Спирачки

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Спирачки

Мнениеот dh_denko » Пет Авг 17, 2012 10:55 pm

Имам едно питане към колегите по навътре с хидравликите. Та въпросът ми е следния : Колко мм е вътрешния диаметър на маркучите?
Интересувам се защото фирмата на баща ми предлага ремонт на хидравлични маркучи и има всякакви маркучи като започнем с 1 метална оплетка и свършим с 4(тези маркучи с 4 са изклиучително здрави ,слагат ги на фадроми ,багери и всякакъв вид техника).Та въпросът ми е ако някои знае колко мм е диаметъра да сподели. Ако имаме такъв маркуч нищо чудно да можем да възстановим някои гръмнал или скъсан от падане. :agree:
Scott High Octane FR
Аватар
dh_denko
 
Мнения: 186
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 7:18 pm

Re: Спирачки

Мнениеот Vaklin » Съб Авг 18, 2012 4:03 pm

2.2 милиметра вътрешен. Полиамид. Оплетка кевлар. Максимално допустимо налягане 350 бара.5 милиметра външен. Има значение!

И трябва да го докараш под тази цена:
http://www.ebay.co.uk/itm/190651957735?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Зашото аз след като си скъсах нервите с всякакви момци дето хем продават, хем не, прежалих 30 кинта с доставката и си взех от Англия. Дължината е достатъчна за две предни или една задна. Дават ти го с болтовете, уплътненията (EPDM, пак има значение!) и пристига за седмица след плащането. Монтиран е на задна спирачка Formula ORO K18, като ползвах банджото от стария преден маркуч и стана перфектно.
Vaklin
 
Мнения: 91
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 2:58 pm
Местоположение: София, Враца, Козлодуй

Re: Спирачки

Мнениеот Skoinks » Нед Авг 19, 2012 1:08 am

Vaklin написа:2.2 милиметра вътрешен. Полиамид. Оплетка кевлар. Максимално допустимо налягане 350 бара.5 милиметра външен. Има значение!

И трябва да го докараш под тази цена:
http://www.ebay.co.uk/itm/190651957735?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Зашото аз след като си скъсах нервите с всякакви момци дето хем продават, хем не, прежалих 30 кинта с доставката и си взех от Англия. Дължината е достатъчна за две предни или една задна. Дават ти го с болтовете, уплътненията (EPDM, пак има значение!) и пристига за седмица след плащането. Монтиран е на задна спирачка Formula ORO K18, като ползвах банджото от стария преден маркуч и стана перфектно.


350 атмосфери? Случайно да имаш предвид psi (паундове на квадратен инч)?
Scott Voltage FR20 2010; Rockshox Vivid 5.1 240mm; Marzocchi 888 2011;
Аватар
Skoinks
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Авг 31, 2011 9:58 pm
Местоположение: София

Re: Спирачки

Мнениеот bdz43r » Нед Авг 19, 2012 8:32 am

Атмосфери (bar), не psi.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1222
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Спирачки

Мнениеот Vaklin » Нед Авг 19, 2012 11:17 am

Да, вече са ти казали, толкова е налягането на което трябва да издържа. Важно допълнително условие е гъвкавост на шланга с минимална еластичност на тръбата. Сам разбираш, жега, пускаш се по стръмното, натискаш спирачката рязко, маркучът се раздува, липсва ти време за повторно натискане, а ходът е свършил. Всъщност маркучът си е най-обикновен маркуч направен специално за тези задачи.

Между другото, този се води универсален и става и за минерално масло и за естерно масло и май и за силикатна течност. Оригиналните на спирачките не са такива и се скапват ако се ползват за друг флуид. Поне Авид претендират, че техните маркучи са такива.

И последно, гоним цена към 5 или 6 лева на метър.

Ако има какво да се предложи, аз ще съм първи на опашката за пазаруване.
Vaklin
 
Мнения: 91
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 2:58 pm
Местоположение: София, Враца, Козлодуй

Re: Спирачки

Мнениеот dh_denko » Вто Сеп 04, 2012 10:30 pm

И на мен ми дойде до главата. Вчера ми грумна маркуча и тия дни ще го правя и ще тествам нещата със запресовката но с фабричния маркуч, поради простата причина 4е тези маркучи които са с 2 мм отвор за масло са за контролни точки на багери и камиони и са скъпи и не мисля да съсипвам маркуча като си имам и то и е дълъг. :beer:

В азбуката има буква ч, използвай я.
Scott High Octane FR
Аватар
dh_denko
 
Мнения: 186
Рейтинг: 1155
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 7:18 pm


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта