Новият Ram DHX 2012 година.
Геометрия, лекота, здравина, спирачки, скорости. Всичко е от значение, когато се бориш за всяка стотна от скундата. Нашите отборни карачи знаят как се прави това - и за това тяхното одобрение означава много. Преминавайки през многобройни прототипи за последните няколко сезона, те неумолимо се доближават до крайната цел - едно колело, което да изпълнява всички изисквания на почитателите на гравитационните дисциплини.
Проектираният отдел на RAM работи извънредно, за да ви представи новата FR/DH рамка. Тя е базирана на концепцията, че карането надолу изисква от колелото една и съща основна функционалност с леки промени в хода, геометрията и настройките на окачването. За ултимативната адаптивност новият RAM DHX се предвижда да има настройки на челния ъгъл,височината на средното движение, дължината на стойките на веригата и хода на задницата. Но интересното не приключва до тук - предвижда се и съвместимост на задницата с Maxle оси, настройка за пристягане на лагерите и специално оформена долна тръба, позволяваща барспиновете с еднокоронни вилки. Геометрията и оразмеряването са съобразени с тенденциите за бързи, стръмни и супер груби трасета, които изискват големи, стабилни колела. Така, че ето - предлагаме ви отпуснати ъгли, дълги горни тръби и широки кормила.
Информацията е взета от книжка на RAM.
