Такам понеже питаш за точно това колело ще ти дам отговор точно за него

Това е хибрид (е това никой не го знаеше нали

). Поради тази причина това е колело което не е най-доброто в нещо, но е хванало нещо от двата свята на колоезденето - шосейният и планинският.
Накратко:
Градски условия - идеално особенно в градове от типа на София - тоест такива в която инфраструктурата ти поднася постоянни изненади, различни всеки ден

. Не толкова идеално ако е за градове като тези в Холандия където наличието на амортисиорна вилка е безмислено.
Планински условия - умерено. Предвид амортисиорната вилка сравнима с ХСМ при 26" велосипеди като клас може да се каже че имаш вилка която издържа планински терен. Като цяло гумите могат да бъдат или да не бъдат подменени за в планината според условията и начинът на каране. Предимството на 28" гуми е в скороста, накратко с едно завъртане на педалите се изминава по-голямо разтояние при еднакво предавателно число на скоростите спрямо 26-ца. Недостатък за планинското колоездене на 28-цата е центърът на тежеста, който е по-високо и по-голямата мекота на каплите. В случаят това колело може да се кара по леки ХС терени и туристически пътеки без притеснения.
Шосейни условия: незадоволително. Нищо няма да ти попречи в карането по асвалт. Кара се по-добре от повечето планински варианти и поради по-скоростните предавателни числа на скоростите и по-бързо. Все пак изостава и доста от колело предвидено за шесейно каране. Освен с тежест тук особен недостатък му е амортисиорната вилка.
Колкото до курбелът - той е от градски тип. Тоест е посредата между планински 44/34/22 и производни и шосеен 50/39/30 и подобни. С други думи още едни хибриден чарк в колелото позволяващ катеренето на по-големи височини и неравности както и развиването на приемлива скорост по асвалт.
Поздрави.