2. Единият вариант (който е по-удобен и по-точен) е да следите биенето на каплата ви чрез фулмастери. Обяснявам как става това. Вземате 3 фулмастера (ама гледайте да не са някои пермаментни, че после няма да можете да си изчистите каплата) и малко тел. Чрез телта закрепяте 2-та фулмастера за задната вилка (по ваше желание - дали горе или долу), така че да са на съвсем малко растояние от спирачната повърхност, а третия - до тръбата на седалката, така че да е на съвсем малко растояние от едната страна на каплата ви, за да се проследи биенето нагоре.
3. След като сте поставили фулмастерите завъртете каплата и където тя е крива фулмастерите оставят цветна следа. И вече като знаем къде точно е крива каплата можем да започнем с изправянето.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта