DURO DJ E, размер на rebound spacer за 100mm модел

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

DURO DJ E, размер на rebound spacer за 100mm модел

Мнениеот Vaklin » Сря Авг 08, 2012 10:08 pm

Създавам си твърдо впечатление, че в пазара всичко което се продава е все с условности. Купих от един момък една вилка за некви 100 лева. Изрично го попитах дали не са я тунинговали един вид.

Re: Duro DJ 130mm

Изпратено на: Нед Юли 29, 2012 1:45 am
от XXXXXXXXX
не са правени сложни манипулации само е сменяно маслото продава се защото е закупена по висок клас вилка :agree:
Re: Duro DJ 130mm

Изпратено на: Нед Юли 29, 2012 1:34 am
от Vaklin
Значи, ако вилката не е опитавано да се модва, да и се правяат някакви сложни манипупации и т.н. и всички части са си вътре, то дай телефон да се чуем за втори август като съм в София да я взема.


Естествено, очакванията ми за пореден път се разминаха с реалността. Рибаунд спейсъра в маслената част изобщо липсва, а в пружинната е отрязан някъде към половината и парчето беше забутано отгоре. Явно така се правят вилки 130 милиметра от вилки 100 милиметра или се повдигат или изобщо не ми става ясно каква да е била идеята. Вероятно никаква, но то на толкова сигурно и аз толкова съм можел...

Та на въпроса. Някой ако има разглобена таква вилка да премери цялата дължина на елемент 13 от схемата. Не ми е фатално, ще си го направя по усмотрение, но все пак да знам колко е било изначално.

Самата картинка...
Изображение
Vaklin
 
Мнения: 91
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 2:58 pm
Местоположение: София, Враца, Козлодуй

Re: DURO DJ E, размер на rebound spacer за 100mm модел

Мнениеот Vaklin » Нед Авг 12, 2012 4:31 pm

Спрях се на 40 милиметра дължина и 18 милиметра диаметър по цялата дължина плюс 3 милиметра дълбочина на засечката за фиксиране в пружината. Оригинално има опора 18 милиметра, натам става 16 и просто подпира в пружината без да е осигурена съосност. Китайско/тайванското решение с изтъняване на елемнта едва ли дава сериозно олекотяване, но със сигурност гарантира отслабване и при рязко връщане на основната пружина е възможно спейсърът да се счупи.

Ако все пак някой се прежали да продаде подобна счупена вилка (то едва ли има много здрави такива след като ми споделиха как сервизно ги "тунинговат" имам идея и как да я направя с въздух с компресия и подобрена реакция при удар в препятствие.
Vaklin
 
Мнения: 91
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 2:58 pm
Местоположение: София, Враца, Козлодуй


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта