Ами за драскотини аз използвам следния начин. Купуваш си спрей в съответния цвят. Разклащаш го за 1-2 минути, отваряш капачката и пръскаш малко вътре( аз съм си и правил нюанс, защото го нямаше, като цвят и смесих 2 в капачката). Взимаш една четка (подбираш си дебелина и вид), топваш и минаваш драснатото място. Понякога спрея е леко течен и ако отдолу е чист метал няма особено добра покривност. В такъв случай, минаваш веднъж и след, като изсъхне пак втори път. Или просто след, като пръснеш в капачката изчакваш малко да започне спрея да втвърдява. Опитай някъде преди това и ще му хванеш тънкостите. Разбира се това не запълва драскотините ако са по-дълбоки, а просто ги боядисва. Ако драскотината е по-дълбока и искаш да я запълниш, може да опиташ с кит и да боядисаш отгоре. Ако я запълниш обаче после може да се наложи да боядисаш целия компонент. Абе с 2 думи не си струва за някакви драскотини, все пак колелото се кара в гората и няма как за всяка драскотина да пребоядисваш. Избягвам горе споменатия начин с пръскането със спрей директно защото или правиш голяма точка/петно или ако го заградиш с тиксо се отсича много гадно. За мен начина с четката е най-удачен за драскотини. Оо и да не забравя, ако компонента е матов, може спрея да стои малко по-различно матово

,но не прави особено впечатление.
