Гадните втулки на DRAG F4

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Мнениеот Sp0nG » Вто Юли 12, 2005 12:42 am

[quote="SkottY"]

Vytreshno leglo???:dunno:Bolta minava prez lagera i tva e;)
[/quote]
Това обяснява много неща. Имам предвид големия вътрешен диаметър и лесното смазване. И веднага най-очебийния според мен недостатък - лесно замърсимо:puke2:, демек по-кратък живот. Ако ти се играе и има възможност може да поработиш за направата на няк'ви уплътнения, дето да предпазват от помия:puke:
Аватар
Sp0nG
 
Мнения: 896
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Пон Фев 23, 2004 6:40 pm
Местоположение: София, България

Мнениеот bikerider » Вто Юли 12, 2005 7:48 am

@SkottY:
Малеее, е тва ме разби... :bigeyes: Надявам се, че поне резбата на болта е извън лагера, т.e. че не лагерува с резбата?

Също така би трябвало да има минимален луфт между болта и ролките заради допуска при израбжотване на болта, който луфт допълнително ще помогне за аксиални-радиални натоварвания и още по-къс живот...

Бих ти предложил да си купиш две о-пръстенчета или гумени шайби и поне да изолираш лагера с тях от двете му страни (ако има място), защото както SpOnG каза, такъв лагер ще има доста къс живот, дори по-къс отколкото си мислех в началото.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот NovemberCharlie » Вто Юли 12, 2005 8:03 am

Аз говорех, че е възможно по принцип да има втулки, които да поемат радиално-аксиални натоварвания - цилиндрична втулка би могла да поема еднопосочно аксиално натоворване с челната си част, ако от другата страна челото е допряно до корпуса.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот did » Вто Юли 12, 2005 8:17 am

аз от тоя въпросния полулагер по-аксиален не съм виждал
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bikerider » Вто Юли 12, 2005 9:52 am

[quote="did"]

аз от тоя въпросния полулагер по-аксиален не съм виждал
[/quote]


алоууу, не въвеждайте младежта в заблуждение - има разлика между аксиален лагер (slide bearing) и лагер за аксиални натоварвания :D
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Вто Юли 12, 2005 12:38 pm

[quote="bikerider"]

[quote="did"]

аз от тоя въпросния полулагер по-аксиален не съм виждал
[/quote]


алоууу, не въвеждайте младежта в заблуждение - има разлика между аксиален лагер (slide bearing) и лагер за аксиални натоварвания :D
[/quote]


Мхм, заблужденията трябва да се избягват... :D:D:D

"Slide bearing" e плъзгащ лагер (популярен като "втулков" в случая), който може да носи, а може и да не носи аксиални натоварвания... :beer:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Вто Юли 12, 2005 12:55 pm

Така де, плъзгащ исках да кажа... мерси за поправката :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот SkottY » Вто Юли 12, 2005 6:44 pm

Az ot ednata strana sum slozil shaibichki ,no ot drugata straba nqma kak:dunno:, inache tva za gumenite oplutneniq e dobra ideq zashtoto naistina ima mnogo maluk luft ,a i kato izvadih lagera za da go snimam vutre se beshe poizcapal:irked:
Аватар
SkottY
 
Мнения: 156
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 4:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот s700 » Чет Юли 21, 2005 10:04 pm

za kvo izop6to stesi vzeli takiva ramki we.men ma kevi kobilicata.:beer::beer::beer::beer::beer::beer::bigeyes:
s700
 
Мнения: 32
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Юли 20, 2005 1:07 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот elfa » Пет Юли 22, 2005 8:20 pm

Здравейте, зна4и аз имам F4 на 1 седмица все още нямам никакви проблемис втулките.Чесно казано аз ништичко не разбирам от лагери,из4етох всичко дето сте писали разбрах що годе за кво става дума ама се нуждая от допълнителни обяснения ако може някои да ми обесни всичко от начало до край подробно и да вкара некоя снимка на нештата тук във форума или на e-mail [email protected] ще съм му страшно благодарен!:angel2:Аз за рамката знам че има 4 втулки от които 2 лагеровани и 2 нелагеровани.Значи в обшти линии след време като почне да има луфт трябва да се лагероват 2 нелагеровани втулки???Такали е???
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот bikerider » Нед Юли 24, 2005 12:54 pm

Здравееей :wavey::rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот elfa » Вто Юли 26, 2005 7:03 pm

bikerider това да или не означава за лагероването на нелагерованите втулки(според мен да)!!!!!!!!!
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот mih » Вто Юли 26, 2005 7:31 pm

а ти що не изчакаш първо да се разлуфтят, пък тогава да му мислиш?
;)

и... според мен означава твърдо НьЕ. въпросът е разискван нееднократно - потърси из форума
:)
най-общо: излиза по-скъпо от хубави втулки; намират се трудно подходящи лагери; ако пък се намерят - за да влязат, трябва да се разширят "леглата" им, от което спада здравината на окачването.
и т.н.
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот Bi-King » Сря Фев 01, 2006 4:50 pm

аз си сглобих рамката на кобилици и много й се кефих:banana:
обаче! излязох да покарам за първи път... и какво?!!:bigeyes2:
ПУКАНЕ ужасно!!
:rofl:след няколко дена установих че кабелите за задната спирачка и обтегача ми удрят в седалката при съкращение на задницата:rofl:
много гаден номер,мислих че е от шока :hbang:
Аватар
Bi-King
 
Мнения: 352
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Май 07, 2005 1:50 pm
Местоположение: Azerbaijan

Мнениеот agiracer » Пон Авг 04, 2008 11:36 pm

http://bg.tente.com/BG/27.html наскоро си купих втора употреба драг ф4 итва му е проблема но имам късмет че тате е стругар има и фрез ;)
и то тва в гаража
agiracer
 
Мнения: 32
Рейтинг: 1055
Регистриран на: Пон Юли 28, 2008 3:40 pm

hg

Мнениеот mtbmo » Съб Фев 28, 2009 11:46 pm

Новият модел Ф4 е с пластмасови фтулки, и аз мисля че като си земете рамката или колелото, най-добре идея е да разглобите рамката да свалите фтулките и да ги занесете на стругар да ви направи няколко броя. :^: Извинете ме ако греша! :bowdown:
Кой е по-луд?
Аватар
mtbmo
 
Мнения: 138
Рейтинг: 1137
Регистриран на: Съб Май 31, 2008 5:54 pm
Местоположение: София

Мнениеот Voiso » Нед Мар 01, 2009 12:59 pm

:offtopic: А само да питам какво стана с кирилицата ???? :offtopic:

А за лагерите са решение ,но както знаем няма нищо вечно
и те искат смяна от време на време .А всеки лагер си има модел примерно Z 6000 това го прави лено намираем във всеки дълир.
Изображение
Аx ти Black Metal ,прееееб*х си цигулката ....
Аватар
Voiso
 
Мнения: 255
Рейтинг: 1250
Регистриран на: Чет Май 01, 2008 2:55 pm

Re:

Мнениеот Vagadeni » Чет Апр 08, 2010 8:35 pm

SkottY написа:Vytreshno leglo???:dunno:Bolta minava prez lagera i tva e;)


Извинявай, но ще може ли пак да пуснеш линка, защото е развален ...
Mоя любов Shogun FR 26''
DOWNHILL WILL NEVER DIE ;)
Аватар
Vagadeni
 
Мнения: 43
Рейтинг: 1060
Регистриран на: Сря Яну 24, 2007 4:19 pm
Местоположение: България, София

Предишна

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта