

did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
axelmax написа:Купи си здрава горна част от същата вилка и не се занимавай с глупости.
xcrider написа:Сподели каква е вилката или това е дълбока тайна?!
drive_vd написа:Режеш стария стержен и си заваряваш нова закалена траба(ако намериш закалена,ако ли не обикновенна ама да е по-здрава) със същия диаметър.Ако се чудиш от ке го знам тва?Така си сложих лапа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
onur2469 написа:Някой може ли да ми каже дали мога да си купя lockout система за вилка XCR?
did написа:А аз да питам, щото си омазах каплата с пръжки, трябва ли освен да си полирам калодките и да си шкуртаковам шината?
uCkPeH написа:Пръжки не беше ли джумерки ? Меглио-то и тях ще махне
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта