Както казах, елементите на ориентиране няма да са чужди на есенния М.Ъ.Р.
Маркировка ще има, но друго си е двойното подсигуряване.
Ако някой не може да се оправя с карта, или не разбира български, да си спомни за Винету и да се оглежда за следи от гуми...
Отпадат трите километра от трасето през село Железница, поради ненадежност на местните и хроничната им непоносимост към маркиране.
Пускам текста, който ще получите на 6.11.2011, както и картата (
тук е по-голяма, а най-добре е в
GPS-сайта).

0 - 0.5км.
След първите 100 м. на старта, вдясно започва остро изкачване, в чиито край (500 м.) завивате надясно.
0.5 - 1км.
След 100 м. отдясно ще видите едно ранчо, а вие продължавате САМО направо.
1 - 1.3км
Карате САМО по главния черен път, като на появилия се разклон поемате вляво.
1.3 - 3.2км
Карате само по черния път, като на всички възможни разклонения държите диагонал-ляво. Така е до 3.2 км, където излизате на V-образно разклонение, където поемате вляво.
3.2 - 3.5км
След още 200 м. пресичате трасето за връщане (Контрола 1), като вие продължавате направо.
3.5 - 4.5км
Карате 1 км и стигате до началото на горското спускане.
4.5 - 5.5км
Спускане през гората, след което поемате вляво по асфалта и карате около 1 км, след което завивате по диагонала вдясно и пресичате реката.
5.5 - 8.6км
Карате САМО по главния черен път, като след 600 м. отново пресичате реката и продължавате нагоре. Катеренето е около 3 км, като в края му стигате до S-образен завой, след което излизате на разклон с две дървени табели - вие сте надясно.
8.6 - 9.6км
Следва 1.6 км каране САМО по главния черен път (гоните посока ляво), след което стигате до V-образен разклон, на който поемате наляво.
9.6 - 11.5км
Каране САМО по главния черен път (в края му отляво ще видите останките на Кръстатия дъб), след което на малкото V-образно разклонче поемате вляво и карате през полето и висока трева по силно затревен черен път.
11.5 - 12.3км
Внимавате за синя маркировка на дървото отдясно, която ви вкарва по тясна пътечка в гората над Кокалянски манастир.
Кара се само по пътечката (доста технична в средната и крайната си част) и се излиза точно на стената на манастира, където има и чешма.
12.3 - 13.8км
Поемате наляво, подминавате входа на манастира и започвате спускането към Дяволския мост. Скоростно и технично, едър и хлъзгав камънак - особено внимание!!!
В края на спускането внимавате за маркировка и остър ляв завой!
13.8 - 15.8км
Следва стръмно изкачване - започва връщането към Железница. Кара се около 1 км нагоре през гората, като гоните диагонал-ляво, а на Y-образния разклон в най-високата точка, поемате надясно. Следвате пътеката и след около 1 км излизате при реката, която пресичате през бетонно водопадче.
15.8 - 18.9км
Следва най-скучната , но и разтоварваща част - 3.5 км стар асфалтов път, водещ към гората, от която сте излезли при първото спускане.
18.9 - 20.1км
Ако дотук някой все още не е бутал, сега ще му се наложи - обратно изкачване по пътя, по който сте дошли. Пристигате до Контрола 1, като този път завивате вдясно.
20.1 - 22.9км
Скоростно ХС каране САМО по главния черен път, като в края правите остър ляв завой по затревен черен път.
22.9 - 25.1км
Скоростно спускане, палави коловози, каране само по гореспоменатия път.
25.1 - 25.8км
Внимавате за остър десен обратен завой, пътят по който ще ви покатери на склон, отляво на който има доста вкусни ябълки. В края на качването излизате на първия кръстопът на М.Ъ.Р.-а.
25.8 - Старт/Финал
Продължавате надолу и наляво, като финиширате там, откъдето сте стартирали.
Всички останали детайли са остават така, както са описани в постовете преди отлагането. 