Profilaktika na MANITOU

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Profilaktika na MANITOU

Мнениеот Cipokrila Zizibaga » Нед Юли 31, 2005 11:46 pm

Bапросите ми са за един доста стар модел вилка(МАНИТУ X-BЕРТ Р):spin:интересуBа ме дали се намират резервни части като семеринги,пружини и бог знае какво още,освен това искам да знам как да сменя маслото,какво количество да сложа и на какъв период се прави смяната при положение че не ми остава време много да карам:indiffe:](само Събота или Неделя и малко след работа)Моля не ме пращаите да чета FAQ защото два дена ровя там но за конкретния модел нищо не намерих:?::banghead:(neka izkage mnenie BIKERIDER ili hora koito karat sas saotvetnia model)Благодаря:beer::hbang2::beer:
Аватар
Cipokrila Zizibaga
 
Мнения: 463
Рейтинг: 1334
Регистриран на: Съб Юни 25, 2005 11:40 pm
Местоположение: с.Горно Нанадолнище

Мнениеот bikerider » Пон Авг 01, 2005 10:25 am

[quote="Cipokrila Zizibaga"]

Bапросите ми са за един доста стар модел вилка(МАНИТУ X-BЕРТ Р):spin:интересуBа ме дали се намират резервни части като семеринги,пружини и бог знае какво още,освен това искам да знам как да сменя маслото,какво количество да сложа и на какъв период се прави смяната при положение че не ми остава време много да карам:indiffe:](само Събота или Неделя и малко след работа)Моля не ме пращаите да чета FAQ защото два дена ровя там но за конкретния модел нищо не намерих:?::banghead:(neka izkage mnenie BIKERIDER ili hora koito karat sas saotvetnia model)Благодаря:beer::hbang2::beer:
[/quote]



Резервни части би могло да има в БАС, макар че на мен не ми се вярва. Семерингите специално не са проблем, има aftermarket производители с далеч по-качествени семеринги от оригиналните, че и по-евтини. Пружини също се намират.
Маслото се сменя чрез разглобяване на вилката.
Количеството зависи от предпочитанията ти към возията.
Сменя се когато вилката не реагира на настройките.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Cipokrila Zizibaga » Пон Авг 01, 2005 11:00 pm

Благодаря за информацията:spin:(Баикераидер е винаги в час със ситуациата):beer:Все пак да попитам как точно става разглобяването;отвивам лявата капачка,за нея има нещо като шиш и кво след това:?:все пак мерси:thumb:;)
Аватар
Cipokrila Zizibaga
 
Мнения: 463
Рейтинг: 1334
Регистриран на: Съб Юни 25, 2005 11:40 pm
Местоположение: с.Горно Нанадолнище

Мнениеот bikerider » Вто Авг 02, 2005 4:16 am

[quote="Cipokrila Zizibaga"]

Благодаря за информацията:spin:(Баикераидер е винаги в час със ситуациата):beer:Все пак да попитам как точно става разглобяването;отвивам лявата капачка,за нея има нещо като шиш и кво след това:?:все пак мерси:thumb:;)
[/quote]


Не съм се сблъсквал точно с модела за който говориш, но можеш да започнеш от краката - обърни вилката и отвий болтовете, които са отдолу. Имай предвид, че на десния крак резбата може да е лява, така че внимавай да не стягаш, вместо да отхлабваш.

След това обърни тръбите в нормално положение и отвий капачките. В лявата тръба би трябвало да има пружина, в дясната - масло. Внимавай като вадиш капачката на дясната, за да не се олееш.

Другото сам ще видиш как да разглобиш, елементарно е.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Cipokrila Zizibaga » Вто Авг 02, 2005 5:14 pm

Шокар тенкю:beer::thumb:
Аватар
Cipokrila Zizibaga
 
Мнения: 463
Рейтинг: 1334
Регистриран на: Съб Юни 25, 2005 11:40 pm
Местоположение: с.Горно Нанадолнище


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта