Избор между Ontario TE и RAM HT1

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот wH1spEr » Чет Юли 07, 2011 2:43 pm

Здравейте, търсих теми за сравнение между двете колела (моделите 2011), но не успях да намеря точно такава.

Търся колело за XC и каране в града и първоначално се бях спрял на Ontario TE. Но после видях, че RAM HT1 е в момента на същата цена и че има възможност да се сменя рамката с HT3. След това пък видях, че RAM-а е с обикновени спирачки, а този, който е с дискови е с 200лв по-скъп (май беше вариант 1.1). Разбира се всичко това съвсем ме обърка.

Ontario TE
RAM HT1

Та колебанията ми са:
- В крайна сметка има ли разлика за обикновен начинаещ каращ колело човек като мен между Ontario TE и HT1 1.2?
- Каква е разликата между рамките HT1 и HT3 ?
- HT1 1.1 и 1.2 знам че има разлика в някои части, но не разбирам доколко е съществена. Дисковите спирачки по-добри ли са от V-brake?
- Какъв размер колело ми трябва за моите размери?

Тежа 82кг. и съм висок 173см.

Съжалявам ако въпросите са прекалено noob :look:
Последна промяна wH1spEr на Чет Юли 07, 2011 3:36 pm, променена общо 1 път
Аватар
wH1spEr
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 11:35 am

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот DonDanito » Чет Юли 07, 2011 3:28 pm

Бих дал мнението си по въпроса, но не ми се занимава да търся из сайтовете въпросните колела с въпросните части. По-добре изброй частите на всяко едно от колелата, между които се колебаеш, или дай линкове. Така ще улесниш хората, които биха искали да ти помогнат. ;)
Дани, тел. 0878 808 991 :)
Аватар
DonDanito
 
Мнения: 470
Рейтинг: 1518
Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 6:09 pm
Местоположение: София, ж.к. Левски Г

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот darki » Чет Юли 07, 2011 3:30 pm

По-добре помисли за Drag ZX4, който се явява наследник на Онтарио-то
http://screambikes.eu/bg/velosipedi-pla ... -2011.html
Лично за мен РАМ HT1 като ценово равнище е надценено колело !!!

Големият плюс на Drag ZX4, е че двете главни са за дискови спирачки, лостчета и командите са отделни елементи. Когато решиш да сменяш дисковите спирачки сменяш само спирачките. Ако си с РАМ-чето и решиш да слагаш дискови спирачки чака те смяна на главини, разходи за наплитане, нови спици тоест значително по-скъп upgade.
Последна промяна darki на Чет Юли 07, 2011 3:43 pm, променена общо 1 път
darki
 
Мнения: 412
Рейтинг: 1555
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 12:57 pm

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Чет Юли 07, 2011 3:43 pm

darki написа:По-добре помисли за Drag ZX4, който се явява наследник на Онтарио-то
http://screambikes.eu/bg/velosipedi-pla ... -2011.html
Лично за мен РАМ HT1 като ценово равнище е надценено колело !!!

Големият плюс на Drag ZX4, е че двете главни са за дискови спирачки, лостчета и командите са отделни елементи. Когато решиш да сменяш дисковите спирачки сменяш само спирачките. Ако си РАМ-чето и решиш да слагаш дискови спирачки чака те смяна на главини, разходи за наплитане, нови спици тоест значително по-скъп upgade.

+това ако не е много тежък и тектротата ще му вършат работа(ще спират със сигурност по-добре от вбрейковете на рам-а) :beer: За размер го съветвам да си вземе 18" или 20" .По-добре 20".
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот botroid » Чет Юли 07, 2011 8:50 pm

xcrider написа:По-добре 20"


При ръст 173 см. не му препоръчвай 20", защото ще стане голяма грешка, която после скъпо се поправя.
Аватар
botroid
 
Мнения: 701
Рейтинг: 1343
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот penmark » Чет Юли 07, 2011 8:58 pm

Аз съм 173см с 20-ка. Би ли споделил за грешката?
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Чет Юли 07, 2011 9:05 pm

botroid написа:
xcrider написа:По-добре 20"


При ръст 173 см. не му препоръчвай 20", защото ще стане голяма грешка, която после скъпо се поправя.

Mисля, че и преди си чел, че съм 160см. и карам 20" и още не съм умрял. Знам, че не е правилно, но такова колело имам. :agree:
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Чет Юли 07, 2011 9:07 pm

penmark написа:Аз съм 173см с 20-ка. Би ли споделил за грешката?

Предполагам иска да каже, че заради високата горна тръба, при падане може лесно да се нараниш/пострадаш.
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот penmark » Чет Юли 07, 2011 9:17 pm

За дължината на крака ми калкулатора дава 20-ка за шосейно колело и 17.5 за MTB. Предполагам при мтб дават по-ниска рамка заради спусканията. При високата рамка има по-голяма вероятност да се превъртиш през кормилото при стръмните участъци. :D Понеже не може да се свали по надолу седалката за да не пречи да се изнесе тежеста назад.
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот VGC » Чет Юли 07, 2011 9:28 pm

Взимай 18-ка и не го мисли. Ако ти е ниска - ще вдигнеш седалката, ако ти е къса - ще сложиш по-дълга лапа. Това е моето мнение :agree:
VGC
 
Мнения: 188
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 9:59 am

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот moor » Пет Юли 08, 2011 10:57 am

+1 за Драг ZX4...Вчера бях до True Riders с един приятел да си купи колело и той искаше задължително RAM.Обаче продавача и аз го убедихме да си вземе ZX4.Просто е по добрия избор в този ценови клас.След време сменя спирачките и ще има доста прилично колело като се замисля...На въмшен вид също е доста приятно :eyebrow:
Аватар
moor
 
Мнения: 79
Рейтинг: 1267
Регистриран на: Пон Авг 17, 2009 12:10 pm

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот wH1spEr » Пет Юли 08, 2011 1:27 pm

Мерси много на всички. Ако не беше тази тема изобщо нямаше да разбера за това колело - ZX4. Освен това и супер много ми харесва как изглежда. Изборът за размер на рамката явно ще ми е проблем, но вече поне знам че трябва да е 18 или 20.

Благодаря отново!
Аватар
wH1spEr
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 11:35 am

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот Insight » Пет Юли 08, 2011 2:30 pm

VGC написа:Взимай 18-ка и не го мисли. Ако ти е ниска - ще вдигнеш седалката, ако ти е къса - ще сложиш по-дълга лапа. Това е моето мнение :agree:


И аз смятам, че при този ръст, идеята за ХС използване на байка и "обикновен начинаещ каращ колело човек", 20 инчовата рамка изобщо не трябва да стои на дневен ред.
To call each thing
by its right name..
Аватар
Insight
 
Мнения: 526
Рейтинг: 1737
Регистриран на: Нед Ное 01, 2009 7:19 pm
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот venom11 » Пет Юли 08, 2011 3:19 pm

Миналата седмица се сдобих с новото си колело ( РАМ HT2 е рамката ) висок съм 187 cm и 19 инчова рамка е перфектният размер за моя ръст. Разбира се съм използвал метода с измерване на чатала при избора на размер. При чатал 84-86 см 19 " идват перфектно, подходяща за XC и дори при леки спускания и тем подобни няма опастност да прелетиш над кормилото си. :) При ръст 160 см и рамка 20 " не се ли чувстваш,като че ли караш мотоциклет за драг състезания :D ( разбира се в кръга на шегата ).

Поздрави! :beer:
venom11
 
Мнения: 10
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 06, 2011 5:26 pm
Местоположение: Варна

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Пет Юли 08, 2011 3:58 pm

venom11 написа:Миналата седмица се сдобих с новото си колело ( РАМ HT2 е рамката ) висок съм 187 cm и 19 инчова рамка е перфектният размер за моя ръст. Разбира се съм използвал метода с измерване на чатала при избора на размер. При чатал 84-86 см 19 " идват перфектно, подходяща за XC и дори при леки спускания и тем подобни няма опастност да прелетиш над кормилото си. :) При ръст 160 см и рамка 20 " не се ли чувстваш,като че ли караш мотоциклет за драг състезания :D ( разбира се в кръга на шегата ).

Поздрави! :beer:

Ха, ми не съм карал мотоциклет, за да ти кажа . :dontknow: :rofl: . Иначе ми се струва нормална рамката ми 20" за моя ръст 160см. За сега, да чукна на дърво, на спускане не съм правил човки.
Абсолютно центрирана ми се струва тежестта. А и да не забравяме, че още раста :popcorn: .
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот DonDanito » Пет Юли 08, 2011 9:00 pm

Не си правил човки,добре. Но ако покараш рамка, предназначена за твоя ръст, ще усетиш веднага разликата. ;) Всичко зависи къде и как караш. Сори за офтопика.
Дани, тел. 0878 808 991 :)
Аватар
DonDanito
 
Мнения: 470
Рейтинг: 1518
Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 6:09 pm
Местоположение: София, ж.к. Левски Г

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Пет Юли 08, 2011 11:01 pm

:offtopic: Ами карам крос-кънтри, катеря и спускам пътеки (например бялата вода-княжево, която е доста стръмна и се развиват скорости над 50км/ч) :agree: Качвал съм се на 16,5"(клаймър), която се води според калкулаторите за моя ръст и ми е ниска и неудобна, дори с вдигната седалка. :agree:
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот bio » Съб Юли 09, 2011 7:50 am

относно размерите рамки: има си калкулатори ... ползваш калкулатор и си намираш правилния размер рамка. тези въпросните калкулатори са на базата на опит/грешка ... при това за много години наред ... и много голям брой потребители. това че ти караш свръх голяма рамка и ... ти е удобна няма проблем за теб, но за него може и да има. хората масово се съобразяват с тези калкулатори и са доволни. в крайна сметка в магазина момчето може да се качи на всеки наличен размер и да види как ще се почуства. масово хората карат техните си размери рамки или един размер надолу, има едни неопределен процент хора каращи свръх малки рамки ... има и единици каращи мега огромни рамки. ЗАЩО RAM и DRAG нямат калкулатори на техните сайтове ... или поне препратка към някакъв калкулатор ?!?
относно велосипедите .... RAM или DRAG ... което ти хареса на теб, за мен и двете марки са добри, но цените им са високи ... най-важното е ти да си го харесваш и да му се кефиш ... другите да го духат (или по-скоро бедните)!!!
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Съб Юли 09, 2011 12:47 pm

DonDanito написа:Не си правил човки,добре. Но ако покараш рамка, предназначена за твоя ръст, ще усетиш веднага разликата. ;) Всичко зависи къде и как караш. Сори за офтопика.

:offtopic: Ще те послушам, и следващото колело, което ще си взема, ще бъде 18" (1 инч по-голямо от това, което калкулатора показва, понеже още раста) :offtopic:
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот j.rachev » Съб Юли 23, 2011 11:29 am

Момци, с тези съвети за Драг ZX4 ме вкарахте в колебание. Мислех да си купувам РАМ НТ 2.2, но като правя сравнения с Драга, не виждам голяма разлика в компонентите, а разликата в цената е значителна. Какво бихте препоръчали?
How far are you willing to go? What sacrifice are you willing to make? How good do you really want to be?
Аватар
j.rachev
 
Мнения: 66
Рейтинг: 1265
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 12:28 pm

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Съб Юли 23, 2011 6:57 pm

j.rachev написа:Момци, с тези съвети за Драг ZX4 ме вкарахте в колебание. Мислех да си купувам РАМ НТ 2.2, но като правя сравнения с Драга, не виждам голяма разлика в компонентите, а разликата в цената е значителна. Какво бихте препоръчали?

Значи, гледай сега. Ако държиш да вземеш един от двата велосипеда, бих те посъветвал за за ЗХ-4. НО, за сумата, с която разполагаш (съдейки по цената на рам хт2.2 - 1200лв), ще получиш много по-добри компоненти с 400лв по-ниска цена от рама, с която сума например можеш да си вземеш нова вилка (примерно рс Тора) и пак ще ти останат пари. Велосипедът е cross ridge http://www.crosscycle.com/products/view/87/ridge2 . Вероятно като чуеш кросс си викаш " бегай ги тея таралясници" Да, но не и от тази година. Сега имат много прилични твърдаци, с перфектно подбрани компоненти на ниска цена.
Я да направим сега една сметчица:
Имаш 1200лв
Махаш 809лв за кроса
остават 391 лв
вземаш Rock Shox Tora 302 Solo Air 349 лв http://eshop-gorgona.com/vilka-rock-sho ... -3221.html
остават 42 лв
примерно с тях може да смениш кормилото с малко по широко ако ти е неудобно :dontknow:
А и да не забравяме старата вилица може да пробваш да я продадеш още като е нова за 50-100лв
И в крайна сметка получаваш твърдак , с много по-добра вилка от тази на рам-а( сънтур хцр),с по-добри спирачки (е тук сигурно някой ще се заяде, но за мен джуси 3 то на рам-а са много скапани спирачки), с 27 скорости вместо с 24, на същата, дори по-ниска с 50-100лв цена.
А имай на предвид, че ако вземеш рам-а, също ще трябва да смениш вилката, просто защото хцр-а е много скапана вилка с ПЛАСТМАСОВИ втулки, пълни се с мръсотия, при първите капчици вода - айдеее автоматичното заключване :rofl: :nono: . И цената ще стане над 1500лв като я смениш.
Е, има ли изобщо повод да се чудиш?! :agree: :beer: :beer:
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот j.rachev » Нед Юли 24, 2011 9:19 am

