yavka написа:И с двете ще имаш еднакви проблеми по отношение на въздух, така че в случая бих избрал спирачката с по-голяма спирачна сила т.е. Code 5
BurNiNg_IcE написа:Абе не абсолютно всички спирачки гълтат въздух.
Taco написа:Иначе съм отворен и към други предложения...
Taco написа:... Принципно знам, че за другия,с врътката на лостчето, гълтат много, а за този не,но все пак....
Иначе съм отворен и към други предложения...
Taco написа:За Сейнт в момента нямам пари...А друго не бих взел :Х
Taco написа:А и предполагам, че подръжката им и при евентуално глътване на въздух и омасляване ще ми излезе по-скъпо от джусито, за това се колебая(не съм сигурен за това,така мисля,ако не е, моля поправете ме!
Taco написа:В същност един въпрос за доуточняване:Код 5 е без вентила на лостчето,а само Код е със?Или се бъркам ?
Taco написа:1)За Сейнт в момента нямам пари...А друго не бих взел :Х

hitar_potar написа:Как при нас не гълтат въздух или гълтат чак след година-година и половина употреба (което си е нормален интервал за реблийдване на системата)?
Taco написа:Към пичовете с Кодовете: Карате ли зимата и оставяте ли байка за някво време на студ да стои?![]()
П.С.:Защото аз да...и то за некратък период!![]()
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта