Малко обяснение как се стигна до проблема...
Още от първото каране забелязах, че издиша-за 1 ден sag-а се увеличи от 10 на 50%. Върнах го в БАС, те затегнаха винта, който държи въртящия се клапан към тялото на шока, казаха ми така да правя, като почне да издиша. Тази седмица отново забелязах, че издиша и го закарах в БАС, днес си го получих. По-късно видях, че отново издиша и се опитах да го затегна.
И тогава направих една тъпа грешка-затегнах болта малко повече от нужното и главата се откъсна. Тъй като грешката е моя, съмнявам се БАС да ми го оправят безплатно, но все пак ще ги питам. Винта е с нестандартна глава, така че сигурно ще е трудно да се намери такъв.
Някой знае ли къде може да се намери този болт или целия винтил? Мисля, че при по-новите модели болта не е за ключ 7мм, а за шестограм. Не може ли някакъв по-надежден винт да се сложи на мястото на този?
П.П. ето една снимка на същия модел, да придобиете идея за какво става дума:
http://img152.imageshack.us/img152/8958/img2402asn2.jpg