
Благодаря колега. Тези неща ги прегледах обаче на моята вилка виждам вентили за въздух а тук на снимката с разглобената вилка не виждам да има въздушен патрон или се бъркам. Поправете ме ако бъркамAdmin написа:Търсачката ползва ли?Аз намерих с нея тези неща:
http://www.pinkbike.com/photo/2804386/
viewtopic.php?f=4&t=28310
viewtopic.php?f=4&t=114655
Пружината държи вилката горе и да с по твърда пружина става по твърда вилката. Същото се получава обаче и като си поиграеш с окачването. И с автомобилите е така. Слагаш по яки амортисьори и колата става чук. Не ми казвай че твърдината идва само от пружината. Ела да ти покажа кола със много меки пружини и с брутални амортисьори да видиш колко е твърда. Принципно обаче работата на амортисьора е да гаси трептенията но пак казвам с по твърди амортисьори става и по твърдо превозното средство било то колело или автомобил.PtD написа:Така, първо, вентилите за въздух най-вероятно са за preload. Второ, мекотата на вилката не може да се определи от вискозитета на маслото, а от пружината + preload-a. Вискозитетът на маслото определя скоростта на компресия и рибаунд.
Сега, ако ти е бърза вилката, играй си със смяна на маслото. Ако ти е мека (голям sag), сменяй пружината, или си играй с preload-a (т.е. пробвай различни налягания).
@VeNk( )_vD, ти си поредният, който няма какво да каже, но държи да го демонстрира във всяка тема.
На тая вилка няма настройка за съжаление и трябва да се заиграя с количеството масло да. Днес директно налях пак масло за вилки на MOTUL но такова с вискозитет 15 и мисля че се получиха до някъде нещата. Производителя е задал 245мл но аз налях мааалко над 250 и в комплект с по гъстото масло получих донякъде задоволителен ефект. Другото което забравих да спомена е че когато отворих ботуша с пружината очаквах да има една такава както съм гледал по клипчетата в youtube. Очакванията обаче ми се разминаха и вътре открих две различни пружини с алуминиева шайба между тях. Почти съм сигурен че някой е "тунинговал" нещо преди мен и затова не ми е всичко наред. В тоя ред на мисли май ще трябва да сложа пружина от нещо друго защото тези вътре не са оригинални така или иначе. Също няма да споменавам какви мизерии излязоха. Не беше масло а буквално кал. Просто се чудя как може да има такива мондари.EccentricMOTION написа:Ако ти е мека вилката - решенията са 3:
-по-твърда пружина;
-повече налягане във въздушния патрон;
-повече масло;
Вискозитета на маслото влияе върху скоростта на разгъване на вилката. Ако те рита в ръцете, а настройката на rebound-a не е достатъчна, слагаш 10W масло.
Междувременно - хвърли един поглед какво казва производителя в прикачения файл.
Ти говориш за коли - амортисьорите при тях, газовите не са ли с позитивна и негативна камера ?
slavianko написа: Колко всъщност обаче е допустимото налягане за да не избие накрая.
slavianko написа:Пробвах с увеличаване на налягането и има разлика да. Колко всъщност обаче е допустимото налягане за да не избие накрая.
slavianko написа:Колко всъщност обаче е допустимото налягане за да не избие накрая.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта