[quote="mih"]
[quote="TOYAGA"]
Класически abuse - [i]40-50 км по лалето примерно[/i]! Аз на мястото на Веломания не бих сменил нищо.
[/quote]
@Шотландец, ще сменят ли задницата, за колко време, от новите фрезовани задници ли слагат?[/quote]
ех mih ние само по форума ще си пишем с теб, не искаш да се видим някъде на по бира извън сбирките ви

- та по темата - вече си взех колелото и да ти кажа не мога да разпозная новата задница дали е фрезована, просто си е като старата на външен вид а за другото просто не съм питал във веломания, онзи ден като си взех колелцето така му се зарадвах, че забравих да питам каквото и да е.
Днес докато карахме горе, се разговорих с Любо, който спомена че проблема е вероятно да идва от ъгъла под който е поставена задницата спрямо рамката и това че има известно напрежение във заварката при сгъването от педалирането и стягането от веригата на задницата своевременно. Не мога да пресъздам точните му думи, така че моля не ги коментирайте, защото човека си разбира добре от нещата и е вероятно аз да не обеснявам съвсем точно разговора.
Това което каза и което според мен е най-съществено за този модел колело e че ако се сложи подсилваща пластина при заварката на задницата ще се получи много по здрава задница.
Интересно ми е това дали е смислено да се направи като допълнителна екстра, в смисъл, да се закара някъде при разбирачи колелото и да се подсили въпросното място с пластини. Мих, ти какво мислиш по този въпрос, много държа да чуя мнението ти.
И накрая да кажа, че не мисля че аз съм проблема колелото да се счупи при заварката. вярно спускам се по витоша, но в никакъв случай екстремно, в никакъв случай така, че да помеля задницата, най - малкото защото вилката не ми позволява това и защото имам да пазя в себе си 100 шева в повече от останалите байкъри. така че тояга спести си мелодрамите моля те

:peace:, горният пример с лалето е за да покажа какви поражения би могло да има ако се спука рамката при спускане, а не докато кротко буташ байка по паветата в града.