xcrider написа:Велосипедът е cross ridge http://www.crosscycle.com/products/view/87/ridge2 . Вероятно като чуеш кросс си викаш " бегай ги тея таралясници" Да, но не и от тази година. Сега имат много прилични твърдаци, с перфектно подбрани компоненти на ниска цена.


Чувал съм, че Крос са вдигнали качеството на комплектовката, но рамката не е ли по-кофти от Драг-а и РАМ-а?
How far are you willing to go? What sacrifice are you willing to make? How good do you really want to be?
Аватар
j.rachev
 
Мнения: 66
Рейтинг: 1265
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 12:28 pm

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Нед Юли 24, 2011 12:02 pm

j.rachev написа:
xcrider написа:Велосипедът е cross ridge http://www.crosscycle.com/products/view/87/ridge2 . Вероятно като чуеш кросс си викаш " бегай ги тея таралясници" Да, но не и от тази година. Сега имат много прилични твърдаци, с перфектно подбрани компоненти на ниска цена.


Чувал съм, че Крос са вдигнали качеството на комплектовката, но рамката не е ли по-кофти от Драг-а и РАМ-а?

Не, тази рамка е от доста време и е от същия материал като зх4 и рам хт2 - алуминий 6061. Не се безпокой.Има дори и масивно съединяване на стойките на седалковата тръба, с цел по-трудно сучене. Взимай кроса сменяй вилката и карай . Това мога да ти кажа. Ще ти излезе с 350лв по-малко от колкото да купиш рама и да му смениш вилката(защотото тя пак е хцр) и ще имаш 27 скорости. :beer: :beer:
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот motomarzel » Нед Юли 24, 2011 12:14 pm

По-добрия вариант според мен е да се вземе GRX9 - с по-висок клас скоростна система е(Deore), по-лек е и с по-добри гуми, рамката е много приятна като геометрия не само за изкачване но и за малко по-агресивно спускане :)
Ако решиш да смениш вилката като подмениш тази с която е окомплектован оригинално велосипеда, препоръчвам SR Suntour Epicon - вилката се е доказала като достатъчно надежна и изключително добре работеща за цената си, и да не забравяме ниското и тегло(1700гр).
В тегловно отношение сметката би се получила следната:
Велосипед: 13,5кг
Педали: 0,35кг
Вилка: 2,4(XCR)-1.7(Epicon)= -0.8кг
Окончателно тегло(с педалите): 13,5+0,35-0,7= 13,15кг :eyebrow:

В ценово отношение:
Велосипед: 890лв
Вилка: 349лв
Продажба стара вилка: -90лв
Педали: 30лв
Крайна цена: 890+349-90+30=1179лв :eyebrow:

Като за тази цена получаваш нещо което наистина си струва...
Айде да се похвалиш като вземеш решение!!!

P.S. Сега гледам, че цената на вилката в байкцентъра е 290лв, но дали е актуална... :dontknow:
Аватар
motomarzel
 
Мнения: 734
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 14, 2011 11:33 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Нед Юли 24, 2011 12:59 pm

motomarzel написа:.............

Да, но ако вземе епиконче, трябва да търси с 100мм ход, докато ако вземе тора ще си я кара по принцип с 100 ход благодарение на ю-търна, а на спусканията ще я сложи на максималния, който беше 120 или 130 (не съм сигурен).
Грх рамките са направени за 100ход, ако се сложи повече, се разваля геометрията. А, да не забравяме, че тората, е много здрава вилка, която не се разлуфтва, държи до 210 мм ротор (който едва ли би се ползвал при такъв тип каране, но все пак) , и специално соло - еър сега е 350лв байк център и е също има въздушен патрон като епикона, с който може да регулира налягането в камерата според теглото си. :agree:
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот motomarzel » Нед Юли 24, 2011 2:55 pm

xcrider написа:Да, но ако вземе епиконче, трябва да търси с 100мм ход, докато ако вземе тора ще си я кара по принцип с 100 ход благодарение на ю-търна, а на спусканията ще я сложи на максималния, който беше 120 или 130 (не съм сигурен).
Грх рамките са направени за 100ход, ако се сложи повече, се разваля геометрията. А, да не забравяме, че тората, е много здрава вилка, която не се разлуфтва, държи до 210 мм ротор (който едва ли би се ползвал при такъв тип каране, но все пак) , и специално соло - еър сега е 350лв байк център и е също има въздушен патрон като епикона, с който може да регулира налягането в камерата според теглото си. :agree:


1-во - я ми кажи ти колко точно Епикона си разлуфтил?
2-ро - Челният ъгъл на рамката GRX е 70,5 градуса, срещу 71 градуса за Рам НТ2, а на рама му дават до 130мм вилка. Има доста хора, които карат и със 160ход тази рамка. Епикона, който предлагам може да се превключва, посредством спейсъри на ход 100, 120 и 140мм
3-то - Кое според теб е по-важно за едно ХС колело, теглото + работата на вилката или нещо друго? Тората може би е по-надеждна от Епикона, но е по-тежка с 700гр - което никак не е малко.

Не казвам, че Тората би била лош избор - въпроса е какво се цели?

Поздрави и успех при избора...!
Аватар
motomarzel
 
Мнения: 734
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 14, 2011 11:33 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот xcrider » Нед Юли 24, 2011 3:55 pm

motomarzel написа:
xcrider написа:Да, но ако вземе епиконче, трябва да търси с 100мм ход, докато ако вземе тора ще си я кара по принцип с 100 ход благодарение на ю-търна, а на спусканията ще я сложи на максималния, който беше 120 или 130 (не съм сигурен).
Грх рамките са направени за 100ход, ако се сложи повече, се разваля геометрията. А, да не забравяме, че тората, е много здрава вилка, която не се разлуфтва, държи до 210 мм ротор (който едва ли би се ползвал при такъв тип каране, но все пак) , и специално соло - еър сега е 350лв байк център и е също има въздушен патрон като епикона, с който може да регулира налягането в камерата според теглото си. :agree:


1-во - я ми кажи ти колко точно Епикона си разлуфтил?
2-ро - Челният ъгъл на рамката GRX е 70,5 градуса, срещу 71 градуса за Рам НТ2, а на рама му дават до 130мм вилка. Има доста хора, които карат и със 160ход тази рамка. Епикона, който предлагам може да се превключва, посредством спейсъри на ход 100, 120 и 140мм
3-то - Кое според теб е по-важно за едно ХС колело, теглото + работата на вилката или нещо друго? Тората може би е по-надеждна от Епикона, но е по-тежка с 700гр - което никак не е малко.

Не казвам, че Тората би била лош избор - въпроса е какво се цели?

Поздрави и успех при избора...!

не съм казал, че епикона се разлуфтва.Споменах, че тора, със сигурност не се и че е здрава. Това не значи, че и епикона не е. Човека да си реши, коя от двете иска.
xcrider
 
Мнения: 1385
Рейтинг: 1256
Регистриран на: Пет Юни 10, 2011 11:43 am
Местоположение: София

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот j.rachev » Нед Юли 24, 2011 7:14 pm

Мерси за съветите, момци! В началото на август ще иде при Райко да видя какво има при него. Може би все пак ще си взема Драг-а но ще му сменя вилката със сигурност. Като взема колело, ще се похваля задължително :)
How far are you willing to go? What sacrifice are you willing to make? How good do you really want to be?
Аватар
j.rachev
 
Мнения: 66
Рейтинг: 1265
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 12:28 pm

Re: Избор между Ontario TE и RAM HT1

Мнениеот motomarzel » Нед Юли 24, 2011 7:36 pm

Е щом ще ходиш при Райко - почти сигурно е, че няма да се спреш на Cross, Райко е предубеден в това отношение - не случайно..., все пак не от всички грозни папета стават лебеди - някой са си просто грозни... :beer:

Но пренебрегвайки всичко останало и гледайки чисто обективно на нещата - вложени компоненти, качество/цена, конфигурация и т.н., в момента предложението на Cross е наистина много добро...

Успех :beer:
Аватар
motomarzel
 
Мнения: 734
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 14, 2011 11:33 pm
Местоположение: Пловдив


Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта