Здравейте,
в началото на всеки сезон си сменям DOT-a, понеже в един пост на bikerider, ако не се лъжа, четох че влиза вода, което е лошо за спирачната сила. От скоро си имам bleed kit за Hayes Stroker. Днес я напълних, но разтоянието между накладките беше много малко. Изкарах малко DOT от калипера, без да развивам болта на лостчето и пак нямаше никакво място между ротора и накладките. Забеязах, че когато развих винтила на калипера и сложих маркуча, dot-a излезе доста бързо, преполагам, че е имало налягане без да стискам лостчето и без да са прибрани буталата. Разбрах, че гумичката при капачето на резервоара е да компенсира износването на накладките, да не би там да е проблема? Как да разбера колко dot е необходимо? Мисля, че правя всичко както трябва:
1. Развивам винтила на калипера и слагам маркуч и тел, за да не тече.
2. Развивам болта на лостчето и слагам маркуч и празна бутилка.
3. Избутвам буталата докрай.
4. Слагам dot 4 и стискам спринцовката, докато не спрат да излизат мехурчета.
5. Затягам първо винтила на калипера, а после болта на лостчето.