
Имам Спринт Аполон(модел от 2009) на 2 години-февруари му изтече гаранцията , модифициран е като хибрит и е каран предимно по асфалт. Поддържам го и съм сравнително доволен от машината.(За да не ме намразят патриотите на форума, да подчертая, че имам и велосипед, който ползвам за off-road.) Преди около седмица забелязах проблем на Спринта. По коловете на вилката бяха започнали да се появяват доста язвички ръжда. Вилката е RST Gila T8. Порових в интернет, но не намерих подобен проблем. Тъй като живея в малък град, няма сервиз, а само един ''пишман майстор", работещ с подръчни материали и инструмнти. Е отидох при него. Той ме убеди, че се маха с преобразувател и финна шкурка и след това се пръскало с WD-40 за да се предотврати появата на ръжда отново. Та срещу 2лв ми свали ръждата по този начин и найстина няма ръжда, но на мене нещо не ми вдъхва доверие тая работа. Като се изшкурка не се ли сваля някакъв защитен слой? Има ли опастност да раждяса цялата? Има ли някакъв друг начин да се предпази от ръжда освен WD-40 за който знам, че е просто смазка? Много ми е чудно как алуминия раждясва!?-това трябва да попитам производителите разбира се.
Това е. Поздрави
