Joker_Here написа:Как става така,че РАМ ХТ3,на 3 години (демек 2008)е с по добри части,от нов 2011 Спешълайзд ХардРок?
Рамка: RAM HT3 '08 Pазмери 16.5"/18.5"/20.5"
Пр.амортисьор: RockShox Dart 2
Пр.дерайльор: Sram X5
Заден дерайльор: Sram SX4 Long Cage
Курбел: Truvativ Isoflow 42/32/22 - power spline
Заден венец: Sram PG830
Главини: Formula
Спирачки: Avid BB5
Лостчета: Avid FR5
Команди: Sram X5
Кормило: Truvativ XR Riserbar 31.8
Лапа: Truvativ XR 31.8
Шини: Mavic XM 317 Disc
Cпици: DT Swiss Stainless 2.0mm
Гуми: Maxxis Highroller 2.1
Седалка: SDG Bel-Air
Рамка:Specialized A1 Premium Aluminum, изцяло претопена, formed TT, Double ORE DT, externally relieved HT, усилка при дисковата спирачка, forged dropout-и със сменяеми ухо
-Вилка: SR Suntour SF11-XCT-V3-P-26, 80mm, със 28mm тръби, coil/mcu spring с настройка на твърдостта
-Эаден амортисьор: N/A
-Чашки: 1-1/8" със сепараторчета
-Обтегач: SRAM X.4 8sp средно рамо
-Декланшор:Shimano Altus, 34.9mm clamp
-Команди: SRAM X.3 7sp палциови
-Лостчета: Alloy
-Спирачки: "V" brake, alloy
-Курбели: SR SunTour, на квадрат
-Кормило: Стоманенис издигане 35mm, 8 degree back sweep, 4 degree up
-Лапа: A-head, 15 degree издигане, 25.4mm захват
-Дръжки: Specialized Enduro, двукомпонентни от Kraton, 131mm
-Педали: PVC
-Колче седалка: Alloy двуболтово, 12.5mm offset, с финна настройка, 30.9mm
-Седалка: Specialized XC, Body Geometry, 143mm широка
-Предна главина: Forged alloy, double sealed, ground race, QR, disc, 32дупки
-Эадна главина: Forged alloy, double sealed, ground race, QR, disc, 32дупки
-Верига: KMC Z7 със Missing Link
-Венец: SRAM PG-730, 7-speed, 12-32t
-Шини:Alex HR 26", alloy двустенни, 32дупки
-Гуми: Specialized Fast Trak LK Sport, 26x2.0"
-Тегло: N/A
Gasolin написа:Имаме следния проблем. Един приятел си взе нов Quad Sting Pro от велос-а преди няколко дена. Покара го малко, тъкмо взе да се разработва и взел, че паднал на някакъв скок и му се откачил маркуча от страната на лостчето. Първо не му повярвах, ама май наистина, седи малко като резнато с нож и не се вижда да стърчи маркуч от лостчето, демек не е скъсано... Това как ще се оправи? Нов маркуч или може да се изманипулира нещо др?
geco написа:От къде мога да намеря семеринги за вилка SRSuntour XCM модела с маншончетата.Диаметър на сттешъните 30мм.
EccentricMOTION написа:geco написа:От къде мога да намеря семеринги за вилка SRSuntour XCM модела с маншончетата.Диаметър на сттешъните 30мм.
DragZone или останалите магазини на Веломания. 5.90лв/бр
PRobably написа:Пълен бот съм като стане въпрос за въздушни шокове,к'во е тва негативна и позитивна пружина?!![]()
Казано простичко-негативната контролира сага,а позитивната твърдоста на шока,или бъркам ?
obelix написа:PRobably написа:Пълен бот съм като стане въпрос за въздушни шокове,к'во е тва негативна и позитивна пружина?!![]()
Казано простичко-негативната контролира сага,а позитивната твърдоста на шока,или бъркам ?
Негативната дърпа да сгъне вилката, позитивната бута да я разгъне. Идеята е, че за разлика от нормалната метална пружина при въздушната има някакво ниво на сила под което тя изобщо не реагира. Ако вилката има само позитивна въздушна пружина, ще е се държи като заключена с платформа. За това има негативна пружина, която упражнява тази минимална сила и при всяко допълнително натоварване вече вилката реагира.
did написа:obelix написа:PRobably написа:Пълен бот съм като стане въпрос за въздушни шокове,к'во е тва негативна и позитивна пружина?!![]()
Казано простичко-негативната контролира сага,а позитивната твърдоста на шока,или бъркам ?
Негативната дърпа да сгъне вилката, позитивната бута да я разгъне. Идеята е, че за разлика от нормалната метална пружина при въздушната има някакво ниво на сила под което тя изобщо не реагира. Ако вилката има само позитивна въздушна пружина, ще е се държи като заключена с платформа. За това има негативна пружина, която упражнява тази минимална сила и при всяко допълнително натоварване вече вилката реагира.
Глупости!
http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/09/custprod/content/glossary.html написа:Negative Spring
A negative spring is oriented in such a way that it tends to compress, rather than extend a suspension shock or fork. A properly tuned negative spring provides an opposing force equal to the seal drag which eliminates the feeling of friction in an air spring system. Negative springs can be a separate air chamber or a small coil spring. At FOX Racing Shox we have a unique way of charging the negative air chamber in the FLOAT rear shocks and the FOX FORX TALAS system. A transfer port allows air to pass from the positive air chamber to the negative chamber at the beginning of each movement of the shaft stroke. This Patented transfer port system automatically balances the pressure for the perfect negative spring for any pressure setting.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
psixopat написа:Най-общо казано- при позитивната прилагаш сила да я сгънеш, а при негативната да я разгънеш![]()
Позтивна е пружината в химикалката примерно, а негтивна в кантарчето за теглене.
martinl написа:Някой знае ли какъв е оригиналния шок на Drag The Bomb и от къде мога да си го закупя ?
did написа:martinl написа:Някой знае ли какъв е оригиналния шок на Drag The Bomb и от къде мога да си го закупя ?
Какъвто и а купиш, ако е с подходящ размер, ще е по-добре от "оригиналния".
martinl написа:Едва ли ще си намеря 190мм шок за 60 лв !
hidravlik написа:Искам да попитам,някой знае ли за каква касета е shimano parallax,защото ми казаха, че май е за 7-8?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 341 госта