2 Въпроса към опитните

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

2 Въпроса към опитните

Мнениеот drumboy » Сря Фев 09, 2011 6:30 pm

1.Искам да знам дали може да се свали по някъв начин боята на вилката(трабите които се движат) и да остане метален цвят?
Може ли това да стане със водна шкурка :peace:
2.Има ли някой който може да ми обясни как се сменя вилка ? :dontknow:
Основен проблем на света е,че глупаците са уверени в себе си,а умните хора са пълни
със съмнения!
Аватар
drumboy
 
Мнения: 509
Рейтинг: 1103
Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 1:02 pm
Местоположение: Бургас

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот DragonG » Сря Фев 09, 2011 6:41 pm

Пич всичко което питаш го има писано 743676247682347687156254 пъти по форума. ;) По-добре потърси малко и тогава пускай теми! ;)
Изображение
Аватар
DragonG
 
Мнения: 123
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пет Окт 02, 2009 6:52 pm
Местоположение: Coфия

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот drumboy » Сря Фев 09, 2011 6:42 pm

DragonG написа:Пич всичко което питаш го има писано 743676247682347687156254 пъти по форума. ;) По-добре потърси малко и тогава пускай теми! ;)

Съжелявам !!! УДРЯЙТЕ КЛЮЧА :idea: :beer:
Основен проблем на света е,че глупаците са уверени в себе си,а умните хора са пълни
със съмнения!
Аватар
drumboy
 
Мнения: 509
Рейтинг: 1103
Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 1:02 pm
Местоположение: Бургас

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот kubetata » Сря Фев 09, 2011 7:06 pm

drumboy написа:1.Искам да знам дали може да се свали по някъв начин боята на вилката(трабите които се движат) и да остане метален цвят?

2.Има ли някой който може да ми обясни как се сменя вилка ?


1. Може, но за какво ти е да махаш анодизацията на стеншъните? С каквото и да я махнеш, оставяш груба повърхност от което втулките ти ще се износят "quote did"
" 'Aйде не 10, но 9 пъти пъти по-бързо."
Ако говориш за ботушите, тогава отговорът е ДА, но с водна шкурка />1000/ ще стане бавно.

2. От вилката махаш: Гума, спирачка, скоростомер т.е. всичко което ще ти пречи да я откачиш.
За Oversize вилки: Шестостен 5 мм/или какъвто ти е размера на болтовете на лапата/ Отвиваш кормилната тапа, разхлабваш болтовете на лапата и с въртеливи движения, дърпайки, нагоре махаш лапата. След това внимателно махаш клина на чашките, придържайки вилката да не падне. Ако не си с капсуловани лагери вземи под предвид, че има шанс да изпадат няколко съчми. Ако новата ти вилка няма набит конус използвай плоска отверка да го избиеш и да го набиеш на новата.Желателно е да ползваш конуса който идва с чашките върху новата вилка ако нямаш идентичен!
За Normal size вилки отвинтваш болта на лапата, взимаш гаечен ключ с размера на тапата или най-големия тръбен ключ който имаш и една кърпа. Aко имаш точен размер гаечен ключ парцала не е нужен, но ако ползваш тръбен ключ от естетични причини можеш да сложиш нещо да не надере гайката. От тук процедурата е същата с горепосочените след махането на клина.


Надявам се да съм бил полезен. При допълнителни въпроси >>> ЛС :popcorn:

@spirov92 Поправено!
Последна промяна kubetata на Сря Фев 09, 2011 7:21 pm, променена общо 3 пъти
Тъй кат' стане..
Аватар
kubetata
 
Мнения: 717
Рейтинг: 1709
Регистриран на: Съб Окт 24, 2009 7:48 pm
Местоположение: 0031

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот spirov92 » Сря Фев 09, 2011 7:15 pm

kubetata написа:Ако новата ти вилка няма набит конус използвай плоска отверка да го избиеш.

Конуса е различен при различните чашки. Според мен е по-добре е да се ползва конуса, който идва с чашките.
spirov92
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 07, 2009 4:05 pm
Местоположение: София

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот geco » Чет Мар 10, 2011 10:30 pm

И все па како не ви се обяснява може ли да дадете темата за боята по стейшъните...или пък да се боядисат.Абе как да се острани този недостатък на SR Suntor-ите.
geco
 
Мнения: 274
Рейтинг: 1279
Регистриран на: Вто Фев 10, 2009 3:43 pm
Местоположение: stara zagora

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот subritual » Чет Мар 10, 2011 11:36 pm

Забрави да боядисваш,стеншъните се трият много.
Ако я изжулиш няма да блесне както ти се ще и ще стане по-зле.
Можеш да вземеш лъскави стеншъни от друга вилка,ако държиш толкова на външния вид.
Аватар
subritual
 
Мнения: 1362
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 2:02 pm
Местоположение: Джебел

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот geco » Пет Мар 11, 2011 7:48 am

Нищо че няма да белсне.Просто да е еднотипно.Знам че ако ги изтрия с шкурка ше се надерат и ще съборят ибез това бързо отиващите си втулки.Но ако пробвам по някакъв химичен път.Там терминатори разредители...
geco
 
Мнения: 274
Рейтинг: 1279
Регистриран на: Вто Фев 10, 2009 3:43 pm
Местоположение: stara zagora

Re: 2 Въпроса към опитните

Мнениеот kubetata » Пет Мар 11, 2011 11:55 am

Сложи си протекори на Lizard skins да не се дразниш, че са ти изтъркани стеншъните.
http://www.niko-bikes.com/shop/product.php?ProductID=4
Тъй кат' стане..
Аватар
kubetata
 
Мнения: 717
Рейтинг: 1709
Регистриран на: Съб Окт 24, 2009 7:48 pm
Местоположение: 0031


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта