upgrade на окачването на F6

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

upgrade на окачването на F6

Мнениеот TrayanNinov » Пон Юни 25, 2012 2:30 pm

Нов съм във форума... или по точно от доста време следя форума но не се е налагало да пиша.(все пак има search) Прочетох където каквото имаше за Drag F6....но останаха някои въпроси. Аз съм около 90кг(намирам го за ценна информация :) ) :
Въпрос номер едно: колко агресивно мога да го карам с тази окомплектовка http://screambikes.eu/bg/velosipedi-pla ... -2011.html и въобще тази рамка (т.е. колко мога да натоварвам колелото:скок4ета, дропове )
И вторият въпрос е какъв ъпгрейд на окачването си заслужава с цел да се използват на мах възможностите на рамката.
Аватар
TrayanNinov
 
Мнения: 91
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Вто Май 01, 2012 9:23 pm
Местоположение: София

Re: upgrade на окачването на F6

Мнениеот TrayanNinov » Вто Юни 26, 2012 7:48 pm

Явно мн труден въпрос ще да съм задал. Няма ли някой нещо да каже ..... та даже и простотиика
Аватар
TrayanNinov
 
Мнения: 91
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Вто Май 01, 2012 9:23 pm
Местоположение: София

Re: upgrade на окачването на F6

Мнениеот Ozzie » Вто Юни 26, 2012 8:08 pm

TrayanNinov написа:Въпрос номер едно: колко агресивно мога да го карам с тази окомплектовка http://screambikes.eu/bg/velosipedi-pla ... -2011.html и въобще тази рамка (т.е. колко мога да натоварвам колелото:скок4ета, дропове )


Елементарно - докато се счупи. :)

И вторият въпрос е какъв ъпгрейд на окачването си заслужава с цел да се използват на мах възможностите на рамката.


Дефинирай "ъпгрейд" от твоята гледна точка.

Преди време някой беше слагал (май) на DRAG F7 амортисьор с няколко милиметра по къс (eye-to-eye), но със същия ход на буталото. Резултата - по- ниско средно (съответно малко по- стабилно), при запазен ход на задната ос.

Ти какво искаш да получиш от рамката?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: upgrade на окачването на F6

Мнениеот outfaced » Вто Юни 26, 2012 9:14 pm

И вторият въпрос е какъв ъпгрейд на окачването си заслужава с цел да се използват на мах възможностите на рамката.

Защо смяташ, че това окачване ограничава рамката ?!!?! Какво трябва да може тая рамка според теб и защо си мислиш, че като и сложиш "е баси шока" и "е баси вилката" ще почне да може други неща :dontknow:
Рамката явно не е мислена за фрийрайд изпълнения (скоци, дропове и прочие) и никакъв шок или вилка няма да промени това.
Това не значи че рамката е кекава. Предназначението и е каране по пътечки ... къде по рошави, къде по гладки. Т.е. малко повече от ХС и малко по малко от ендуро.
Едва ли ще се счупи ако правиш и друго с нея (поне не веднага), но едва ли и ще е кеф.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Re: upgrade на окачването на F6

Мнениеот Чичка » Пон Юли 02, 2012 8:47 am

TrayanNinov, Ф6 не е лошо колело, но според мен лично малко надценено от производителя, поради две причини - компоненити и тегло. Аз лично за чисто нова Ф6 бих дал не повече от 1800 лв. (каквато и беше първоначлно обявената цена, малко под, а не малко над 2000 лв.). Миналата година му правих тест райд в Борисовата градина и лично на мен ми идва тежко като чувство.

Ако си готов да се разделиш с два бона за колело ти препоръчвам да заложиш на нещо втора употреба в добър външен вид и малко ползвано...единия от моите приятели за тази сума си взе Спешалаизд Ендуро с 160 мм окачване отпред и отзад, супер леко и с вилка Фокс Флоат RL, която работи на отмъщение :bowdown: Вярно от Англия, но и за това си има лек ;)

П.С. Иначе ако искаш да правиш ъпгрейд на окачаване на тази рамка, то направо купи само рамката и почвай от нулата да правиш колелото...със сигурност няма да излезе по-евтино, ама ще ти по твой калъп все пак. Все пак има добър челен ъгъл и с един FOX Talas RLC ще стане много приятно колелце...или някой добър Рок Шокс, ама тогава вече не знам с цената какво ще стане ;)
Ако мислиш, че всички са срещу теб, поогледай се… може да караш в насрещното.
Аватар
Чичка
 
Мнения: 48
Рейтинг: 1360
Регистриран на: Вто Юли 26, 2011 2:09 pm

Re: upgrade на окачването на F6

Мнениеот azzmaster » Чет Авг 02, 2012 9:43 am

Притежавам ф6 от 3-4 месеца.
ОПРЕДЕЛЕНО става за АМ , защото точно това карам, предимно в Осоговската планина - качвал съм и съм спускал връх Руен и други места.
Карам я с вилка Suntour Raidon със 120 мм(въпреки че рамката е за 140 мм. мин) . ход и педала ми не опира, въпреки по-ниското средно движение (на 31 см. от земята ) - ниско средно движение означава ПОВЕЧЕ стабилност, не-малко, проблема е само при преминаване през камъни.
Като цяло впечатленията ми от рамката са следните - много добра геометрия ако си ориентиран повече към катерене но все пак искаш мекица, заради ниското средно движение (Админ беше написал в Ревюто си че с 140 мм вилка средното е на 34 см. от земята, което пак е ниско). Окачването си работи много добре и не суче като цяло, много съм доволен, вдигам скорости до 50 км/ч надолу по пътеките, което смятам за нормално за колело ориентирано към изкачване и спускане.
Правя скокчета до около 40 см и често прескачам дупки и други препядствия, без проблеми. Рамката си заслужава, но цената и е прекалено висока според мен, както и на готовия велосипед.
Окачването с което се продава рамката в сайта на драг си е добро, няма нужда от ъпгрейд. Стига с тази грандомания.

Плюсове:
-Добра геометрия и за катерене и за спускане.
-140 мм ход на задницатa за 190 мм шок. - карам с по-голям ребаунд не усещам подскачане като катеря.
-Всички връзки са на лагери.
-Има стабилизиращ мост.
-Жилата минават отдолу на горната тръба което ми се вижда най-удачния вариант.
-Ниско средно движение (може да е и плюс и минус).

Минуси :
-Моята е модел 2009 мисля и не побира по-голяма гума от 2,25. Може би при модела 2011г. това е оправено. Все пак 2,25 е нормален размер за АМ.
-Висока цена.
Аватар
azzmaster
 
Мнения: 272
Рейтинг: 1192
Регистриран на: Чет Юни 18, 2009 2:07 pm
Местоположение: София


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта