху F5 с различни кобилици, но не знам откъде би могъл да намериш чертеж за тях или друга информация.
По-лесно би било, ако някой (например баща ти) има необходимите знания, сам да подготви проекта като използвате програмата Linkage, за да видите сегашните параметри на работа на окачването и да пробвате как биха се променили с различни варианти на кобилицата, захващането на шока и т.н.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Тунинг на Dragomir F5

Мнениеот Powerage » Пон Яну 31, 2011 10:36 pm

Мерси за съвета, точно за Linkage си мислех, докато още е студено и неподходящо за заваряване на алуминий (няма къде на закрито да го правим освен под навеса в двора на офиса ) :D да го изчислим както трябва, после ако се наложи да фрезоваме нови кобилици, и чак като се позатопли да я направим.
мнението е било променяно общо 17928 пъти

:evil: :thumb: :popcorn:
Powerage
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пон Май 11, 2009 8:40 pm


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта