karmakarma написа:ако кантара работи добре не го пипаи!
karmakarma написа:ако кантара работи добре не го пипаи! кантара е в пъти по добър и много по прецизен като настройки от в-брейка.тва ми е бойния кон-виждаш ли кантaрчето от зад? на 22 години е и не е мръднало! не бих го сменил с нищо.както виждаш по рамката няма жила никъде-това е така защот жилата влизат и излизат от самата рамка-"колелото" е доста скъпо klein attitude щом на него слагат кантърче начи си я бива системата
karmakarma написа:ако кантара работи добре не го пипаи! кантара е в пъти по добър и много по прецизен като настройки от в-брейка.
karmakarma написа:кантърчетата се произвеждат до ден днешен и то за доста скъпи велосипеди.да не говорим че и барабанните спирачки се завръщат при много скъпите модели на фихи-bike.хубавото на кантара е че е проста и надеждна система.при него просто няма какво да се преебе .а и накладките за кантърчетата са 3-4 пъти по дебели и 3-4 пъти по дълга живот от тея за в-брейк.Klein до ден днешен си произвеждат моделите с кантaрче
karmakarma написа:забравени са в българия...по света кантара е признат и реномиран...
Plamen_EM написа:Ако не е подменяно нищо по велосипеда, остави кантарчетата и запази автентичния му вид.
Plamen_EM написа:Свири и не спира, защото калодките са на 20 години. Като ги смениш ще се оправи. А ти сигурен ли си, че е старо, хубаво, скъпо и леко?
did написа:http://mombat.org/391ReflexAd.jpg - това е правилния линк.
Не сменяй нищо, само си намери нови калодки и си настрой спирачките хубаво. С тези лостчета ще имаш много ядове с настройките на V-brake, даже ще е невъзможно да се настроят при минимална кривина на каплите.
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта