Важна тема: Avid BB7 и BB5

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Avid BB7

Мнениеот darki » Пон Сеп 06, 2010 9:37 am

Keen on написа:Как ви се струва комбинацията Avid BB7 + G2 Clean Sweep 160 mm или 185mm (двуумя се) + Speed Dial 7 лостче + Jagwire броня?Спирачката ще се кара като задна на Climber 2010 (ако това има значение).Също така ще бъда щастлив ако ми препоръчате кой от двата диска да избера.

Мерси :beer:


Горе-долу това като каква сума се оформя, че ме мързи да търся цените им по отделно ???
darki
 
Мнения: 412
Рейтинг: 1555
Регистриран на: Вто Мар 17, 2009 12:57 pm

Re: Avid BB7

Мнениеот Keen on » Пон Сеп 06, 2010 9:39 am

140-150 лв.
Keen on
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 6:22 pm

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот Tonkata1 » Пон Сеп 06, 2010 10:39 am

Кeep on написа:
darki написа:
Keen on написа:Как ви се струва комбинацията Avid BB7 + G2 Clean Sweep 160 mm или 185mm (двуумя се) + Speed Dial 7 лостче + Jagwire броня?Спирачката ще се кара като задна на Climber 2010 (ако това има значение).Също така ще бъда щастлив ако ми препоръчате кой от двата диска да избера.

Мерси :beer:


Горе-долу това като каква сума се оформя, че ме мързи да търся цените им по отделно ???


140-150 лв.

Горе-долу цената отива натам,но това наистина е една перфектна комбинация и тя ще е равна на едно наистина зверско спиране :)
Зависи кой,какво търси.Примерно аз мога да отделя толкова пари и ще си взема чисто нова Avid Juicy 5,понеже съм свикнал с хидравлики и с тяхното настройване :).Но от механика до хидравлика разликата е огромна,както и грижите . :) Естествено хидравликите са доста по прецизни ;) :beer:

ПП : Едно една страхотна оферта за бб7 : viewtopic.php?f=18&t=76135 ;) :beer:
Tonkata1
 
Мнения: 536
Рейтинг: 1133
Регистриран на: Пет Сеп 18, 2009 8:41 pm
Местоположение: Пловдив

Относно Avid BB5

Мнениеот whili225 » Вто Май 24, 2011 11:48 am

Имам Крос Т-Рекс с оригиналните дискови спирачки Promax 160мм, 70кг съм и го карам предимно XC ... Реших да сменя апарата на предната с Avid bb5 . Та въпроса ми е дали си струва да сменя и ротора и как ще спира с новия апарат ? Благодаря предварително :)
Аватар
whili225
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1122
Регистриран на: Пет Май 20, 2011 5:39 pm
Местоположение: Бургас

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот the7one » Пет Юли 08, 2011 3:59 pm

Имам авид бб5 предна. И все както си карам и понякога ми се разтройва и започва да стърже в накладките. отивам да ми я настроят и след една седмица пак се разтройва. Чух някъде, че трябвало QR на главината да е от страната на спирачката. Направих така, но пък сега, като натисна спирачката, каплата ми отива встрани и след няколко стискания на лостчето, вече гумата ми опира във вилката. Как да оправя това ? :dontknow:
the7one
 
Мнения: 169
Рейтинг: 965
Регистриран на: Сря Апр 14, 2010 7:06 pm

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот subritual » Пет Юли 08, 2011 4:04 pm

Или не затягаш QR-a добре или е за смяна.
Аватар
subritual
 
Мнения: 1362
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 01, 2008 2:02 pm
Местоположение: Джебел

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот naskoj » Пет Юли 08, 2011 4:07 pm

Също така може да е крива каплата или диска и виж дали затягаш QR-a и всичко друго е затегнато
naskoj
 
Мнения: 611
Рейтинг: 1083
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 7:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот димитър » Пет Юли 29, 2011 12:56 am

the7one написа:Имам авид бб5 предна. И все както си карам и понякога ми се разтройва и започва да стърже в накладките. отивам да ми я настроят и след една седмица пак се разтройва. Чух някъде, че трябвало QR на главината да е от страната на спирачката. Направих така, но пък сега, като натисна спирачката, каплата ми отива встрани и след няколко стискания на лостчето, вече гумата ми опира във вилката. Как да оправя това ? :dontknow:


затегни оста ..леко само на ръка и си готов :agree: :beer: :beer:
R@/\/\ H7.7w0 R!D3R
skype: mitya_dota_666
Изображение
Аватар
димитър
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1100
Регистриран на: Съб Ное 06, 2010 10:17 pm

Мнениеот wanko_ » Пет Апр 27, 2012 11:05 am

Здравейте.Решил съм да си купувам ББ7 предна с 180мм ротор.Преди бях с със хидравлика на Quad, които работиха добре, но ги продадох защото на спускане ми бяха твърде меки и не хапеха.Та въпросът ми е дали ББ7 е добър избор за спускане. :dontknow:
Cycling is not just a sport, it's a religion!

ВЕЛОКЛУБ "ПЛАНИНСКИ ОРЕЛ" - ГР.ТЪРГОВИЩЕ
Аватар
wanko_
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1173
Регистриран на: Нед Окт 16, 2011 3:10 pm

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот trevichkoto_90 » Пет Апр 27, 2012 11:24 am

Не!!!
Купи си elexir 5 ,но даже и те не са най-добрите.
trevichkoto_90
 
Мнения: 131
Рейтинг: 790
Регистриран на: Съб Апр 14, 2012 9:25 am

Re:

Мнениеот THEZOGGO » Пет Апр 27, 2012 11:26 am

wanko_ написа:Здравейте.Решил съм да си купувам ББ7 предна с 180мм ротор.Преди бях с със хидравлика на Quad, които работиха добре, но ги продадох защото на спускане ми бяха твърде меки и не хапеха.Та въпросът ми е дали ББ7 е добър избор за спускане. :dontknow:


Хм при теб е интересен случая, искаш да преминеш от хидравлика на меканика. Може би е трябвало донастройка на хидравликата която си ползвал, затова да не е спирала добре. Иначе, за продължително спускане механичната спирачка не е много удачен избор, защото те болят пръстите от натиска който оказваш върху спирачния лост. Не знам колко килограма си и колко често използваш спирачки когато караш надолу, но когато аз карах ББ7 с 185 мм дискове, бях не повече от 80 кг като тегло и си ме боляха пръстите при по продължително спиране. Ако наистина си се насочил към механика ББ7 бих ти препоръчал поне да си купиш спирачка с по-голям диск, например 203 мм, така ще компенсираш до някъде болките в пръстите. Освен по-големия диск бих те посъсветвал да си купиш читави спирачни лостчета за механични спирачки. Навремето ползвах Шимано ЛХ - стария модел на който можеше да променяш ъгъла на опъване на жилото за по-ефективна и оптимална работа на спирачката, тоест с по-малко усилия повече спирачна сила. В момента не знам как върви тенденцията откъм спирачни лостчета за механики. Виж сравни цените и си помисли кое е по-удачно да си вземеш. Преди няколко дена мернах в чейнреакшъна, че имаше Авид Еликсир 5-ци за 70 и няколко паунда.

Edit:
Aбе загледах се в чейна, просто това ми беше така най-близкото което можех да проверя, та:

http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=79346 - 60 паунда за спирачка с 200 мм ротор :crazy: на мен не ми изглежда ниска тази цена.

http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=40208 - 69 паунда за Avid Elixir 5 Disc Brake - White 2011. За съжаление пише, че спирачката с 203 мм ротор е изчерпана. Може да погледнеш и в bikestore. cc какво е положението от към цени.

Но мисълта ми е, че на фона на цените на механиките които се продават, може да вземеш прилична хидравлика за малко повече пари отгоре, Поне според мен.

Безспорно Авид ББ7 е хубава спирачка.


trevichkoto_90 написа:Не!!!
Купи си elexir 5 ,но даже и те не са най-добрите.


Е, поне можеше да се обосновеш, защо да не си купува ББ7 и защо да си купи Avid Elixir 5. : )
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Re:

Мнениеот Stanev » Пет Апр 27, 2012 1:48 pm

wanko_ написа:Здравейте.Решил съм да си купувам ББ7 предна с 180мм ротор.Преди бях с със хидравлика на Quad, които работиха добре, но ги продадох защото на спускане ми бяха твърде меки и не хапеха.Та въпросът ми е дали ББ7 е добър избор за спускане. :dontknow:



Карам ББ7 / 185 / CG2 диск вече от няколко години (тегло 85-90, агресивен АМ стил) успоредно с магура луис ФР хидравлика на другата машина. Мога да ти кажа това и което Зого е споделил - механиката изморява до степен невъзможност да държиш кормилото адекватно, което е пагубно при продължително спускане. ББ7 спира зверски, ама много зверски и точно за това няма да го сменя на АМ твърдака, но умората която се натрупва за отрицателно време при спускане надолу може да ти провали самото спускане - ръцете омекват, концентрацията намалява и не си на 100% концентриран да следваш тректорията и да преодоляваш препядствията. Това може да изиграе много лоша шега в един момент, казвам го от личен опит. За това ако смяташ да правиш по продължителни спускания горещо ти препоръчвам хидравлика по-висок клас, без значение марката (Кларкс ги отписвам, просто не са достатъчно силни за надолу). :agree:
Изображение
Аватар
Stanev
 
Мнения: 300
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Сря Окт 01, 2008 9:36 pm

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот natalito » Пет Апр 27, 2012 2:37 pm

THEZOGGO написа:Ако наистина си се насочил към механика ББ7 бих ти препоръчал поне да си купиш спирачка с по-голям диск, например 203 мм
:agree:

Stanev написа:но умората която се натрупва за отрицателно време при спускане
колко е това време горе-долу и по-какъв терен?

@wanko_ добре ще е да уточниш за какво спускане говориш, тук е раздел за АМ, а от спускане до спускане има разлика :agree:
т.е. може и BB7 да ти вършат работа
"I say the sunshine will blow my mind and the wind blow my brain" - BA

Изображение
Аватар
natalito
 
Мнения: 867
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 10:20 am

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот THEZOGGO » Пет Апр 27, 2012 3:07 pm

Моя опит показва, че когато караш с механични спирачки по скоростна и технична пътека, по която има различни препятствия които трябва да преодоляваш с повишено винмание и концентрацията ти трябва да бъде върху стабилноста на колелото по терена, тогава нуждата от по-малък натиск върху спирачното лостче и по-голяма спирачна сила на спирачката е от голямо значение. Когато използваш механичните спирачки, усилието което оказваш върху спирачното лостче е по-голямо, като натоварването на ръцете и пръстите ти е значително по-голямо от това когато използваш хидравлични спирачки.

Нямам опит с различни хидравлични спирачки за да мога да направя разбор на различни марки и модели.
В момента карам с Авид Еликсир 5 с 203 мм дискове.Преди това карах с Авид бб7 185 мм Г2 дикове. Мога да кажа, че разликата е голяма. Позволявам си да влезна в завой с по-висока скорост и изобщо да карам по-агресивно по терен който е нестабилен, тоест различни търкалящи се дървета и камъни. Нестабилната настилка на пътеката по която караш, в повечето случай налага да използваш спирачката по-често, затова и пръстите на ръцете ти се уморяват по-бързо, както казаха колегите по нагоре, наистина концентрацията ти пада значително когато получиш болки в ръцете. Случвало ми се е, да карам по хубави пътеки които са технични и наклона да е достатачно удобен за да се очистиш, тогава когато карах с механиките ми се налагаше да спирам по средата на пътеката и да си почивам, това е доста неприятно, губи се удоволствието от карането, бавиш другите след теб и прочее.
ББ7 е доста хаплива спирачка, почти не иска никаква техническа поддръжка, лесно се регулират накладките, не се налага да сменяш маркучи, да внимаваш да не глътне въздух, няма го момента с обезвъздушаването. Навремето много хора карахме със спирачки като ББ7. За щастие технологиите се развиват и в момента на пазара се появяват множество производители които предлагат различни спирачки.
Мисълта ми е, че е по-добре да добавиш парички и да си купиш хидравлика, но това не означава, че и ББ7 цата няма да ти върши работа, напротив, ще ти върши, но малко от удоволствието да караш надолу се губи. Това е лично мое мнение.
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот Stanev » Пет Апр 27, 2012 3:09 pm

natalito написа:
THEZOGGO написа:Ако наистина си се насочил към механика ББ7 бих ти препоръчал поне да си купиш спирачка с по-голям диск, например 203 мм
:agree:

Stanev написа:но умората която се натрупва за отрицателно време при спускане
колко е това време горе-долу и по-какъв терен?

@wanko_ добре ще е да уточниш за какво спускане говориш, тук е раздел за АМ, а от спускане до спускане има разлика :agree:
т.е. може и BB7 да ти вършат работа


Много е относително когато става въпрос за спускане (не говоря за дисциплината а за самото действие):

1. Кратко (няколко минути - 3-5-10) технично спускане по релеф с голяма денивелация, където се изисква голяма концентрация, но скоростта може да е по-ниска.
2. Продължително спускане (10-20 и нагоре мин./ развиват се високи скорости) по наклон с малка денивелация, където се развиват високи скорости.

Горепосочените примери са много условни. Лично на мен с механиките при номер 1 ми е много трудно да поддържам концентрация заради умората в ръцете. При номер 2 нещата са ок, но пак зависи от дължината на трасето. Всичко е крайно индивидуално. :beer:
Изображение
Аватар
Stanev
 
Мнения: 300
Рейтинг: 1511
Регистриран на: Сря Окт 01, 2008 9:36 pm

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот vpravov » Пет Апр 27, 2012 7:06 pm

THEZOGGO написа:Хм при теб е интересен случая, искаш да преминеш от хидравлика на меканика.

В интерес на истината - няма да е първия!
THEZOGGO написа:Иначе, за продължително спускане механичната спирачка не е много удачен избор, защото те болят пръстите от натиска който оказваш върху спирачния лост.

Абе аз явно съм много здрав в ръцете. С BB7 карам от...... отдавна и никога не съм имал проблем с умора в ръцете заради BB7-ицата. Виж, заради "кофти" работеща вилка съм имал. Няма да коментирам как да се докарват BB7 да спират на максимума си, какви са плюсовете и минусите и тн., защото това е дъвкано във форума многократно. Факта е че си карам до ден-днешен с тях и нямам мераци да ги сменям. А нито съм особено лек, нито пък бих минал за "нежен спускач".
THEZOGGO написа:В момента карам с Авид Еликсир 5 с 203 мм дискове.Преди това карах с Авид бб7 185 мм Г2 дикове. Мога да кажа, че разликата е голяма.

А пък да знаеш разликата между BB7 с 203мм. диск и 185мм......ми голяма е!
И последно - не препоръчвам 203мм. отзад. Определено по-трудно се контролира да не блокира задната гума, особено на "мекица"! Освен ако не си падаш по непрекъснато "дрифтене".
Изображение
Аватар
vpravov
 
Мнения: 1278
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 09, 2005 8:51 am
Местоположение: София

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот THEZOGGO » Пет Апр 27, 2012 8:34 pm

vpravov написа:
THEZOGGO написа:Хм при теб е интересен случая, искаш да преминеш от хидравлика на меканика.

В интерес на истината - няма да е първия!

Напълно съм съгласен, има и други хора които са минали от хидравлика на механика. Даже има и хора като теб които не са се оплакали от механиката. Да вземем пример Мастора. До преди две години, докато живеех през 2 блока от него той си караше още с ББ7 ците, само не си спомням с какви дискове беше, май с 203 ки. А и Мастора не го е жалил колелото, даже никак.

Въпрос на предпочитания е за спирачките. Аз лични никога не бих се върнал на механични спирачки. Всеки си решава сам.

vpravov написа:
THEZOGGO написа:В момента карам с Авид Еликсир 5 с 203 мм дискове.Преди това карах с Авид бб7 185 мм Г2 дикове. Мога да кажа, че разликата е голяма.

А пък да знаеш разликата между BB7 с 203мм. диск и 185мм......ми голяма е!
И последно - не препоръчвам 203мм. отзад. Определено по-трудно се контролира да не блокира задната гума, особено на "мекица"! Освен ако не си падаш по непрекъснато "дрифтене".


Аз карах на меката рамка с 185 ци и да, има нещо такова като лесно блокиране. С 203 мм спирачната сила ще бъде по-голяма и наистина дрифтовете ще чести.

От гледна точка на големина на дисковете, аз лично откакто се качих на 203 нямам и намерение да се връщам на 185 на каквато и да било рамка, било то мека или твърда. Пак въпрос на тестване, усещане и предпочитание.
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот vpravov » Пет Апр 27, 2012 9:51 pm

THEZOGGO написа:Да вземем пример Мастора

Мастора сложи BB7-иците на мястото на хидравличен Hayes. :agree:
Изображение
Аватар
vpravov
 
Мнения: 1278
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 09, 2005 8:51 am
Местоположение: София

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот wanko_ » Пет Апр 27, 2012 10:15 pm

Значи тежа 50кг.. в моят град няма кой знае какви спускания.. по-скоро са агресивни крос-кънтри спускания отколкото даунхил.Един приятел кара с ето такава хидравлика http://screambikes.eu/bg/spirachki/7466 ... -2012.html която честно казано спира доста по добре от моята.Лостчето ми беше твърде меко и общо взето пак м исе изморяваха ръцете от стискане.Друг проблем, който може би ще ви прозвучи капризен е че рамката ми няма място за маркуч т.е. захващам със свински опашки, а аз съм перфекционист и повярвайте ми много ме дразни тоя дългия маркуч като ми старчи с тия свински опачки по цялата рамка.ББ7 не мога да сложа 203, защото нито вилката нито главината ми не са предназначени за толкова голям диск.Гледах едно клипче в което използваха някакви малки джаджи с които напасват маркуча на рамката или по-точно там къде минава жилото слагат нещо като гнези и го завиват със болт. http://www.youtube.com/watch?feature=en ... uVseVBrRM4 5:47 може да видите за какво ви говоря точно.Ако някой намери по сайтовете такова нещо ще съм му супер благодарен.
Cycling is not just a sport, it's a religion!

ВЕЛОКЛУБ "ПЛАНИНСКИ ОРЕЛ" - ГР.ТЪРГОВИЩЕ
Аватар
wanko_
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1173
Регистриран на: Нед Окт 16, 2011 3:10 pm

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот THEZOGGO » Съб Апр 28, 2012 8:39 am

vpravov написа:
THEZOGGO написа:Да вземем пример Мастора

Мастора сложи BB7-иците на мястото на хидравличен Hayes. :agree:

:agree: Верно, че караше с Хейс, бях забравил. :agree:
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот Pr3d4t0R » Съб Апр 28, 2012 11:21 pm

Когато спирачката загрее жилото й се разтяга и заради това трябва да се стиска повече лостчето. Решението е висок клас жила - аз карах с Ripcord (комплект броня и жилото 50 лв) . ББ7 е чудесна спирача и за да имате нещо повече трябва сериозно да се развърже кесията.

ПП смених предна ББ7 със 185 ротор с Шимано ХТ - за да постигна близка спирачна сила сложих 203 ротор. Единствено модулацията при ХТ е по-добра, но не бих казал, че разликата в парите си заслужава.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4043
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот pyle » Нед Май 13, 2012 5:37 pm

Колеги от скоро притежавам Авид ББ7 185мм диск , вилката ми е ХСМ с QR и ми прави впечатление,че когато натисна спирачката рязко QR-a изпуска и каплата се разцентрова. Стягам много силно QR-a, но все пак не успява да държи. Интересува ме, ако сложа плътна ос с гайки, дали ще има подобрение. Наясно съм, че спирачката е прекалено силна за вилката, но в момента няма възможност да си купя вилка с 20мм ос и искам временно закрепя положението. :dontknow:
Аватар
pyle
 
Мнения: 330
Рейтинг: 1128
Регистриран на: Нед Ное 16, 2008 9:28 pm
Местоположение: марс

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот Ozzie » Нед Май 13, 2012 7:40 pm

За начало си смени QR-а нещо качествено. Примерно на FORMULA, SHIMANO или TIOGA. Ако не ти се дават пари, винаги можеш да помолиш някой приятел да вземеш неговия за временно ползване (примерно ден- два), пък после да мислиш за смяна с плътна ос на гайки.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот THEZOGGO » Нед Май 13, 2012 8:00 pm

Tioga QR-ите са добри. Ползвам такъв на задната си главина и съм доволен. Удобен лост за затягане и отваряне. Не е с най-ниско тегло, но до сега не съм имал проблем с него. Карам от 10 месеца с него.

Ози е прав, купи си нов автомат, няма смисъл от гайки. Това означава още един ключ в повече в раницата ти когато караш, а и гайки и ключове се размазват при завиване и отвиване. По добре е да пробваш с нов автомат.
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот pyle » Нед Май 13, 2012 11:02 pm

Благодаря :)
Аватар
pyle
 
Мнения: 330
Рейтинг: 1128
Регистриран на: Нед Ное 16, 2008 9:28 pm
Местоположение: марс

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот DonDanito » Пон Май 14, 2012 7:08 am

И аз карам с QR на Tioga вече 2 години. Ползвам ББ7 с 203 ротор и досега не е помръднал. Цената му тогава беше нещо около 10-15 лева... А старият постоянно изпускаше и разлуфтваше...
Дани, тел. 0878 808 991 :)
Аватар
DonDanito
 
Мнения: 470
Рейтинг: 1518
Регистриран на: Сря Дек 09, 2009 6:09 pm
Местоположение: София, ж.к. Левски Г

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот wanko_ » Вто Май 15, 2012 8:20 pm

Хораааа, помагайте..!Днес си настройвах спирачката ББ7, и реших да стегна максимално накладките, за да си настроя дорбе калипера.Е да ама като стегнах подвижната накладка от червеното "връткало" нещо се прецака и сега се върти и не ми мести подвижната накладка.Пробвах да я натисна, вадих "връткалото", какво ли не правих не става, че сега и нито гумата мога да извадя, нито да я мръдна нищоо.. стои се в гаража и не може даже и да тръгне, защото предната гума не се движи.. :banghead: :banghead: ПОМОГНЕТЕ МОЛЯ ВИ..... :banghead: :bawling: :bawling:
Cycling is not just a sport, it's a religion!

ВЕЛОКЛУБ "ПЛАНИНСКИ ОРЕЛ" - ГР.ТЪРГОВИЩЕ
Аватар
wanko_
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1173
Регистриран на: Нед Окт 16, 2011 3:10 pm

Re: Важна тема: Avid BB7 и BB5

Мнениеот bio » Сря Май 16, 2012 1:47 pm

... ето ти упътване ... как се сервизира тази спирачка. може да разделиш тялото на калипера на две (при някой модели), да освободиш гумата и след това да разглобиш спирачките ... както е показано и да видиш какво става ... и какво се е объркало.
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

въпрос за бб7

Мнениеот mshone » Съб Юли 28, 2012 8:30 am

здравейте на всички карам с авид бб7 но тея дни пластинката която прибира накладките даде фира и въпросът ми е има ли шанс от някъде да си намеря само пластина или трябва да си я купя в комплект с нови накладки? като цяло в момента давам пари за други части и се опитвам да намеря най-евтиния вариант :/
Аватар
mshone
 
Мнения: 38
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 18, 2012 9:27 am
Местоположение: София

avid bb7

Мнениеот b1kerche_ » Пет Ное 02, 2012 9:01 am

Здравейте , имам един въпрос за avid bb7 има ли значение от задна или предна?
Защото си закупих посочената спирачка беше ми задна но сега искам да я сложа за отпред ще пречи ли ?
:beer: :beer: :beer:
b1kerche_
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Вто Мар 06, 2012 7:18 am

ПредишнаСледваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта