Видове двукоронни вилки

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Видове двукоронни вилки

Мнениеот mitko359 » Пет Апр 27, 2012 12:59 pm

Имам един въпрос - какви минуси и плюсове имат обикновенните двукоронни вилки и вилките от типа на ДНМ волкано.
:beer:
mitko359
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Вто Юни 09, 2009 1:06 pm

Re: Видове двукоронни вилки

Мнениеот Schizophrenia » Пет Апр 27, 2012 3:28 pm

Хм...за предимство немога да ти кажа,но за минус на вилките от типа на ДНМ,както казваш,е че нямат бустър и се сучат.А и ДНМ-а е не много лек,но със сигурност не си заслужава особено. :agree:
Аватар
Schizophrenia
 
Мнения: 285
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Съб Апр 25, 2009 8:46 am

Re: Видове двукоронни вилки

Мнениеот valioto » Чет Май 03, 2012 2:27 pm

Сучене при каране на обърната вилка не усещам честно казано. Недостатък-тегло. Плюс-всичко останало! Пример- фокс препоръчват преди спискане колелото да постои малко обърнато наобратно за да може маслото на виклата (фокс 40, както и други) да лубрикира семерингите (не съм сигурен дали това е точната дума, на английски- seals) за да работи по-плавно. Единствената причина, че фокс не пуснаха обурнат фокс 40 на пазара, е че триябваше или да го направят много лек и сучещ се, или да е леко по-тежък и стабилен. Най-добрите мотокрос вилки са обърнати, но там теглото не чак толкова важно колкото при байкове (не казвам, че е маловажно). В момента марзоки разработват нова версия на шивер, която чакам да си купя... до тогава ще карам старият, но безотказен шивер.
:qright: Make way for the positive day
Аватар
valioto
 
Мнения: 86
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Пон Май 19, 2008 3:24 pm
Местоположение: London

Re: Видове двукоронни вилки

Мнениеот mitko359 » Чет Май 03, 2012 4:02 pm

valioto написа:Сучене при каране на обърната вилка не усещам честно казано. Недостатък-тегло. Плюс-всичко останало! Пример- фокс препоръчват преди спискане колелото да постои малко обърнато наобратно за да може маслото на виклата (фокс 40, както и други) да лубрикира семерингите (не съм сигурен дали това е точната дума, на английски- seals) за да работи по-плавно. Единствената причина, че фокс не пуснаха обурнат фокс 40 на пазара, е че триябваше или да го направят много лек и сучещ се, или да е леко по-тежък и стабилен. Най-добрите мотокрос вилки са обърнати, но там теглото не чак толкова важно колкото при байкове (не казвам, че е маловажно). В момента марзоки разработват нова версия на шивер, която чакам да си купя... до тогава ще карам старият, но безотказен шивер.

след този коментар ще попитам - шивър или 888 от 2005
mitko359
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Вто Юни 09, 2009 1:06 pm

Re: Видове двукоронни вилки

Мнениеот valioto » Пет Май 04, 2012 4:57 pm

хаха ..Шивер.. :lol:
:qright: Make way for the positive day
Аватар
valioto
 
Мнения: 86
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Пон Май 19, 2008 3:24 pm
Местоположение: London

Re: Видове двукоронни вилки

Мнениеот whatevaman » Нед Май 06, 2012 9:33 pm

Шивър е много добра вилка,проблема и е че трудно се намира и тежи малко повече ,но с малко тунинг ще имаш безотказна вилка за много време напред на разумна цена 800лв с въздушен патрон ;)
whatevaman
 
Мнения: 18
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 4:49 pm


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта