



johnie123 написа:пич с htone примерно няма как да караш djзащото самата му геометрия не е предназначена за dj а за xc - нито пък ще ти върши работа за dh .странно ми е че някой хора искат колела за стилове който нямат нищо общо .Аз те съветвам да си купиш c1 тя е едно добро начало за dj а също става и за леки спускания
war_shadow написа:Ти не правиш разлика между HT1 и HT2 пък тръгнал да ме праща да разпитвамОт downhill и МАЛКО Dirt Jump преминахме само към dirt jump,а автора ако наистина иска да го ползва за DH,нито едно от посочените няма да му свърши кой знае каква работа,но РАМ-а е по-добрият избор от посочените
war_shadow написа:Ти по аватара ми ли разбра,че карам рам?Защото не карам рамДоказал се е с доброто си цепене при наличието на малко по-голяма вилка или по-хубава спирачка отзад
naskoj написа:war_shadow написа:Ти по аватара ми ли разбра,че карам рам?Защото не карам рамДоказал се е с доброто си цепене при наличието на малко по-голяма вилка или по-хубава спирачка отзад
Как ти се струва вилка Marzocchi 66 180mm 08 и спирачка Avid Code R 185 mm диск
Моето С1 го карах 8 месеца с тази вилка и над 5 месеца с тази спирачка. На рамката и нямаше нищо до момента на продажбата и.
Ако знаеш как да караш ( без дропове на равно и идиотско каране ) рамката няма да има проблеми. Теодор Теодоров и неговото С1 са много добър пример за това. Караше го един сезон на всяко състезание при това с завидна скорост. Да, накрая евентуално е имала цепка, но някой който сега се учи да кара няма да я подложи на такова натоварване. И ако става дума едно момче от Варна си караше ram ht3 с boxxer 200мм. В крайна сметка мисля че я спука но издържа няколко месеца.
naskoj написа:war_shadow:
Затова и започнах с това "ако знаеш да караш" .
Нека оставим леко настрана рамките и да погледнем компонентите.
Вилката на С1-то е доста по-здрава и издържа да тормозене. Шините Magma VS Exe , магмите са много по здрави ( моите имат само една много лека подбивка и то от удар с над 20 км/ч в една стълба). Спирачки, хидравликите на С1-то имат достатъчно спирачна сила за начало а и са с 180 мм ротори което е плюс. Кормилото и лапата на драга са по-удобни за спускане ( по-къса лапа, 40мм е, и по-дълго кормили с около 60 мм ). Гумите на рама мисля че са малко по-добри но не е болка за умиране. Останалите части не мога да ги коментирам но според мен са на сравнително едно ниво.
Аз съм с две ръце за С1 не че рам-а е по лошо колело но не е за този стил. В сряда (12.12.2012) С1 ще е 12% по-евтино в магазините на Веломания което прави около 120 лв и крайна цена от 880 лева
gosh6o
точно този е.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 384 госта