Е хайде, хайде - Глори след 2010 не се гъне чак като солета. Тва са глупости! Да, много е лека, изтънени са й тръбите, но този корпус, ако мога така да го нарека (от 2010 насам е един и същ, с изключение на промените по геометрията при новата 2013) вече се ползва 3 години по трасета и пътеки и не се наблюдават диви оплаквания от здравината, както беше при първите партиди на Сешън 88 на Трек (подбити долни тръби, скъсани чела, горни и долни тръби, усукани задници). Да не говорим, че карбоновите предпазители, които се продават за долната тръба, станаха доста често срещани, съответно и цената им падна. А и не е проблем да си направиш собствен предпазител от някой лесен за обработка материал.

Преди 2010 Глорито беше предимно прегази-всичко-байк, докато от 2010 насам си е лека рейсърска рамка, позволяваща по-лесното прелитане на определени препятствия.
Общо взето, помисли си хубаво какъв стил на каране имаш, и според него направи избора си.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.