damadzhana написа:Колелото може да го е карал някой моторист. То нали на моторите дясното лостче е за предната спирачка...
Totem написа:Напълно елементарно е (стига частта с обезвъздушаването да не ти е проблем)
1. Разделяш лостчетата и маркучите
2. Напасваш ги наново
3. Сглобяваш ги
4. Пълниш с масло и обезвъздушаваш
А много ми е чудно кой и защо по дяволите ги е обърнал ?
Ozzie написа:Totem написа:Напълно елементарно е (стига частта с обезвъздушаването да не ти е проблем)
1. Разделяш лостчетата и маркучите
2. Напасваш ги наново
3. Сглобяваш ги
4. Пълниш с масло и обезвъздушаваш
А много ми е чудно кой и защо по дяволите ги е обърнал ?
Пропуснал си да кажеш, че ще трябват и нови уплътнения, онези който са като буренца и се сплескват при монтирането на маркуча към лостчето, 'щото веднъж вече сплексани, после не са годни за употреба.
exiteyes написа:...не защото са мотористи, а просто са или леваци или придобит навик
fastera2 написа:Според мен това е излишна работа.От 4-5 години карам с обърнати спирачки.Свиква се.Почти всички колела,да не кажа всички от/в Англия са с обърнати спирачки.Така и не научих за какво.Само предупреждавай твоите приятели като се качват да няма мазало.Иначе по-горе са ти казали-смяна на местата на маркучите и обезвъздушаване,за уплътненията не смея да твърдя,там не съм сигурен
.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта