Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот axel_keegan » Вто Апр 17, 2012 11:16 am

Здравейте,

обмисля се закупуването на долу-посочената вилка. Не можах да намеря достатъчно мнения и имам все още съмнения за покупката. Получих съвет, че изборът не е добър в случай, че стеншъните бъдат одрани. В комбинация с отворената баня би могло да доведе до проблем с патронът. Цената е привлекателна и би отговорила тази вилка на нуждите ми.

Бюджета е ограничен както винаги, и заделената сума е 600лв +-. Вилката ще се кара по предназначение. Моля нека компетентните дадът съвет или алтернатива.

Marzocchi 66RCV 26 QR20 1.5 2010
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=75566

Благодаря предварително !
Аватар
axel_keegan
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Сря Яну 16, 2008 8:32 pm
Местоположение: София/България

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот breaker » Вто Апр 17, 2012 1:46 pm

Вилката е добра. Доста добър вариянт е и домейн 318. Производството на марзочи след 2007 не е от най-добрите, а и домейнът е с 500 гр по-лек.
Аватар
breaker
 
Мнения: 262
Рейтинг: 1127
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 4:34 pm

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот Fanatico » Вто Апр 17, 2012 4:58 pm

1. вилката от линка е с 1.5' стержен. Предполагам, че си се сетил защо е по-евтина.
2. ако не се лъжа от 2010г. Marzocchi си оправиха дефектите, но не съм имал досег, така че не твърдя нищо.
алтернатива - RC3, като година и употреба си определяш сам, според бюджета.
:)
Аватар
Fanatico
 
Мнения: 1428
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Чет Юли 23, 2009 10:09 pm
Местоположение: Варна

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот EccentricMOTION » Вто Апр 17, 2012 5:19 pm

RCV е най-базовия клас от серията 66. Изпълнена е с нискокачествени материали, лоши отзиви от сервизиращите я.
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот msniki » Вто Апр 17, 2012 6:19 pm

EccentricMOTION написа:RCV е най-базовия клас от серията 66. Изпълнена е с нискокачествени материали, лоши отзиви от сервизиращите я.

Зависи от подръжката.
Карах 66 RCV 08 г около 6-7 месеца.
Прилична вилка, не бих казал че удря в ръцете.
Карах я на твърдак и доста добре се представяше по пътеките.
Сравнявам я на нивото на Boxxer Race 07 г. Понеже имах такъв преди това.
Но по стълби почваха да "забиват"(спаикват) 66-те. Боксера нямаше такъв проблем.
Разлуфти се доста бързо 3-4 месеца.
След 6 месеца каране имаше доста стабилен луфт- това беше една от причините да я продам.
Тежеше 3.100 кг по спомен, не съм напълно сигурен.
Доста масло отиваше за сервизиране - някъде половин литър.
На всеки 3-4 месеца трябваше да се сменя маслото.
Автора да си прецени дали си струва.
:agree: :)
Аватар
msniki
 
Мнения: 2355
Рейтинг: 1407
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 6:50 pm
Местоположение: Шумен/Русе

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот Stancho » Вто Апр 17, 2012 11:41 pm

1. Вилките след 2010 година са с оправени втулки и не правят проблем.
2. RCV e от базовите хидравлики, но с правилното масло и поддръжка аз лично съм останал много доволен от нея - просто един rebound и една компресия и нищо сложно...
3. Многото масло си е нещо нормално за MZ - все пак е отворена баня. Това пък от своя страна за мен е плюс, защото смазването е добро винаги. Аз лично си смених моето масло от 7.5W на Marzocchi с 5W синтетика на Repsol и мога да дам само добри отзиви.
4. Теглото си е височко, но все пак за бюджетния вариант е нормално - ако се гони тегло - RC3 EVO Ti или на някоя друга фирма вилки
5. Честно казано не знам какво им е толкова тегавото на MZ за сервиз, освен количеството масло и малко повече цапане, което се решава веднъж годишно в някой сервиз и собственика няма ядове по тази част.

Успех с избора на автора, но според мен тази вилка ще му свърши добра работа. Само дано е обърнал внимание, че става въпрос за 1.5 инча стержен.
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот mi6obk » Сря Май 02, 2012 4:08 pm

Вилката е 2010, проблемите вече са отстранени като луфтове. Карал съм 66 VF2 2006, и само хубави отзиви мога да дам за този тип хидравлика. RCV е наследник на VF2 и при доброто сервизиране и с масло пълна синтетика на Мотул, работи по-добре от оригиналното. Аз я карах с 5.0 W в компресията и 7.5 W при ребаунда. Вилката няма патрон (както си написал), а е отворена баня. При покупка втора ръка драскотините по стеншъните са нежелателни, но ако са малки (само козметични и минималистични) не са проблем за работата и, само трябва да се зашлайфат с водна шкурка 600 или повече за да се оберат неравностите за да не наранят семерингите. Като работа е много чувствителна и плюшена (типично за Марзочи), има отлична прогресия и коравина при завиване. Наистина за сравнение - RC3 е значително по-добра като работа, но сравнението с боксера не е най-уместно, доста голяма разлика имат в поведението двете вилки.
Аватар
mi6obk
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Чет Авг 17, 2006 9:26 am
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот axel_keegan » Сря Май 02, 2012 4:45 pm

Благодаря за отговорите на всички, от цялото това чудене реших да прескоча зададения бюджет и да заложа на сигурно.

Boxxer Race 2012

благодаря за отговорите на всички отново :agree:
Аватар
axel_keegan
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Сря Яну 16, 2008 8:32 pm
Местоположение: София/България

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот Stancho » Сря Май 02, 2012 8:22 pm

mi6obk написа:Вилката е 2010, проблемите вече са отстранени като луфтове. Карал съм 66 VF2 2006, и само хубави отзиви мога да дам за този тип хидравлика. RCV е наследник на VF2 и при доброто сервизиране и с масло пълна синтетика на Мотул, работи по-добре от оригиналното. Аз я карах с 5.0 W в компресията и 7.5 W при ребаунда. Вилката няма патрон (както си написал), а е отворена баня. При покупка втора ръка драскотините по стеншъните са нежелателни, но ако са малки (само козметични и минималистични) не са проблем за работата и, само трябва да се зашлайфат с водна шкурка 600 или повече за да се оберат неравностите за да не наранят семерингите. Като работа е много чувствителна и плюшена (типично за Марзочи), има отлична прогресия и коравина при завиване. Наистина за сравнение - RC3 е значително по-добра като работа, но сравнението с боксера не е най-уместно, доста голяма разлика имат в поведението двете вилки.



RCV няма нищо общо с VF2, а с SSVF ходравликата, но това е друга тема - не пиши неподготвен.

На автора - честито, макар и да не съм фен на RS Boxxer и RS като цяло. Безаварийно каране само! :)
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот mi6obk » Сря Май 02, 2012 10:32 pm

Stancho написа:
mi6obk написа:Вилката е 2010, проблемите вече са отстранени като луфтове. Карал съм 66 VF2 2006, и само хубави отзиви мога да дам за този тип хидравлика. RCV е наследник на VF2 и при доброто сервизиране и с масло пълна синтетика на Мотул, работи по-добре от оригиналното. Аз я карах с 5.0 W в компресията и 7.5 W при ребаунда. Вилката няма патрон (както си написал), а е отворена баня. При покупка втора ръка драскотините по стеншъните са нежелателни, но ако са малки (само козметични и минималистични) не са проблем за работата и, само трябва да се зашлайфат с водна шкурка 600 или повече за да се оберат неравностите за да не наранят семерингите. Като работа е много чувствителна и плюшена (типично за Марзочи), има отлична прогресия и коравина при завиване. Наистина за сравнение - RC3 е значително по-добра като работа, но сравнението с боксера не е най-уместно, доста голяма разлика имат в поведението двете вилки.



RCV няма нищо общо с VF2, а с SSVF ходравликата, но това е друга тема - не пиши неподготвен.

На автора - честито, макар и да не съм фен на RS Boxxer и RS като цяло. Безаварийно каране само! :)


Написано е: "наследник" на VF2, и имат много общо..., но няма значение, избора е направен и то НЕ за вилката за която се пита :dontknow:

Със здраве да се кара!

http://www.marzocchi.com/template/detai ... etto=8458#
Просто vf без никакви реглажи, само въздух

http://www.marzocchi.com/template/detai ... tto=28044#

Our new VF2 damping offers more tunability at an economical level. It is both an external compression adjustment and an external rebound adjuster. The externally adjustable VF2 valves are spring loaded and gives the rider total control, even in the worst conditions. These can be found in 888, 66VF2, Super T, Dirt Jumper and All Mountain series forks.

http://www.marzocchi.com/template/detai ... tto=56847#

The RCV (Rebound Compression Valve) is the evolution of the wellproven SSVF Open Bath systems. The RV system controls the rebound speed. If you correctly calibrate the black-coloured adjuster on the lower part of the fork leg, you can keep the wheel on contact with the terrain in all riding conditions. The CV system controls the compression speed. The red-coloured knob on the lower part of the fork leg adjusts the compression.

КРАТЪК УРОК ПО ИСТОРИЯ:
2005 - ssvf - БЕЗ възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд
2006 - vf2 - С възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд. От абривиатурата "2" второ поколение на ssvf
2007 - rcv - БЕЗ възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд
2008 и до днес - rcv - С възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд

Дали съм подготвен?
:wavey:
Аватар
mi6obk
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Чет Авг 17, 2006 9:26 am
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот M1010X » Чет Май 03, 2012 6:25 am

mi6obk написа:КРАТЪК УРОК ПО ИСТОРИЯ:
2005 - ssvf - БЕЗ възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд
2006 - vf2 - С възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд. От абривиатурата "2" второ поколение на ssvf
2007 - rcv - БЕЗ възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд
2008 и до днес - rcv - С възможност за външно регулиране на компресия и рибаунд

Добави и:
Преди 2005 - ssv (slow speed valve) - БЕЗ възможност за външно регулиране на компресия, в зависимост от вилката с възможност за реглаж на rebound (Super T 2004 го има, например).
Не си спомням кога HSCV се прекръсти на RC (около 2006та), но едно време значеше high speed compression valve и разликата спрямо SSV беше като между RC(2/X) и RCV.
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот Stancho » Чет Май 03, 2012 10:55 am

HSCV има за последно в Shiver, а 888 и т.н. вече получиха тази RC хидравлика.

Краткия урок по история пак може да го поправиш, защото лично аз имах вилка от 2007 година, която е RCV и си имаше външна настройка на rebound и compression, с пружина и въздух и в двата крака. Същото е и при Super T модела и др.

Малко май ви убягва превода...
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Marzocchi 66RCV 2010 - Консултация.

Мнениеот EfoX » Съб Май 05, 2012 10:43 am

Аз карам с 888 RC с въпросната HSCV система от 2005 мисля че е и съм много доволен от нея, никакъв луфт, след профилактика стана се едно сега е произведена.

А относно 2010 година Mz ги закупи някаква друга компания /американската компания Tenneco/ и се връщат към старите но надежни технологии от 07 и надолу. "Проблемните' вилки са от 08 и 09г. Ето тук в началото може да видиш по подробно за какво говоря http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... zocchi2010 :beer:
Specialized rider Skype: alpha.d0g. Fb: Еfo Аngelov Tel: 089 52 700 89
Аватар
EfoX
 
Мнения: 30
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Дек 13, 2011 4:24 pm


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта