RAM XC2 или GIANT NRS

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот bikerider » Вто Сеп 20, 2005 8:47 am

[quote="F1-MAN"]

[quote="Harka"]


Мне, не са бая!
[/quote]

Е на мен ми [b]прилича[/b] на VPP?

[quote="Harka"]


Edit: Ето един прост пример: имам Giant NRS, имам и Iron Horse Sunday. Sag - ът на NRS - a e 1 - 2mm, sag - ът на Sunday - я е около 50 - 60мм. Двата велосипеда "клатят" еднакво. Ти сам преценявай ефективността на двете окачвания...
[/quote]

Победен, макар че новите Giant-и пак [b]мисля, че много наподобяват[/b] IH, явно все пак новите поколения са по-добри.
[/quote]


Усещаш ли?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Newone » Вто Сеп 20, 2005 10:47 am

@Milestone
Обърни внимание на съвета на Капитана Планета, не ти пречи да караш НРС-а с малко "sag".Аз съм го правил и тогава той се превръща в съвсем приличен "all-day, epic" байк.Естествено, ако искаш да караш много агресивно, по-добре да вземеш друго колело, но тогава и РАМ-ът не би бил подходящ...
Освен това няма платформена система на шока/или аз не съм срещал още/, която да замени доброто задно окачване...8)
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Сеп 20, 2005 10:50 am

[quote="Newone"]
Освен това няма платформена състема на шока/или аз не съм срещал още/, която да замени доброто задно окачване...8)
[/quote]


:agree::beer:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот milestone » Сря Сеп 21, 2005 7:27 am

Благодаря за всички мнения.
Явно GIANT-а е по-добрия вариант, а както казват Капитан Планета и Newone винаги мога да си го карам с малко sag за да имам това, с което почнах в първия поуст. Въпрос на каране и опити.
Пък и като гледам, това май е най-доброто като отношение цена/качество, което може да си вземе човек.
Аватар
milestone
 
Мнения: 244
Рейтинг: 1771
Регистриран на: Пет Сеп 02, 2005 4:37 pm

Мнениеот TOYAGA » Сря Сеп 21, 2005 7:46 am

Браво на Капитан Планета и Newone! :usclap:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Newone » Сря Сеп 21, 2005 10:11 am

@milestone
Въпреки всичко ти препоръчвам да пробваш да го караш и както се препоръчва в manual-a, т.е. без "sag".Ще бъдеш впечатлен!Абе носи си помпата за шока в раницата, за да можеш да експериментираш...
@Toyaga :angel2::beer::beer:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот F1-MAN » Пет Сеп 23, 2005 11:01 am

[quote="bikerider"]

[quote="F1-MAN"]

[quote="Harka"]


Мне, не са бая!
[/quote]

Е на мен ми [b]прилича[/b] на VPP?

[quote="Harka"]


Edit: Ето един прост пример: имам Giant NRS, имам и Iron Horse Sunday. Sag - ът на NRS - a e 1 - 2mm, sag - ът на Sunday - я е около 50 - 60мм. Двата велосипеда "клатят" еднакво. Ти сам преценявай ефективността на двете окачвания...
[/quote]

Победен, макар че новите Giant-и пак [b]мисля, че много наподобяват[/b] IH, явно все пак новите поколения са по-добри.
[/quote]


Усещаш ли?
[/quote]


Ами не те разбрах напълно? Точно това исках да кажа, принципа на работа на VPP, Maestro, DW-link за мен е един и същ.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Сеп 23, 2005 11:12 am

[quote="F1-MAN"]
Ами не те разбрах напълно? Точно това исках да кажа, принципа на работа на VPP, Maestro, DW-link за мен е един и същ.
[/quote]


Това че външно си приличат далеч не значи, че работят еднакво. Разликите в положенията на ставите и някои принципни положения се измерват с милиметри - нещо което не се вижда с просто око.
Пътят на задната ос може да се тунингова пределно много в рамките на S-образния път, който лежи в основата на концепцията на VPP. Но това далеч не значи, че принципа на работа е един и същ при различните приложения.

За да ме разбереш, защо според мен си силно непрецизен с подобни изказвания, ще ти кажа, че за мен ВСИЧКИ велосипедни окачвания имат един и същи принцип - имат задно рамо, предавателен механизъм (окачване) и амортисьор. Нали така - принципа е един и същ. :dunno:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот F1-MAN » Пет Сеп 23, 2005 11:36 am

bikerider, ще се съглася с теб, поне докато не пробвам някои от изброените с-ми, което сигурно няма да е скоро:D. Око да види, ръка да пипне.

ПП:Не си прав за принципа, при някои е само пружина;).
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Сеп 23, 2005 12:33 pm

[quote="F1-MAN"]
ПП:Не си прав за принципа, при някои е само пружина;).
[/quote]


Изпуснах кавичките, моя грешка :)
пък и аз говорех за истински FS колела, не за бангии и имитации... ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Предишна

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта