frantishek написа:Супер е! Така ще можем вече и вилки от мотори да си слагаме.
naskoj написа:frantishek написа:Супер е! Така ще можем вече и вилки от мотори да си слагаме.
да и колелета ще са по над 30 кг
само не разбрах каква е целта да не е повече здравина
naskoj написа: с което всеки който си взема рамка на Giant ще трябва да си купи и такава вилка .
fall_out написа:По-тънки стени, същото тегло а? Ами какво ще кажете за всичкия метал които ще се наблъска на челото, заварки, по-големи тръби, по-големи чашки, по-големи лапи. За мен е безмислено, не съм чувал за много случай на счупени стержени. Това е като с автоматите на Бъртън в сноуборда, разни хора си измислят разни стандарти за да има продажби и става едно голямо мазало, Giant последните години много ги притиска конкуренцията явно.
Ozzie написа:Някой пак се пъне да открива топлата вода.
OverDrive 2 equipped bikes will actually use the same head tubes as previously employed, it is only the upper headset assembly, stem and spacers that need to be changed.
Ozzie написа:Споменавал ли съм, колко много "обичам" маркетинговите "специалисти"?
Ozzie написа:Споменавал ли съм, колко много "обичам" маркетинговите "специалисти"?
Is there anything different about the frame?
Surprisingly, absolutely nothing.
hitar_potar написа:. И извиненията, че изцяло 1,5 било много по-тежко, не вървят - все ми е на акъла, че някой ще усети допълнителни 100 - 150г в челото, особено пък в АМ байк или нещо по-бомбоустойчиво. Пореден излишен маркетингов трик - Ozzie си го е казал точно.
outfaced написа:...
Абе веселба ... поне не е скучно
hitar_potar написа:Това, което обаче е по-интересно, е че все повече производители започват да залагат на цяло чело 1.5 за АМ моделите си. Визирам например новия Intense Tracer.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта