Мерсим на всички Ви за хубавите думи
В съшност, идеята да пусна тая тема съвсем не е хвалба. По-скоро ми се искаше да покажа какво може да се получи, като се съберат на едно място шанс, мерак и ум (е*аси колко съм скромен...

)
taurus13 написа:Откъде изнамери таз оранжева убавина...?!
Е, те това беше първата част от шанса. Един ден, като зяпах из Розавото Коуеуо, съгледах Мечтата, в плът и кръв (по-точно в плът и снимки

), само дето се намираше у едно градче в горният десен ъгъл на Шотландия...(`Наеш ли къде е това?

Много близко до разни интимни лелини подробности...) Да не се разпростирам излишно, ама след двумесечна сага най-после ми падна в ръчичките.
И после Владо си купи Трек-а. Иии....Те така!
psixopat написа:А вилката...вилката ...На снимките изглежда перфектно, все едно никога не е карана.
Ммм, не е. Серсем чисто нова е.
Stoks1 написа:Може ли списък с компонентите и какво му е теглото?
Рамка: Iron Horse MKIII Elite `08
Вилка: Marzocchi Z1 RC2 ETA, 150 мм. ход, А2С - 538,5 мм. Юбилейната серия от 2007 г.
Заден амортисьор: FOX DHX 4, 190х51 мм.
Колела: Собствена сглобка.
- Предно: Шина WTB Dual Duty FR, главина Formula DH/DC92, спици Mach1 18/8 Stainless Pro
- Задно: Шина WTB Dual Duty FR, главина Quad QDH-01R, спици Mach1 18/8 Stainless Pro
Кормило: - FSA K-Force DH, 710 мм., Ø25.4mm, 40mm (1.5") rise, 8° back sweep, 3° upward bend
Лапа: Drag, 60 мм.
Чашки: Angle set "Made in outfaced"( - 2 градуса челен ъгъл)
Седалка: TIOGA
Колче: Be One (някакво, получих го с рамката)
Команди: Shimano XT Rapidfire SL-M770
Преден дерайльор: SRAM X-gen - долно люлеене
Заден дерайльор: Shimano Deore XT RD-M772 SGS (предстои смяна с GS)
Курбели: Shimano SLX FC-M665 - 22-32 (плочи от ХТ+башгард)
Педали: Shimano PD-M770 - клипсове
Задни венци: Shimano Deore XT CS-M770
Вериги: 2х Shimano ХТ
Спирачки: Ръкохватки Shimano Deore XT BL-M775A + калипъри Shimano Deore XT BR-M755 (4-буталните)
Спирачни дискове: Shimano SM-RT 76/ 6 болта 180/180 мм. F/R
Гуми: Най-различни...
В момента: Отпред - Continental Mountain King II ProTection 26"х 2.4 / отзад - Continental Vertical 26"х 2.3 UST.
Теглото...Ми не го знам. Изобщо не ми е било водещо нещо при подбора на чаркалаците. По-скоро ме вълнуваше качествената работа и удобството. По-тежко е от Ф7-цата, ама `се едно съм люснал 4-5 бири повече, което лично на мен не ми влияе зле
