Epicon - SAG.

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Съб Юли 07, 2012 12:17 am

Днес ми остана време и се разтърсих колко е максималното налягане на вилката, колко трябва да е SAG-а, на вилката и тнт.
Максималното налягане на Sr Suntour Epicon-а е 12.5 бара, сага при 140мм трябва да е 28-35мм. Моят епикон е 2008-ма до колкото ми казаха, тунингован е при Любо от Веломания/Drag Zone :dontknow: като е направен 150мм ход. Рамката ми е Sprint Apolon 19", сега налягането е под 8 бара, тъй като беше на толкова и малко я спаднах и сядам върху колелото и никакъв SAG... Не помръдва просто, а като я карам в парка, минавам през неравности, друскам се отгоре, остават около 20мм до горната граница, до напълното влизане на стеншъна, което ме навежда на мисълта, че има нещо не както трябва... Вилката е мека, пък SAG-а го няма... Аз съм 73кг все пак... Не знам, предложете защо се получава така... аз не мога да намеря отговор, освен не хубава геометрия на колелото ама 19" рамка с 150мм ход вилка, според мен е супер... Не знам, чакам вашите предложения, ще сложа една снимка да предобиете няква представа.

Изображение
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот marsa » Съб Юли 07, 2012 6:27 am

Каква супер геометрия сънуваш бе, брат? Рамките освен дължина на седалковата тръба (което е общопието за ориентир като "размер"), имат и други стойности, които могат да варират и те не са само разстояния, а и ъгли. Твоят Аполон най- вероятно е за вилка до 120мм, но "до 120" означава, че това е кажи-речи компромисен вариант - крайната възможна позиция. Така че геометрията ти най- вероятно е сбъркана. Освен това значение за центъра на тежестта имат и позицията на седалката, дължина на горната тръба и лапата. От снимката, която си показал може да се види само че може би нещо не е наред.

П-с: Тунинга със сигурност също се е отразил. Що ли не започнат производителите да си продават вилките тунинговани :beer:
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот dimochito » Съб Юли 07, 2012 8:12 am

Snuupy93 написа: Вилката е мека, пък SAG-а го няма...
Нарича се "въздушна пружина" и е нормално да се държи така. Въздушните пружини имат голям preload*, пропадане около средата на хода и голям ramp-up в края.
Тези вилки се спадат и помпят с помпа за амортисьори!

*нужната сила, за да започне да се сгъва вилката
did написа:Сега видях - всъщност желязното е пластмасово, но направено от алуминий.

Price/weight/performance my friend. Pick 2.
Аватар
dimochito
 
Мнения: 372
Рейтинг: 1391
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 3:15 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Съб Юли 07, 2012 10:36 am

Така и не получих отговор на въпроса си... защо се получава така?
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот dimochito » Съб Юли 07, 2012 11:29 am

Физика за 8-ми клас :D Hint
did написа:Сега видях - всъщност желязното е пластмасово, но направено от алуминий.

Price/weight/performance my friend. Pick 2.
Аватар
dimochito
 
Мнения: 372
Рейтинг: 1391
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 3:15 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот vlekov » Съб Юли 07, 2012 2:32 pm

Почисти си хубаво праховите уплътнители, смажи ги с малко тефлоново масло, за да отстраниш този възможен проблем (т.нар. начално триене от въпросните уплътнители, stiction). А това, което колегите се опитват да ти обяснят, е че Аполона не е предвиден за вилка с толкова голям ход и по всяка вероятност ъгъла, под който застава вилката, не ѝ позволява да се сгъне в началото както трябва, но при по-силни удари поддава. Виж също дали не си направил тая глупост и да си заключил вилката. Знам, че звучи тъпо, но заключването на Епикона работи така, че дори и заключена, при по-силен удар пак се сгъва малко. Това е направено с цел безопасност, както за тебе, така и за вилката. Aз тежа 56кг. и в моя Епикон има около 5 бар, ако това може да ти служи за някакъв ориентир.

marsa написа:П-с: Тунинга със сигурност също се е отразил. Що ли не започнат производителите да си продават вилките тунинговани :beer:

Това "тунинговане" е описано като процедура от производителя и се състои в поставянето или премахването на определен брой спейсъри, които ограничават хода на вилката. Напълно обичайна процедура, и доколкото знам, почти всеки Епикон може по този начин да се преобразува от 100 на 140мм ход и обратно, говоря за моделите с фиксиран ход, тези с променлив са друга бира. Моя в момента е 120, и ако реша, мога да го преправя на една от другите две стойности, според желанието и целите, които искам да постигна с вилката. :peace:
Изображение Изображение
Аватар
vlekov
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1365
Регистриран на: Сря Окт 05, 2011 12:53 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Съб Юли 07, 2012 4:10 pm

vlekov написа:Почисти си хубаво праховите уплътнители, смажи ги с малко тефлоново масло, за да отстраниш този възможен проблем (т.нар. начално триене от въпросните уплътнители, stiction). А това, което колегите се опитват да ти обяснят, е че Аполона не е предвиден за вилка с толкова голям ход и по всяка вероятност ъгъла, под който застава вилката, не ѝ позволява да се сгъне в началото както трябва, но при по-силни удари поддава. Виж също дали не си направил тая глупост и да си заключил вилката. Знам, че звучи тъпо, но заключването на Епикона работи така, че дори и заключена, при по-силен удар пак се сгъва малко. Това е направено с цел безопасност, както за тебе, така и за вилката. Aз тежа 56кг. и в моя Епикон има около 5 бар, ако това може да ти служи за някакъв ориентир.

marsa написа:П-с: Тунинга със сигурност също се е отразил. Що ли не започнат производителите да си продават вилките тунинговани :beer:

Това "тунинговане" е описано като процедура от производителя и се състои в поставянето или премахването на определен брой спейсъри, които ограничават хода на вилката. Напълно обичайна процедура, и доколкото знам, почти всеки Епикон може по този начин да се преобразува от 100 на 140мм ход и обратно, говоря за моделите с фиксиран ход, тези с променлив са друга бира. Моя в момента е 120, и ако реша, мога да го преправя на една от другите две стойности, според желанието и целите, които искам да постигна с вилката. :peace:

Благодаря за съвета, почистил съм праховите уплътнители и е смазана, лок оута ми е изключен... геометрията ще да е... Не, че ми пречи това, но по SAG-а се определя какво налягане да се напомпа вилката, както и да е, ще я напомпам по вкус пък да видим.
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот b1k3ra » Съб Юли 07, 2012 8:24 pm

Да използвам темата да попитам и аз.
Днес разглобявах моя и сменях маслата - до колкото изрових от официалния сайт, май модела ми е SF7 Epicon DA (само рибаунд горе вдясно, отляво за въздух). От както съм я взел е на 140мм, но като че ли ми идва малко дълга.
Някой има ли идея с каква дължина са били тези спейсъри (които при мен сега липсват)?
И също така, ако я направя на 120, това ще промени ли и цялата и височина? т.е. при 120 няма да се подават толкова нагоре тръбите, или пак толкова ще се подават, но няма да се сгъват до където го правят сега?
XC setup: Ram XC1 26", 2х10, SR Suntour Axon RL - 10.29 kg
Road setup: Ram XC1 26", Java carbon rigid fork, Schwalbe Kojak 1.35 - 9.465 kg
b1k3ra
 
Мнения: 210
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 7:15 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот vlekov » Съб Юли 07, 2012 10:02 pm

За размера на спейсърите не мога да кажа, може в крайна сметка да са и някакви щифтове, които просто се преместват. Най-добре иди в сервиз и питай, аз препоръчвам Вело 2009 за София. :peace:
Относно размера на вилката - ще ѝ се промени височината разбира се, както и цялата геометрия на колелото ти заради нея :)
Изображение Изображение
Аватар
vlekov
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1365
Регистриран на: Сря Окт 05, 2011 12:53 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот b1k3ra » Съб Юли 07, 2012 11:12 pm

Няма щифтове, ако беше от моделите с тях, вече да съм го преместил. Просто не ми се иска при условие, че успях сам да я разглобя и сглбя в работещо състояние, да ходя в сервиз, само защото там може да знаят колко дълъг спейсър ми трябва.
XC setup: Ram XC1 26", 2х10, SR Suntour Axon RL - 10.29 kg
Road setup: Ram XC1 26", Java carbon rigid fork, Schwalbe Kojak 1.35 - 9.465 kg
b1k3ra
 
Мнения: 210
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 7:15 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот vlekov » Съб Юли 07, 2012 11:34 pm

ами хвани и си дръпни сервизното описание от сайта на Сънтур, те имат и за минали модели и са доста подробни. :peace:
Изображение Изображение
Аватар
vlekov
 
Мнения: 161
Рейтинг: 1365
Регистриран на: Сря Окт 05, 2011 12:53 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Сря Юли 11, 2012 11:17 pm

Такаа, след като съм упорито ко*еле, разглобих епикона преди броени секунди. Разглобих въздушния патрон, не намерих някви регулатори за хода, извадих масления (него вече съм го разглабял и вътре знам, че има буталце, което бута маслото в цилиндъра) и така и нищо не успях да направя... Ето малко снимков материал, да помислите и вие върху въпроса как да си намаля хода на вилката, за да ми се оправи геометрията на колелото.
Ето тук е показано как се прави на новият епикон:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... q3w#t=134s

Всъщност май тия гумички регулират хода...
Въздушния патрон - празен:
Изображение

Шиша на въздушния патрон, има някви пружинки, шайбички, които са гумени и пречат на пружинките да ходя насам-натам:
Изображение

Масления патрон:
Изображение

Отляво чарколята от въздушния и въздушния патрон, отляво е масления патрон:
Изображение
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот marsa » Чет Юли 12, 2012 3:41 am

vlekov написа:Това "тунинговане" е описано като процедура от производителя и се състои в поставянето или премахването на определен брой спейсъри, които ограничават хода на вилката.
Като чуя за тунинговане се сещам за Перник, а на Български му викаме "настройка". И аз карам подобен Сънтур, но не бих го нарекъл "тунингован" :wavey:

Техническа база на Сънтур:
http://www.srsuntour-tuning-base.com/in ... tingID=108
Директен линк за твоята вилка:
http://srsuntour-files.dbap.de/_public/ ... _07-08.mov

Както вече си разбрал при старите им вилки се премахват/добавят спейсъри, а при новите вместо тях се мести щифт, очевидно ти си първия случай и можеш да си търсиш спейсърите там, където са извадени. Или другаде - съмнявам се търсенето да е по- голямо от предлагането - точно пък у нас, за спейсър за ограничаване ход на вилка :smash:
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Чет Юли 12, 2012 9:13 am

@marsa

Благодаря ти, вчера до 2ч съм търсил информация за вилката, никъде не намерих... при мен няма изобщо спейсъри.. няма и как да ги намеря, тъй като са махнати мнооого отдавна при Любо във веломания. Мога ли сам да си направя такъва спейсъри или да го измайсторя по алтернативен начин?

Сега премерих стеншъна от семерингите до горе, 160мм ход.... трябва да го намаля, ако имам един такъв спейсър, ще стане 140мм и мисля, че ще е значително по-добре.
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот b1k3ra » Чет Юли 12, 2012 9:48 am

И аз до преди няколко дни се чудех за тези спейсъри.
Според мен би трябвало да са с дължина 20мм и могат да се направят каквато тръба и материал ти харесва. Просто да може добре да ляга при пружините.
За дължината им си мисля така, защото все пак хода се променя през толкова - 100, 120, 140...
XC setup: Ram XC1 26", 2х10, SR Suntour Axon RL - 10.29 kg
Road setup: Ram XC1 26", Java carbon rigid fork, Schwalbe Kojak 1.35 - 9.465 kg
b1k3ra
 
Мнения: 210
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 7:15 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Чет Юли 12, 2012 9:50 am

b1k3ra написа:И аз до преди няколко дни се чудех за тези спейсъри.
Според мен би трябвало да са с дължина 20мм и могат да се направят каквато тръба и материал ти харесва. Просто да може добре да ляга при пружините.
За дължината им си мисля така, защото все пак хода се променя през толкова - 100, 120, 140...

То аз мога да ги направя по 10мм за да го регулирам по-финно примерно... но сега е 160мм, ако сложа един 20мм ще стане 140мм, което мисля, че ще е добре.

Успях да смъкна хода на 145мм, ще го смъкна на 130мм и ще видя, но за сега ми направи впечатление, че вилката е по-твърда и пак нямам SAG, което го приемам нормално, защото хода пак е много за мойта рамка...
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Чет Юли 12, 2012 2:29 pm

Така, хода го направих 125мм, никакъв SAG, трябва да я спадна супер много, тогава когато вече И бия ботъм само като я погледна... не е от геометрията на рамката, просто въздушната пружина явно пречи да влиза в началото. Моята е разрязана на две части, едната е по-малка, мисля да я махна да видя как ще се държи без нея и ще си я върна на 160мм, поне като няма да имам SAG, нека имам ход като спускам надолу.

Със спортно окачване (без въздух):
Изображение

125мм ход:
Изображение


Стана по-лошо, като махнах малката пружинка, оставих си я, ама се уморих да ходя до OMV, към 22ч ще ходя да си напомпам вилката, че сега е 36 градуса. :crazy:
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот b1k3ra » Чет Юли 12, 2012 3:17 pm

OMV???
И мислиш, че успяваш да направиш нещо с компресор за помпане на автомобилни гуми?
Я пред ида си съсипеш вилката с напразни опити, намери една помпа за шокове, нагласи я на 5-6 бара и тогава виж има или няма sag.
XC setup: Ram XC1 26", 2х10, SR Suntour Axon RL - 10.29 kg
Road setup: Ram XC1 26", Java carbon rigid fork, Schwalbe Kojak 1.35 - 9.465 kg
b1k3ra
 
Мнения: 210
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 7:15 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Чет Юли 12, 2012 3:27 pm

b1k3ra написа:OMV???
И мислиш, че успяваш да направиш нещо с компресор за помпане на автомобилни гуми?
Я пред ида си съсипеш вилката с напразни опити, намери една помпа за шокове, нагласи я на 5-6 бара и тогава виж има или няма sag.

Какво ще и стане от компресора за автомобилни гуми, въздуха ли е по-различен? Аз я помпам на 7 бара... кажи, че ми е интересно, наистина.
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот b1k3ra » Чет Юли 12, 2012 3:32 pm

Просто не вярвам да са наистина 7 бара...
Все пак този компресор е мислен за голям обем а не високо налягане и прецизно помпане.
Но не съм и опитвал никога де...
XC setup: Ram XC1 26", 2х10, SR Suntour Axon RL - 10.29 kg
Road setup: Ram XC1 26", Java carbon rigid fork, Schwalbe Kojak 1.35 - 9.465 kg
b1k3ra
 
Мнения: 210
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 7:15 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Чет Юли 12, 2012 4:00 pm

dimochito написа:
Snuupy93 написа: Вилката е мека, пък SAG-а го няма...
Нарича се "въздушна пружина" и е нормално да се държи така. Въздушните пружини имат голям preload*, пропадане около средата на хода и голям ramp-up в края.
Тези вилки се спадат и помпят с помпа за амортисьори!

*нужната сила, за да започне да се сгъва вилката

Единствения, който знае какво говори. Другите стреляхте на посоки, но не улучихте. Ходих да я напомпам с помпа за въздушни вилки/шокове. Същата работа, няма SAG, колкото и да я спадам.. това е. Просто исках да се убедя, направих какво ли не, но в крайна сметка dimochito се оказа прав.
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот penmark » Чет Юли 12, 2012 4:53 pm

Апффф как 7 бара на 73кг?!!! Затова нямаш саг! Аз съм 93кг и на 100 ход съм я напомпил 85 psi (5.86 bar), на 120мм - 75 psi и на 140mm когато беше, 65 psi.
Сага като седнеш на седалката трябва да е 20%. Сега ако е 125мм както казваш, значи сага трябва да е 25мм.
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Чет Юли 12, 2012 7:32 pm

penmark написа:Апффф как 7 бара на 73кг?!!! Затова нямаш саг! Аз съм 93кг и на 100 ход съм я напомпил 85 psi (5.86 bar), на 120мм - 75 psi и на 140mm когато беше, 65 psi.
Сага като седнеш на седалката трябва да е 20%. Сега ако е 125мм както казваш, значи сага трябва да е 25мм.

Човек, както и да го въртиш, в момента съм я спаднал сигурно на около 5 бара, щото я вкарвам докрай като И скоча отгоре като хората и пак нямам SAG, но е на 160мм. Днес като беше на 125мм, я спадах, спадах, спадах, нямаше SAG, докато не я спаднах до толкова, че като се кача на педалите и оставаше 1см до ботъм... може новите епикони да са осъвършенствани, но този, не може да има SAG, ако ще Марс да се удари в Земята.
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот b1k3ra » Чет Юли 12, 2012 11:08 pm

200% не е нормално.
Карах счупен епикон 2007 на 140мм, сега епикон 2012 на 120. И двете си имаха sag и той можеше да се регулира перфектно според килограмите.
Имаш някакъв проблем. Иди някъде да я погледне някой, който разбира.
XC setup: Ram XC1 26", 2х10, SR Suntour Axon RL - 10.29 kg
Road setup: Ram XC1 26", Java carbon rigid fork, Schwalbe Kojak 1.35 - 9.465 kg
b1k3ra
 
Мнения: 210
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 7:15 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Чет Юли 12, 2012 11:13 pm

b1k3ra написа:200% не е нормално.
Карах счупен епикон 2007 на 140мм, сега епикон 2012 на 120. И двете си имаха sag и той можеше да се регулира перфектно според килограмите.
Имаш някакъв проблем. Иди някъде да я погледне някой, който разбира.

Ми, така ще стане, ама препоръчайте някой добър сервиз.
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот b1k3ra » Пет Юли 13, 2012 8:33 am

Snuupy93 написа:Ми, така ще стане, ама препоръчайте някой добър сервиз.


Ако си от София - Пацо от Вело 2009 или Любо във Веломания на бул. България.
XC setup: Ram XC1 26", 2х10, SR Suntour Axon RL - 10.29 kg
Road setup: Ram XC1 26", Java carbon rigid fork, Schwalbe Kojak 1.35 - 9.465 kg
b1k3ra
 
Мнения: 210
Рейтинг: 1475
Регистриран на: Нед Апр 22, 2012 7:15 pm
Местоположение: София

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Пет Юли 13, 2012 9:16 am

b1k3ra написа:
Snuupy93 написа:Ми, така ще стане, ама препоръчайте някой добър сервиз.


Ако си от София - Пацо от Вело 2009 или Любо във Веломания на бул. България.

Тя е модвана при Любо във Веломания на бул. България.... значи, той като я е правел, няма смисъл пак при него да ходя.
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот penmark » Пет Юли 13, 2012 9:24 am

Точно щото той я е правил, трябва на него да я занесеш. Ако след неговата манипулация се е развалила, питай го какво е правил. :D

Ммм сега погледнах снимката на разглобения въздушен патрон която си дал. Горната пружина или е рязана, или е счупена. И има едно черно пластмасово пръстенче, което стои между двете пружини, а при теб е смачкано и завряно в 'чупената пружина.
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот Snuupy93 » Пет Юли 13, 2012 9:50 am

penmark написа:Точно щото той я е правил, трябва на него да я занесеш. Ако след неговата манипулация се е развалила, питай го какво е правил. :D

Ммм сега погледнах снимката на разглобения въздушен патрон която си дал. Горната пружина или е рязана, или е счупена. И има едно черно пластмасово пръстенче, което стои между двете пружини, а при теб е смачкано и завряно в 'чупената пружина.

Рязана е, поне така изглежда, а иначе манипулацията кой знае кога е правена, тя е била в някъв, после тоя я продаде на приятел, аз я взех от моя приятел. :D Смятм знаеш, че няма как да помни точно тоя Епикон, квот било, било.. За сега така ще я карам, пък като ми паднат пари от небето ще я занеса и казвам, докато вилката не проима SAG, няма да си я взема. :rofl:
Изображение
Аватар
Snuupy93
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Яну 20, 2012 10:43 pm

Re: Epicon - SAG.

Мнениеот did » Пет Юли 13, 2012 9:52 am

Snuupy93 написа:Рязана е, поне така изглежда, а иначе манипулацията кой знае кога е правена, тя е била в някъв, после тоя я продаде на приятел, аз я взех от моя приятел. :D Смятм знаеш


И защо това не го написа още в първия пост, а спомена само за Любо? :smash:
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Следваща

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта