
danielpetkov написа:Мисля,че това колело ще ми е малко!Смисъл сега съм със ферини р1 и рамката му е 17,6 и ми е супер!
danielpetkov написа:Добър ден!Много скоро мисля да си купя велосипед за около 600 лв,нов.Вилката да е около 100 мм ход със закл.,2.1 гуми или нагоре.Аз съм на 13,висок съм 172 и 60 кг.Карам предимно градско,леки спускания и някой път към планината.Мисля да си сложа авид бб7,със 160 мм ротор.Какво мислите за спирачката?Ако може предложения за велосипед!Благодаря предварително!!))
xcrider написа:DRAG C1 COMP е твоят велосипед.![]()
![]()
http://screambikes.eu/bg/velosipedi-pla ... -2011.html
Insight написа:danielpetkov написа:Добър ден!Много скоро мисля да си купя велосипед за около 600 лв,нов.Вилката да е около 100 мм ход със закл.,2.1 гуми или нагоре.Аз съм на 13,висок съм 172 и 60 кг.Карам предимно градско,леки спускания и някой път към планината.Мисля да си сложа авид бб7,със 160 мм ротор.Какво мислите за спирачката?Ако може предложения за велосипед!Благодаря предварително!!))
Феринито ми звучи точно като за твоя стил каране, а и размерът му ти е "супер"!
Какво те притеснява, че мислиш да го сменяш, вместо да го ъпгрейднеш, щом искаш дискови спирачки?xcrider написа:DRAG C1 COMP е твоят велосипед.![]()
![]()
http://screambikes.eu/bg/velosipedi-pla ... -2011.html
Какво те кара да препоръчваш велосипед, за който дори на линка, който си дал пише "Велосипеда Drag C-1 Comp е предназначен специално за Dirt Jump..." за "предимно градско каране, леко спускане и някой път към планината"?
xcrider написа:Абе и ц1 те се води за DJ, ама доста хора, който навлизат тепърва в дх-а, вземат него.![]()
xcrider написа:......+ това , като много знаеш, кажи ми как се кара дж с вилка хцм и 3 плочи отпред?!
Insight написа:xcrider написа:Абе и ц1 те се води за DJ, ама доста хора, който навлизат тепърва в дх-а, вземат него.![]()
1. Не виждам никакъв намек човека да се ориентира към ДХ!
2. ДХ форума е 2 преки по-горе
evin написа:Моето С1 го търкалям типичен XC. Какво му е на рамката? По-удобна твърда рамка за ХС аз лично не съм карал.
Стиловете за каране на дадена рамка, които определя производителят, не винаги ориентират точно.
Най-добре е човек да пробва преди да купи.
Сглобката на С1 принципно е пълен парадокс с тая вилка XCM, което е за разходка в парка, а не за DJ.
Insight написа:evin написа:Моето С1 го търкалям типичен XC. Какво му е на рамката? По-удобна твърда рамка за ХС аз лично не съм карал.
Стиловете за каране на дадена рамка, които определя производителят, не винаги ориентират точно.
Най-добре е човек да пробва преди да купи.
Сглобката на С1 принципно е пълен парадокс с тая вилка XCM, което е за разходка в парка, а не за DJ.
Признавам си, че говоря малко без да съм карал С1, но 1. Преди две години ме отказаха на няколко места да купувам клаймбер на малкия, щото е неподходящо за ХС. и 2. Не мога да си представя рамка, дето да е удобна и за спускане (както се твърди не на 1 и 2 места), хем за ХС.
evin написа:Моето С1 го търкалям типичен XC. Какво му е на рамката? По-удобна твърда рамка за ХС аз лично не съм карал.
evin написа:Моето С1 го търкалям типичен XC. Какво му е на рамката? По-удобна твърда рамка за ХС аз лично не съм карал.
evin написа:Основно съм карал Ontario 20" и 22" и RAM HT1, между които трябваше да си избера рамка. Лесно се върти с тях, но само по лежерни маршрути, без големи денивелации или пресечен терен. При стръмно спускане (което не е рядкост при XC-разходка), трябваше да клякам зад седалката на Онтариото за да балансирам. При опасност от падане няма вариант да избутам Ontario 22" за да скоча на крака. Пребивам се като куче с все велосипеда. После случайно покарах Клаймър на приятел с вдигната седалка и разбрах коя рамка е по-удобна за мен. Така че, ако имате възможност - пробвайте различни рамки и размери. Инициативата на Drag да дават байкове за тестдрайв, е много добра. Ако някой се чуди коя рамка е за него, трябва да се възползва.
evin написа:В никакъв случай не говоря за рисково спускане. Ама примерно една разходка из Люлин планина, по коларските пътища, има поне 4 спускания около 50-60 градуса. Как да ги броим? XC с елементи на DH или AM с елементи на XC? Въобще който е измислил стиловете, е направил голяма каша. Едно време просто карахме колело навсякъде. Сега те питат какъв стил караш
evin написа:Ти май ми се караш нещо. Нали става дума за XC, кажи си твоето определение за XC, че само ти задаваш въпроси досега?
danielpetkov написа:Благодаря за мненията,макар и доста объркващи да бяха те.Много ми хареса RAM HT 1.2 2011!Какво ще кажете за този за мен уникален велосипед??
danielpetkov написа:Благодаря за мненията,макар и доста объркващи да бяха те.Много ми хареса RAM HT 1.2 2011!Какво ще кажете за този за мен уникален велосипед??
danielpetkov написа:Благодаря за мненията,макар и доста объркващи да бяха те.Много ми хареса RAM HT 1.2 2011!Какво ще кажете за този за мен уникален велосипед??
evin написа:из Люлин планина, по коларските пътища, има поне 4 спускания около 50-60 градуса. Как да ги броим? XC с елементи на DH или AM с елементи на XC?
sailman написа::offtopic: Стига с тоя стил"АМ"!!!! Няма стил "АМ"! Има АМ велосипеди, Enduro велосипеди, Trail велосипеди, ХС велосипеди и т.н., писано е по тоя въпрос 100000 пъти, ама...![]()
Ситлът на каране не се определя от велосипеда, а от това къде и как се кара той. Стилът на каране не е състезателна дисциплина. Спускането по стръмен черен път или дори пътека не е даунхил. Просто си е спускане, както и карането сред природата по непознати терени не е "фрийрайд". Затуй хората от държавите с развита маунтийн байк (ебати гадната чуждица) култура, правят разлика между състезателно XC и простата разходка по горите с велосипед. Или, да го кажа другояче, че сигурно пак ще има някой недоразбрал, обиден или нещо друго - човек може да си кара където иска с каквото ще. Само трябва да се се е прежалил достатъчно или да не му дреме.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта