jayblack написа:За съндея мога да кажа само суперлативи,не се сещам за нищо,което да ѝ куца.
Срещат се мнения за развиващи се болтове по окачването (нещо, от което си изпатих и аз преди има-няма седмица, но на друг модел на марката), малко известно е, че рамката яде малко по-бързичко от конкуренцията втулките на шока, следователно по-бързичко ще отвори луфт отзад и ще се наложи смяната им.
Кусур може да се смята и несъвместимостта на рамката с определени шокове както заради дизайна на тръбите на рамката, така и заради DW-звеното при средното. Последното зависи вече от коя година е рамката, а и самото звено търпи тунинг... както и самите тръби на рамката, но това е вече ако някой се е надъхал да кара с точно определен шок и няма желание да направи компромис в това отношение.
Също не съм сигурен дали различните години имат разлика в размера на седалковата тръба, но поне за 2006-а размера е много куц - 29,8мм - което значително намалява избора на кол за седалка. Но това си е дребен кусур.
Като цяло обаче колегите те насочват правилно към Съндей, в сравнение със Соком. Колкото до Демо - зависи вече какви са твоите предпочитания. Най-общо казано за Демо и Съндей - Демото остава напълно активно през целия си ход при блокирана спирачка, докато при Съндей има определено втвърдяване на окачването, но чак към края му. Обаче пък Съндей педалира много по-ефективно от Демо.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.