Мдааа, твоя приятел е прав - това е модел от 2008.

2009 вече не ги произвеждат. Прекрасни вилки са това, аз мачкам еднокоонната версия, която е 1 към 1 с горепоказаната с тази разлика, че е с корона по-малко.

Много бачка, има приятни настройки, хитро измислена е. Нещо слабо известно - за Боксер се предлагат редица афтърмаркет тунинг-компресии, които да си купиш отделно от вилката, за да й направиш ъпгрейд. Слабо известното е, че доста от тях са на принципа на фабричната компресия, която получаваш в Травис. Няма да изпадам в подробности за това какво е устройството в най-малките детайли, нито кой какво използва освен маслото - дали въздух, дали азот. Просто споменавам - това, което получаваш в Травис, си го купуваш отделно за Боксер.
Модела е тежък, двукоронната е 3,5 кила, но това с вградената ДМ-лапа и ушите за 203мм ротор (не ти трябва преходник). Но бачка много и е на патрон, не на отворена баня. Демек можеш да продължиш да караш със същото масло след профилактиката, с което си бил преди нея - то не се замърсява. Няма да споря с този и оня, че видиш ли може вътре да има дребни мизерийки, стружки, и т.н., и затова задължително да се сменя. Само споделям опит - за 2 години съм правил 2 пъти профилактика, и двата пъти с ново масло. Но наскоро я отворих за трети път само да добавя още мъничко грес и да премахна 1 леко присвирване при сгъване, но сложих обратно същото масло.
Моя съвет - ако не те бърка мъничкото допълнително тегло, налазвай. Ще останеш доволен!

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.