Scott high octane vs Scott Gambler

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот mitko359 » Нед Мар 11, 2012 5:15 pm

искам да чуя мнения и впечатления и за двете рамки и съвет коя да избера за човек с ръст 1.80 и тегло 90кг :8D:
благодаря предварително :beer:
mitko359
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Вто Юни 09, 2009 1:06 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот Stancho » Нед Мар 11, 2012 6:39 pm

Първо има тонове писано и за двете рамки, второ как мислиш: Коя рамка ще остане по - дълго здрава? Тази, която най - нова е от 2004-2005 година, или тази от 2009 насам?

Малко повече чети преди да пишеш безсмислици, защото не случайно темите се пазят - за такива като теб е.
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот APD » Пон Мар 12, 2012 9:21 am

High Octane, заради по-дебелите стени и едноставното окачване. Единствено челото е проблемно с тази форма на скоба и резбата може да изпусне болтовете, но се оправя.
Gambler-а се разлуфтва като всички рамки с многоставно окачване. Колкото до челото - не съм имал или чувал за проблеми, понеже стената е малко по-дебела. И тук резбата също може да изтърве. Скъпи лагери. Кофти разположение на ушите на ISCG скобата, уж стандартна за всички рамки от ново поколение (чупил съм на три рамки) - тия хора не разбраха, че долните две уши не трябва да са там. Една по-дебела планка, покриваща 30 градуса отгоре на муфата е достатъчна.

Цената на втората за нова или втора ръка е неоправдано висока, на първата между 300 и 450лв според състоянието.
APD
 
Мнения: 462
Рейтинг: 977
Регистриран на: Нед Юли 17, 2011 1:42 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот MAN6 » Пон Мар 12, 2012 11:25 am

APD написа:High Octane, заради по-дебелите стени и едноставното окачване. Единствено челото е проблемно с тази форма на скоба и резбата може да изпусне болтовете, но се оправя.
Gambler-а се разлуфтва като всички рамки с многоставно окачване. Колкото до челото - не съм имал или чувал за проблеми, понеже стената е малко по-дебела. И тук резбата също може да изтърве. Скъпи лагери. Кофти разположение на ушите на ISCG скобата, уж стандартна за всички рамки от ново поколение (чупил съм на три рамки) - тия хора не разбраха, че долните две уши не трябва да са там. Една по-дебела планка, покриваща 30 градуса отгоре на муфата е достатъчна.

Цената на втората за нова или втора ръка е неоправдано висока, на първата между 300 и 450лв според състоянието.


High Octane е доста стар модел. Окачването е единично люлеещо се рамо.. При спиране блокира напълно... Лагерите не са стандартни, но пък все още ги поддържаме на склад. И определено не е с дебелостенни тръби. Точно обратното. :)

Лагерите на Gambler-a са стандартни и ги има на цени от 2лв бройката, ако търсиш ниска цена и съответстващото й качество...
При адекватна поддръжка и боравене с хубави инструменти, не сме забелязали рамките да са проблемни... Нито при челото, нито при ставите, нито при ISCG-скобата...
Разбира се, всеки може да се сблъска с различни проблеми, но обобщаването не води до нищо смислено и градивно... :) :peace:
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот APD » Пон Мар 12, 2012 12:21 pm

Е, не знам. Аз като си рязах първата бройка установих друго за дебелината. И обикновено гледам от своята си камбанария, като пиша тук :popcorn:
При спиране е нормално да блокира, особено ако си със скапан като изработка шок.
APD
 
Мнения: 462
Рейтинг: 977
Регистриран на: Нед Юли 17, 2011 1:42 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот msniki » Пон Мар 12, 2012 3:29 pm

APD написа:Е, не знам. Аз като си рязах първата бройка установих друго за дебелината. И обикновено гледам от своята си камбанария, като пиша тук :popcorn:
При спиране е нормално да блокира, особено ако си със скапан като изработка шок.

:bigeyes:
Сигурно от шока завсии спирането....
Рязъл си ISCG ушите чак и рамката си я почнал !?!? :crazy:
Gambler-а се разлуфтва като всички рамки с многоставно окачване.

А за Gambler не знам, но High octane ми се разлуфти още на 1-я месец след като дойде с нови лагери...
High octane също се усуква доста лесно.
Единсвено може да докараш добра геометрия с него.
Всичко останало като здравина, окачване, блокиране при спиране и т.н. е в минус.
Строших моя точно заради това че беше стара рамката -2005 г High octane.
Друго си е нов Gambler 2011-2012 година.
Пък и какво като е многоставно окачването ?
Карам Giant Glory, пак е многоставно - почти 1 година го карам вече и няма никъв луфт.
Автора да взема Scott Gambler-a и да не му мисли повече.
:agree:
Аватар
msniki
 
Мнения: 2355
Рейтинг: 1407
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот APD » Пон Мар 12, 2012 4:22 pm

msniki написа: :bigeyes:
Сигурно от шока завсии спирането....
Рязъл си ISCG ушите чак и рамката си я почнал !?!? :crazy:


За твое съжаление не съм написал какво съм рязал, но със сигурност не са ушите. По-скоро съм заварявал нова планка на вече счупени.
Пак за твое съжаление не съм написал и че се спира с помощта на шока, но ще оценя опита ти за бъзик. Макар и неуспешен :peace: Нека да те светна малко (в техническите форуми това е модерно, този тук не прави изключение) - едноставните окачвания се карат предимно с по-твърда пружина, поради чисто механичните му недостатъци. Сега, номерът е да уцелиш този модел шок и тази по-твърда пружина, с които да се втвърди елегантно, а не рязко цялата система при рязко натискане на спирачката.
А за Gambler не знам, но High octane ми се разлуфти още на 1-я месец след като дойде с нови лагери...
High octane също се усуква доста лесно.
Единсвено може да докараш добра геометрия с него.
Всичко останало като здравина, окачване, блокиране при спиране и т.н. е в минус.
Строших моя точно заради това че беше стара рамката -2005 г High octane.
Друго си е нов Gambler 2011-2012 година.
Пък и какво като е многоставно окачването ?
Карам Giant Glory, пак е многоставно - почти 1 година го карам вече и няма никъв луфт.
Автора да взема Scott Gambler-a и да не му мисли повече.
:agree:


High Octane може да бъде и с изцяло втулково лагеруване в свръзката (или става, ако ти звучи по-добре). Моята е с точно такова, а разлика със или без лагери (радиално-аксиални, не евтини боклуци) не намирам. Факт е, че точно там лагерите не обират абсолютно нищо, освен много малка част от вибрациите, които тъй или иначе преминават и стигат до предното ухо на шока (проверено със скъп за нашите стандарти параметричен анализатор на вибрации).
Второ, добра атакуваща геометрия не можеш да докараш с едноставно окачване, при максимално сгъване на задницата челният ъгъл пада рязко и натоварваш "скобният" дизайн на челото. Една година големи пропадания и там рамката се чупи. После и се ремонтира. В този ред.
Трето, нов Gambler е като всяка нова рамка. Ако искаш да го разгледаш от друг ъгъл - просто заради новото даваш повече пари.
Четвърто, не коментирам професионално многоставни окачвания, просто защото нямам данните на производителите от FEA-тата и резултатите от стендовете им. Мога само да спекулирам, че изчанчено проектираните горни и долни носачи са в пряка зависимост от по-голямото усукване при този тип конструкции.
Пето, ти караш Giang Glory. Добре, но тия рамки не се карат, а се возиш на тях заради стила, за който са създадени. Другото, което е, че никой не говори за точно тази марка в темата, но това не бива да спира потребителите да препоръчват и други марки. Все пак Scott не е върха на сладоледа като марка. Нито Specialized, ама това е за друга тема.
Шесто, стана много дълго, а имам работа ... Примерно да разбера защо през 2012 година готини компилатори като gcc и този на ms не реват при компилация на код, имащ грешни цикли за парсване на много по обем текст, но гърмящ с out of range по време на runtime. Такива ми ти работи ...

:popcorn:
Последна промяна APD на Пон Мар 12, 2012 4:24 pm, променена общо 1 път
APD
 
Мнения: 462
Рейтинг: 977
Регистриран на: Нед Юли 17, 2011 1:42 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот ninjea » Пон Мар 12, 2012 4:23 pm

APD, май не си много на ясно, тъй че си запази коментарите за себе си.

Това дали ще ти блокира задницата при спиране, няма много общо с какъв шок си. на хай-октан можеш изцяло да му махнеш шока и като стиснеш двете спирачки, няма да се сгъне изобщо. Гамблера май няма този проблем заради окачването му.

Нито една от рамките не съм чувал да има тънки стени. Поне не и по-тънки от тези на новите модели Trek или Intense.

"Кофти разположение на ушите на ISCG скобата, уж стандартна за всички рамки от ново поколение (чупил съм на три рамки) - тия хора не разбраха, че долните две уши не трябва да са там."

Да, стандартно е за почти всички рамки за спускане от последните години. По-скоро проблема е в твоя телевизор ако си шчупил 3 до сега, защото подобно нещо в БГ не съм чувал. Някви ghetto chainguide системи ли си прилагал?


Мойто лично мнение е че гамблера е по-добрата оферта от тези 2 рамки.
Аватар
ninjea
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1246
Регистриран на: Вто Юни 24, 2008 4:40 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот APD » Пон Мар 12, 2012 4:28 pm

Наясно съм, че за да имаш работещо окачване (без значение какво е като система), ти трябва натоварване в близост до задната ос.
Но бих отчел още един опит в предвиждане с какво съм и с какво не съм наясно. То се е видяло, че "работното" ми време е към края си, сега само ще ++ на опитите :)

Между другото под Truvativ и E13 CG ли имаш предвид с това ghetto?
APD
 
Мнения: 462
Рейтинг: 977
Регистриран на: Нед Юли 17, 2011 1:42 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот ninjea » Пон Мар 12, 2012 4:40 pm

"Наясно съм, че за да имаш работещо окачване (без значение какво е като система), ти трябва натоварване в близост до задната ос"

Е верно ли, никога ни бих допуснал че е така, ние всички тука си мислихме че окачването работи само докато си във въздуха от някой скок.....


то е ясно че единствената причина да защитаваш хай-октана е защото и ти имаш такава рамка и "мойто винаги си е най-хубаво".
Аватар
ninjea
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1246
Регистриран на: Вто Юни 24, 2008 4:40 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот kaska » Пон Мар 12, 2012 8:14 pm

Абе , ей тоя форум е опасен за здравето бе.Докато четях коментарите и щях да припадна..............как може да се сравнява high octane и gambler.......естествено че гамблера е класи , ама класи над тоя high octane...............
1 - много по - здрав е.
2 - има 3 позиций за настройка на шока , за повече или по - малко ход.
3 - има настройка на челния ъгъл за дх или фр
4 - работата е много по - добра
До автора: момче , ти адекватен ли си? Eстествено , че гамблера е по - добър..................понякога си мисля , че ако се пусне тема - drag climber или giant glory, някой ще каже, че climber е по - добър.
Накратко : да се сравняват high octane и gambler е все едно да се сравняват голф 2 и мерцедес.
kaska
 
Мнения: 71
Рейтинг: 978
Регистриран на: Сря Авг 17, 2011 8:45 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот SeSSion » Пон Мар 12, 2012 8:19 pm

kaska написа:Абе , ей тоя форум е опасен за здравето бе.Докато четях коментарите и щях да припадна..............как може да се сравнява high octane и gambler.......естествено че гамблера е класи , ама класи над тоя high octane...............
1 - много по - здрав е.
2 - има 3 позиций за настройка на шока , за повече или по - малко ход.
3 - има настройка на челния ъгъл за дх или фр
4 - работата е много по - добра
До автора: момче , ти адекватен ли си? Eстествено , че гамблера е по - добър..................понякога си мисля , че ако се пусне тема - drag climber или giant glory, някой ще каже, че climber е по - добър.
Накратко : да се сравняват high octane и gambler е все едно да се сравняват голф 2 и мерцедес.

Здравината добре, но настройки на шока има и хай октана, за челния ъгъл също, за работа не мога да кажа, защото не съм карал продължително изброените рамки. И не е все едно сравняваш голф 2 с мерцедес, по- скоро е мерцедес от 2004- 5 с мерцедес от 2011- 12г.
SeSSion
 
Мнения: 1051
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 10:27 am

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот msniki » Пон Мар 12, 2012 8:28 pm

APD написа:При спиране е нормално да блокира, особено ако си със скапан като изработка шок..

Не зависи от шока чак толкова колкото от окачването.

Относто изказването за Giant-a:
Какво имаше въобще предвид под "не се кара , а се возиш" ?
То всяка рамка предназначена за FR/DH се кара.
Не ти говоря за марката, ти не видя ли че давам пример за многоставното окачване. Което толкова не ти харесва заради евентуалния луфт който може да се появи.....
Стига си пробутвал High octane като най-добрата рамка създавана някога.
Аз и един приятел пробвахме различни комбинаций с шокове и различни пружини.
Просто на окачването му е минало времето и не може да го накараш да работи като новите рамки.
Отделно че долу където са лагерите, където няма натоварване(вибрации) според теб се строши моя High octane.
Така че не можеш да ме убедиш че няма да се разлуфти , като АЗ съм разлуфтил и строшил такава рамка.
Все пак приемай както си искаш моите коментара дори и на базик. ;)
@SeSSion
:agree:
Аватар
msniki
 
Мнения: 2355
Рейтинг: 1407
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот Stancho » Пон Мар 12, 2012 8:41 pm

Вижте и двете рамки са ужасни, най - малкото със свинското си тегло (за Gambler-a) и кривата задница (за High Octane)... Всичките си имат достатъчно кусури, но тази тема трябва да отиде в раздела с вицове. Просто сте уникални! Когато постигнете всичко, което сте изброили като проблеми, тогава ги пишете и във форума.

Наистина се смях с глас на някои постове... :crazy:
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот animal_ » Сря Мар 14, 2012 3:50 pm

kaska написа:Абе , ей тоя форум е опасен за здравето бе.Докато четях коментарите и щях да припадна..............как може да се сравнява high octane и gambler.......естествено че гамблера е класи , ама класи над тоя high octane...............
1 - много по - здрав е.
2 - има 3 позиций за настройка на шока , за повече или по - малко ход.
3 - има настройка на челния ъгъл за дх или фр
4 - работата е много по - добра
До автора: момче , ти адекватен ли си? Eстествено , че гамблера е по - добър..................понякога си мисля , че ако се пусне тема - drag climber или giant glory, някой ще каже, че climber е по - добър.
Накратко : да се сравняват high octane и gambler е все едно да се сравняват голф 2 и мерцедес.



1-по здрав е от към задната част да,но и като цяло Gambler е по тежък от High Octane
2-High Octane има също 3 на предната част-като има вариант да се махне предната планка и тогава стават 5 и те са за повече или по малко ход написано си е на рамката MIN/MAX Travel Adjustment + това на задната планка има още 1 настройка High/LOW
3-High Octane Също има за настройка на челния ъгъл за DH или FR
4- От към работа е перфектна знам защото съм със High Octane
5-Геометрията на High Octane е много добра особенно за DH и някъде бях чел че High Octane се продава като fr рамка заради 3-те венеца(плочи) на курбелите
Black Hawk Rider
Skype: animal__1
GSM:0899244978 Търсете ме по всяко време.
animal_
 
Мнения: 193
Рейтинг: 910
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 1:20 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот Suspect » Сря Мар 14, 2012 6:20 pm

Gambler-а е насочен повече за спускане,отколкото high octane.Много по-дълъг е и с по-осъвършенствано окачване.Докато high octane-а е баш freeride рамка.Много е къса,което за една рамка за спускане хич не е добре,особено за по-високи хора.Теглото на gambler-а не е от най-малките,но пък за сметка на това е доста по-здрав от повечето рамки на пазара,които са с по 1000-2000лв отгоре.На всичкото отгоре това е една от малкото рамки за спускане при които няма никакво сучене в задницата.Както някои хора по-горе казаха,high octane е с едноставно окачване и при интензивно каране се получава луфт в задницата.Естествено,че gambler-а е по-добрия избор.Все пак е и доста по-нов от high octane. :beer:
Аватар
Suspect
 
Мнения: 152
Рейтинг: 1236
Регистриран на: Сря Мар 17, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofiq

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот animal_ » Сря Мар 14, 2012 8:28 pm

Не отричам че Gambler е по добрия избор но само да уточно че High Octane хич не е къс особенно когато му се сложи хубаво окачване(boxxer) и други дългоходови ето снимка на моя High Octane да се види че не е къс
Kozel..jpg
Kozel..jpg (308.98 KiB) Прегледано 3547 пъти
Kozel.jpg
Kozel.jpg (342.21 KiB) Прегледано 3462 пъти
:beer:
Black Hawk Rider
Skype: animal__1
GSM:0899244978 Търсете ме по всяко време.
animal_
 
Мнения: 193
Рейтинг: 910
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 1:20 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот msniki » Сря Мар 14, 2012 11:57 pm

animal_ написа:Не отричам че Gambler е по добрия избор но само да уточно че High Octane хич не е къс особенно когато му се сложи хубаво окачване(boxxer) и други дългоходови ето снимка на моя High Octane да се види че не е къс
Kozel..jpg
Kozel.jpg
:beer:

Тей като доста трудно от твоята снимка може да се различи колко е дълъг High Octane
Ето снимка на моя бивш High octane с boxxer:
http://ep1.pinkbike.org/p4pb5524434/p4pb5524434.jpg
Не е и много дълъг също.
Моя ми беше малък и ми беше неудобрен.(1.75м висок съм)
Сега Giant Glory "S" с Angleset чашки ми е точно но това е друга тема.
Аватар
msniki
 
Мнения: 2355
Рейтинг: 1407
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот animal_ » Чет Мар 15, 2012 12:47 am

Този High Octane който го показваш е малък да явно самия му размер то има няколко а и си със малък шок 190мм нали така аз съм със 240mm Rock Shox Vivid
Black Hawk Rider
Skype: animal__1
GSM:0899244978 Търсете ме по всяко време.
animal_
 
Мнения: 193
Рейтинг: 910
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 1:20 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот mitko359 » Нед Мар 18, 2012 6:56 pm

eee high octane се регулира може да е по-дълъг може да е по-висок
наподобява малко спринт ФХ тийм с тази си опция
ако промена заглавието на Спринт ФХ тийм срещу скот хай октейн пак ли ще ми викате че съм луд :V: :dontknow: нещо само се нервите какво е това заяждане не пишете ако си търсите място да се заяждате. Мисля че мнения по такива теми могат да дават хората направили тестове с двете рамки на едно и също място първо с едното и после с другото колело :dontknow:
хайде за да спрем тези заяждания да обсъдим( Спринт ФХ тийм срещу скот хай октейн ) :beer: нека пишат тези които знаят а не тези които мислят :agree:
mitko359
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Вто Юни 09, 2009 1:06 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот animal_ » Нед Мар 18, 2012 7:46 pm

mitko359 написа:eee high octane се регулира може да е по-дълъг може да е по-висок
наподобява малко спринт ФХ тийм с тази си опция
ако промена заглавието на Спринт ФХ тийм срещу скот хай октейн пак ли ще ми викате че съм луд :V: :dontknow: нещо само се нервите какво е това заяждане не пишете ако си търсите място да се заяждате. Мисля че мнения по такива теми могат да дават хората направили тестове с двете рамки на едно и също място първо с едното и после с другото колело :dontknow:
хайде за да спрем тези заяждания да обсъдим( Спринт ФХ тийм срещу скот хай октейн ) :beer: нека пишат тези които знаят а не тези които мислят :agree:


Няма никакво място за сравнение та то дори само марката Scott говори сама по себе си срещу Sprint :rofl: :beer:
Black Hawk Rider
Skype: animal__1
GSM:0899244978 Търсете ме по всяко време.
animal_
 
Мнения: 193
Рейтинг: 910
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 1:20 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот mitko359 » Нед Мар 18, 2012 9:22 pm

то и аз си мислих че спринт са пълен селски тххак но тази рамка не е лоша
всъщност един приятел има такава и след като се качих така се зарибих и сега ще си правя байк
аз имам волтидж но захххка ти е тодложен на пъолен тормоз при спускане :D
mitko359
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Вто Юни 09, 2009 1:06 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот kaska » Сря Мар 21, 2012 7:00 pm

Абе , не бе, айде да променим заглавието на cross t - rex vs santacruz v 10 2012 или не бе не, айде по - звучно е ram fr vs mondraker summum......................И сигурно някой пак щe каже , че cross -a и рам - а са по - добри................... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
kaska
 
Мнения: 71
Рейтинг: 978
Регистриран на: Сря Авг 17, 2011 8:45 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот styanski » Сря Мар 21, 2012 8:56 pm

kaska написа:Абе , не бе, айде да променим заглавието на cross t - rex vs santacruz v 10 2012 или не бе не, айде по - звучно е ram fr vs mondraker summum......................И сигурно някой пак щe каже , че cross -a и рам - а са по - добри................... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Каска ти кога ще спреш да даваш безсмислени съвети? Направих същата грешка като тебе и виждаш, че целия форум има лошо впечатление от мен! По темата: Както казват всички Scott Gambler e по добрия избор, нищо не мога да кажа, защото не съм пробвал рамките.
ALTAFINI написа:
По принцип Avid Elexir са спирачки за Street и Dirt, естествено като излкючим "Ultimate" и "R" , но стават държат се и спират доволно, но пък за по тежки терени не знам карал съм много малко с такава!
Изображение
Аватар
styanski
 
Мнения: 353
Рейтинг: 1091
Регистриран на: Нед Юни 12, 2011 10:31 am
Местоположение: Шумен

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот dEcLiNe » Чет Мар 22, 2012 8:17 pm

Ми да ви кажа и двете не стават...
Октана съм го карал половин година. Моя беше на буквално няколко карания като го взех и беше доста запазен, читава рамка, но не за сериозно каране.Лошото е, че вече няма запазени т.е. я изключваме тази опция.
Gambler-а е едно от най-лошите неща, които може да ти се случат - в два неадекватни размера или трябва да си адски висок, или да си като въшка за да са ти удобни. И работата му не е от най-забележителните дори и без натисната спирачка. :lol: Да не говорим с натисната какво се случва.
За останалата безнадежност ме мързи да пиша. :magnify:
А за парите на gambler на старо може да си намериш нещо доста по-читаво и измислено.

Храната ще я чакам с нетърпение. :nuts:
И моля хора, работещи в Скот да не спорят за всемогъщия gambler, има достатъчно причини да не се доверявам на написаното. :agree:
Аватар
dEcLiNe
 
Мнения: 2131
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Сря Дек 31, 2008 5:28 pm
Местоположение: София

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот animal_ » Чет Мар 22, 2012 9:09 pm

KozeLL.jpg
(497.74 KiB) 353 пъти
Black Hawk Rider
Skype: animal__1
GSM:0899244978 Търсете ме по всяко време.
animal_
 
Мнения: 193
Рейтинг: 910
Регистриран на: Сря Фев 01, 2012 1:20 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот mirko-c1 » Пон Апр 02, 2012 8:55 pm

Напълно съгласен с "Stancho" .. :agree: Братле какви са тези безмислици дето пишеш :dontknow:
mirko-c1
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юли 04, 2011 9:37 pm

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот AiR » Нед Апр 08, 2012 3:18 am

High Octane е вече стара рамка, Gambler-а е новото поколение, с подобрено окачване.... и е яко танк!
Ако имаш парите, взимай Gambler. Не забравяй, че сега е 2012 година, аз доста често го правя!
Аватар
AiR
 
Мнения: 342
Рейтинг: 1315
Регистриран на: Вто Юни 05, 2007 2:42 pm
Местоположение: Велико Търново

Re: Scott high octane vs Scott Gambler

Мнениеот APD » Пон Апр 09, 2012 5:02 pm

msniki написа:
APD написа:При спиране е нормално да блокира, особено ако си със скапан като изработка шок..

Не зависи от шока чак толкова колкото от окачването.

Относто изказването за Giant-a:
Какво имаше въобще предвид под "не се кара , а се возиш" ?
То всяка рамка предназначена за FR/DH се кара.
Не ти говоря за марката, ти не видя ли че давам пример за многоставното окачване. Което толкова не ти харесва заради евентуалния луфт който може да се появи.....
Стига си пробутвал High octane като най-добрата рамка създавана някога.
Аз и един приятел пробвахме различни комбинаций с шокове и различни пружини.
Просто на окачването му е минало времето и не може да го накараш да работи като новите рамки.
Отделно че долу където са лагерите, където няма натоварване(вибрации) според теб се строши моя High octane.
Така че не можеш да ме убедиш че няма да се разлуфти , като АЗ съм разлуфтил и строшил такава рамка.
Все пак приемай както си искаш моите коментара дори и на базик. ;)
@SeSSion
:agree:


Съжалявам за закъснението, с което ти отговарям, но:

1. Не я пробутвам. "Аз стоя зад думите си, а не зад това какво сте разбрали"
2. Комбинаций да не е някой римски пълководец? А амортисьорите какви са били - обикновени с пружина, маслени, въздушно-маслени, помпещи се? А пружините?
3. На едноставното окачване никога няма да му отмине времето. Можеш сам да потърсиш в Гугъл причините.
4. Твоят != моят. Без анализ на счупената част в лаборатория не става да се правят генерални заключения!
5. Ти си разлуфтил и строшил != рамките на другите.
6. Не мога да приема твоите коментари на шега.
7. На мен ми е удобно да наричам "возене" карането на рамки (ъмх, велосипеди) за DH/FR. That's my opinion and I'm cool with it! Don't try to change it or you'll just waste a big portion of your freetime.
APD
 
Мнения: 462
Рейтинг: 977
Регистриран на: Нед Юли 17, 2011 1:42 pm


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта