bikerider написа:Огледай си бандажа дали не повдига борда на гумата. Ако е така - трябва да го "вдигнеш" леко по борда на каплата, за да затвори балона отвън. Ако не става, значи си взел по-тесен бандаж отколкото ти трябва, в който случай можеш да действаш с 20 цолова гума. Също така, опитай да помпиш с вентила надолу и да натискаш леко цялата капла към земята, за да се отвори хубаво балона в областта около вентила и да се вдигне налягане.
Друго нещо за което се сещам, ако гумата е с метална жица - огледай дали някъде не е крива. Предполагам, че е излишно да питам, но за всеки случай - нали смазваш бандажа и гумата със сапунена вода преди помпането?
Edit: На практика няма смисъл да ходиш на гумаджия, компресорите по бензиностанциите вършат чудесна работа (дори ако не се лъжа са аналогични на гумаджийските). Просто ти трябва що-годе добра изолация.
Бандажа по каплата повдига борда на гумата, тоест нямам част от гумата, която да опира директно в каплата.
Не съм смазвал с вода и сапун, защото с предните ми гуми мина номера и без сапунената вода
В неделя ще пробвам следните неща:
1. Ще смажа гумата и каплата с вода и сапун
2. Ще махна игличката на вентила за по - голяма въздушна струя.
3. Ще гледам вентила да е в долната част.
Друго което ми направи впечатление е, че бордовете на гумата отиват навътре в каплата ( има разстояние от стените ). Може би защото гумата е нова.
Общо взето от стъпките от клипчето единственото което няма да направя е, да си разширявам дупката на вентила с бормашина.
Дано да стане. Ще пиша какъв е резултатът.