П. П. Трябва ми за клаймбър
clkgtr06545 написа:Някой знае ли яко , ама наистина яко ухо за скорости че ми писна от обикновените боклучета по 12 лв![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
П. П. Трябва ми за клаймбър

clkgtr06545 написа:Някой знае ли яко , ама наистина яко ухо за скорости че ми писна от обикновените боклучета по 12 лв![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
П. П. Трябва ми за клаймбър
vvvaaal написа:clkgtr06545 написа:Някой знае ли яко , ама наистина яко ухо за скорости че ми писна от обикновените боклучета по 12 лв![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
П. П. Трябва ми за клаймбър
Ухото нарочно е направено по-слабо, за да може да се счупи то, а не дерайльора.
Както решиш ,аз лично си направих на стругар и ми излезна колкото обикновенно.Един път в Западен парк ме подгониха цигани 4-5 и тъкмо избягах и ухото се счупи.Така че ти си реши.royalracing написа:vvvaaal написа:clkgtr06545 написа:Някой знае ли яко , ама наистина яко ухо за скорости че ми писна от обикновените боклучета по 12 лв![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
П. П. Трябва ми за клаймбър
Ухото нарочно е направено по-слабо, за да може да се счупи то, а не дерайльора.
Или рамката.![]()
Ако искаш да рискуваш,направи си на стругар,но така ухото ще е здраво и при по-силен удар може да направиш нещо на рамката както казаха по-горе.
royalracing написа:Ако искаш да рискуваш,направи си на стругар,но така ухото ще е здраво и при по-силен удар може да направиш нещо на рамката както казаха по-горе.
ferrari4456 написа:...Един път в Западен парк ме подгониха цигани...
BurNiNg_IcE написа:ferrari4456 написа:...Един път в Западен парк ме подгониха цигани...
![]()

only_sell написа:royalracing написа:От какво най-лесно мога да смъкна тегло,защото в момента колелото е 18.4кг,а искам да спадне под 18кг..Гумите не смятам,че са много тежки-Предна-840грама,задна-около 760грама..(Рамка,вилка или шок нямам намерение да сменям,чак толкова не съм зарибен засега)..
седалка,колче,капли и др. Аз така смъквам 150грама при смяна на задната капла
royalracing написа:От какво най-лесно мога да смъкна тегло,защото в момента колелото е 18.4кг,а искам да спадне под 18кг..Гумите не смятам,че са много тежки-Предна-840грама,задна-около 760грама..(Рамка,вилка или шок нямам намерение да сменям,чак толкова не съм зарибен засега)..
royalracing написа:От какво най-лесно мога да смъкна тегло,защото в момента колелото е 18.4кг,а искам да спадне под 18кг..Гумите не смятам,че са много тежки-Предна-840грама,задна-около 760грама..(Рамка,вилка или шок нямам намерение да сменям,чак толкова не съм зарибен засега)..
vvvaaal написа:BurNiNg_IcE написа:ferrari4456 написа:...Един път в Западен парк ме подгониха цигани...
![]()
К'фо се смееш и мен с 1 приятел преди време някъф' луд с лопата ни подгони.![]()
![]()
![]()


drumboy написа:Някой знае ли цената на рамката скот волтаж(твърдака)
Говоря за нова.
kobso1245 написа:
sprinta написа:
kriisoo написа:kobso1245 написа:
Ами щом си с нов ротор и диск, трябва да ги разработиш. Те износват повече ротора, което е недостатък, но когато загреят спират повече, а органичните накладки когато не са загряти спират повече от металните, но като загреят спирачната сила намалява. Според мен трябва да направиш някакво по-дълго спускане с натисната спирачка, за да може да се разработят накладките и самият ротор. Така да се каже да се нагодят едни към други.sprinta написа:
И не самоЗа да се предпази боята от надраскване.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта