
gesh0898 написа:Аз от опит ще ти споделя, че ръката не се изморява по-малко, ако ти потъва повече лостчето. Дори не виждам логика в това. Реално си движиш пръста повече. Не знам дали си я обезвъздушавал, но моята като я обезвъздуших ходът и беше доста малък. Така ми е по-удобно.
=obelix написа: твърд лост с малък ход
obelix написа: да мога, да го настроя да хапе много близо до кормилото

obelix написа::offtopic:
... Мислех, че повече хора карат с металните маркучи, но, съдейки по активноста в темата, май не е така. Това навежда на мисълта, че разликата не е голяма.
gesh0898 написа:Не мога да разбера как=obelix написа: твърд лост с малък ходobelix написа: да мога, да го настроя да хапе много близо до кормилото
, не съм убеден, че е нужно и да се движи, пък и повече от няколко милимера.
GECKO написа:Има разбирасе и минуси - липсата на леко раздуващ се маркуч значи че тази сила се затваря между буталата на системата и в някои редки случаи това може да създаде проблеми.
GECKO написа:В крайна сметка беше ми мерак да пробвам и пробвах. За себе си не мога да оправдая допълнителният разход, но за някой който иска да разцепи секундата на състезанията най вероятно ще има полза. Казвайки това не изключвам М4 с маркуч е метална оплетка в бъдещето си
Не съм сигурен дали няма да сбъркаш тук.Ход умерен е задължителен според мен!Представи си ако имаш лошият късмет нещо да те удари през пръста на спирачката със твърдият лост,малкият ход и захапването на диска!Мисля че риска от загуба на управление на велосипеда в този варянт на спирачката е по-голям.Незнам защо точно това търсиш в една спирачка!?obelix написа::offtopic:gesh0898 написа: Точно това искам - твърд лост с малък ход.
obelix написа:GECKO написа:Има разбирасе и минуси - липсата на леко раздуващ се маркуч значи че тази сила се затваря между буталата на системата и в някои редки случаи това може да създаде проблеми.
Това е интересно, би ли обяснил по-подробно?
GECKO написа:В крайна сметка беше ми мерак да пробвам и пробвах. За себе си не мога да оправдая допълнителният разход, но за някой който иска да разцепи секундата на състезанията най вероятно ще има полза. Казвайки това не изключвам М4 с маркуч е метална оплетка в бъдещето си
obelix написа:Прещипване на спирачния маркуч? Как би се постигнало това?
SenDog написа:Не съм сигурен дали няма да сбъркаш тук.Ход умерен е задължителен според мен!Представи си ако имаш лошият късмет нещо да те удари през пръста на спирачката със твърдият лост,малкият ход и захапването на диска!Мисля че риска от загуба на управление на велосипеда в този варянт на спирачката е по-голям.Незнам защо точно това търсиш в една спирачка!?obelix написа::offtopic:gesh0898 написа: Точно това искам - твърд лост с малък ход.

gesh0898 написа:...

gesh0898 написа: Всички метални маркучи ли стават за всяка сприрачка? (ако мога така да си формулирам въпроса)
И понеже не мога да направя смяна на маркуча сам, колко би струвало в сервиз?
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта