Ако греша, моля поправете ме
1. Монтаж ~монтираш диск, апарат, лоСчета, жила, брони както по учебник
2. Настройка на НЕподвижната накладка /до колкото видях има настройка на накладката/
~ откачаш жилото от апарата, завърташ гумата и следиш прецизно на какво разстояние минава диска от вътрешната накладка/накладката от страната на спиците/
~посредством ключ-шестограм и
болт за регулиране на накладката придвижваш накладката до разстояние 2-4мм от роторния диск /ако разстоянието е повече - навиваш, ако диска трие или разстоянието е по-малко от посоченото отвиваш/
3. Важен момент - смазване на жила!
~понеже спирачката е механична, а както знаем при механичните движения има огромно количество триене което намалява КПД на системата трябва да го намалим
~при смазване на жилото предлагам впръскване В бронята
Спрей против ръжда ,след което при напъхване на жилото в бронята да съпровождаш вкарването с омасляване с машинно масло.
4. Настройка на подвижната накладка ~завърташ до край
стоперчето на спирачния апарат и на ръкохватката
~ръчно сгъваш спирачката до положение спиране/допиране на накладките до спирачния диск/ при което отпускаш докато отново разстоянието между диска и ротора е 2-4мм. В това положение фиксираш жилото за спирачния апарат.
5. Окончателни проверки ~ завърташ гумата, проверявайки за триене, ако накладките трият в диска - коригираш посредством отвъртане на болта за регулиране или отпускайки жилото.
~ при липса на достатъчно спирачна сила в движение може да коригираш отвъртайки стоперчето на ръкохватката.
Надявам се да постигнеш ефект и да дадеш отзиви от Новелата, понеже до ден-два и аз трябва да пробвам едно Тектро. Успехи!
